Skip to main content
Menu

Αϋπνία: Οι... λίστες κάνουν καλό

Αϋπνία: Οι... λίστες κάνουν καλό

Σύμφωνα με έρευνα πανεπιστημίου

Μπορεί τα… παραδοσιακά μυστικά με το μέτρημα πρόβατων, το ζεστό μπάνιο και το καυτό γάλα να βοηθούν στο να αποκοιμηθείτε, αλλά το παρακάτω tip, έχει επιστημονικά καλύτερες πιθανότητες. 

Το διαδίκτυο, είναι γεμάτο από συνταγές για καλύτερο ύπνο και καταπολέμηση της αϋπνίας αλλά η παρακάτω συμβουλή, αποδεδειγμένα φέρνει καλύτερα αποτελέσματα.

Δημιουργήστε μία λίστα

Ο καθηγητής Μάικλ Σκάλιν και η ομάδα του στο Πανεπιστήμιο του Μπείλορ στο Τέξας, μελέτησε την περίπτωση 57 ενηλίκων μεταξύ 19-30 ετών και τους χώρισε σε δύο τμήματα τα οποία εξετάστηκαν σε ειδικούς θαλάμους … ύπνου.

Τα άτομα του κάθε τμήματος είχαν την δική τους αποστολή. Στο ένα δημιουργούσαν λίστες με πράγματα τα οποία έχουν ήδη κάνει και το άλλο ενέργειες που σκοπεύουν να κάνουν στο μέλλον.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι το δεύτερο γκρουπ, αποκοιμήθηκε 16 λεπτά νωρίτερα από το πρώτο γκρουπ.

Όπως αναφέρει η έρευνα της Πειραματικής Ψυχολογίας, η δημιουργία μελλοντικής λίστας παίζει σημαντικό ρόλο στην καταπολέμηση της αϋπνίας, ενώ όσο πιο συγκεκριμένη γίνεται η καταγραφή των «μελλοντικών σχεδίων» του κάθε ατόμου, τόσο πιο αποδοτική προς το σκοπό γίνεται.

Daily Mail

in.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ