Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Νέα «μαχαίρια» μεταξύ Ιωαννίδη - Τζιτζικώστα

Κόντρα μεταξύ του Γ. Ιωαννίδη και του Απ. Τζιτζικώστα, έπειτα από την κριτική που άσκησε ο υποψήφιος περιφερειάρχης στη νυν διοίκηση για θέματα τουρισμού

Ακόμη ένα επεισόδιο στην κόντρα μεταξύ του υποψήφιου περιφερειάρχη Κ. Μακεδονίας, Γ. Ιωαννίδη και του νυν περιφερειάρχη και εκ νέου υποψήφιου, Απ. Τζιτζικώστα, παίχτηκε χθες, Τρίτη. Αφορμή αποτέλεσε η κριτική που άσκησε ο κ. Ιωαννίδης στην παρούσα διοίκηση της περιφέρειας για τα θέματα του τουρισμού.

«Το ενδιαφέρον, οι ικανότητες και η αποτελεσματικότητα της απερχόμενης διοίκησης για τον τουρισμό αποδεικνύεται από τη μηδενική επισκεψιμότητα που έχει η παρατημένη ιστοσελίδα και το Twitter των σελίδων τουριστικής προβολής της ΠΚΜ. Αντίθετα η δική μας εγκυρότητα, σοβαρότητα και βούληση αποδεικνύεται από το γεγονός ότι σήμερα παρουσιάζουμε μία ξεχωριστή πρωτοβουλία, πριν ακόμη αναλάβουμε τη Διοίκηση», τόνισε ο κ. Ιωαννίδης κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που έδωσε στον Πολύγυρο.

Ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, παρουσίασε τις αποδείξεις για τη μηδενική επισκεψιμότητα, μέσα από τους μετρητές του Ίντερνετ (alexa.com), με εκτυπώσεις που διένειμε στους δημοσιογράφους, ενώ επίσης παρουσίασε ιστοσελίδα προβολής του τουρισμού της Κεντρικής Μακεδονίας, που δημιούργησαν οι νέοι του συνδυασμού και λειτουργεί με την επωνυμία «picture it», δηλαδή, «Φωτογράφισε το».

Η εκδήλωση έγινε στο εκλογικό κέντρο του συνδυασμού «Περιφέρεια Πρωταθλήτρια», στον Πολύγυρο, με τον κ. Ιωαννίδη να τονίζει: «Η απερχόμενη διοίκηση, λοιπόν, το μόνο που έκανε ήταν να λαμβάνει μέρος σε τουριστικές εκθέσεις του εξωτερικού. Είναι μία κίνηση χρήσιμη αλλά όχι αρκετή. Έκανε επίσης μία ιστοσελίδα με το όνομα της καμπάνιας 'Very Macedonia', που είναι αμφιλεγόμενο σύνθημα. Μία σελίδα που κόστισε αρκετά, αλλά δυστυχώς έχει εγκαταλειφθεί πλήρως! Σας δείχνω το ντοκουμέντο. Είναι εκτύπωση από το 'Alexa', την ιστοσελίδα που μετρά την επισκεψιμότητα των ιστοσελίδων. Εδώ δείχνει ότι η τουριστική ιστοσελίδα της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας έχει μόλις 10 μοναδικούς επισκέπτες τους προηγούμενους εννέα μήνες!», είπε ο κ. Ιωαννίδης. Και πρόσθεσε: «Σας δείχνω επίσης και μία εκτύπωση από το Twitter που είναι συνδεδεμένο με τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα. Έχει μόνο 41 followers! Η απερχόμενη διοίκηση έφτιαξε λοιπόν τα εργαλεία στο Ίντερνετ και στη συνέχεια τα εγκατέλειψε. Και αυτό είναι εγκληματικό... Αλλά ταυτόχρονα αποδεικνύει και τη βαρύτητα που δίνει στον τομέα του Τουρισμού».

Στη συνέχεια ο υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης Ημαθίας, Στάθης Σαρρηγιαννίδης παρουσίασε την πρωτοβουλία των νέων που λειτουργεί μέσα από την επίσημη ισοτσελίδα του συνδυασμού «Περιφέρεια Πρωταθλήτρια», http://coachformacedonia.gr/pictureit/. «Εμείς οι ίδιοι θα προβάλλουμε τα καλύτερα από κάθε περιφερειακή ενότητα. Όλα μπορούν να γίνουν από τη δύναμη μιας φωτογραφίας και μιας λεζάντας. Το μόνο που χρειάζεται είναι να στείλουμε τη φωτογραφία αυτή σε ένα email: [email protected]

» Αυτό το site είναι μία πρωτοβουλία για να μας διδάξει ότι μπορούμενα είμαστε θετικοί και διαρκώς δραστήριοι πολίτες. Από εμάς εξαρτάται η επιτυχία του. Όσο πιο πολλές φωτογραφίες ανέβουν, όσο πιο ουσιαστικές είναι αυτές οι φωτογραφίες, τόσο μεγαλύτερη απήχηση θα έχει το site στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Ξεναγήστε τους επισκέπτες στον τόπο σας μέσα από το διαδίκτυο σαν να είναι οι πιο κολλητοί σας φίλοι», κατέληξε ο κ. Σαρρηγιαννίδης.

Η απάντηση της περιφέρειας

Απαντώντας στην κριτική του κ. Ιωαννίδη, η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία σημειώνεται ότι η συγκεκριμένη καμπάνια «σχεδιάστηκε από επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου για την προβολή της περιοχής στο εξωτερικό και όχι για να ανταγωνιστεί ενημερωτικές ιστοσελίδες». Στην ανακοίνωση τονίζεται, μεταξύ άλλων, ότι «η Μακεδονία μας χρειάζεται συμμάχους για να προβληθεί και όχι ευκαιριακούς πολέμιους που επενδύουν στη μεμψιμοιρία και κρίνουν τους αριθμούς επισκέψεων για μια ιστοσελίδα η οποία δεν έχει δημιουργηθεί για να ανταγωνιστεί ενημερωτικές ιστοσελίδες με καθημερινή ροή ειδήσεων, ούτε αποτελεί ιστοσελίδα στην οποία μπορούν οι επισκέπτες να κλείσουν τουριστικά πακέτα διακοπών. Οι 'τουρίστες' της αυτοδιοίκησης θα ωφελούνταν, εάν δεν εθελοτυφλούσαν μπροστά στην πραγματική δυναμική που δείχνει η Μακεδονία μας στον τουρισμό, γεγονός το οποίο αποδεικνύεται από τα νούμερα των αφίξεων που κάθε χρόνο αυξάνονται».

Τέλος, σε ό,τι έχει να κάνει με το σύνθημα «Very Macedonia», επισημαίνεται πως «αν για κάποιους είναι 'αμφιλεγόμενο' να προβάλλεται διεθνώς η ελληνικότητα της Μακεδονίας ας βγουν να το δηλώσουν δημόσια και ας αφήσουν τους πολίτες να τους κρίνουν. Από Μακεδονομάχους και… ειδήμονες επί παντός επιστητού έχουμε χορτάσει».

Ναι στη διεξαγωγή debate, λέει ο Απ. Τζιτζικώστας

Ανοιχτός στη διεξαγωγή debate για την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, δήλωσε ο νυν περιφερειάρχης και εκ νέου υποψήφιος, Απ. Τζιτζικώστας. «Καθορίστε τόπο και χρόνο και είμαι στη διάθεσή σας, αρκεί να είναι παρόντες όλοι οι βασικοί συνυποψήφιοί μου», είπε ο κ. Τζιτζικώστας απαντώντας σε σχετική ερώτηση κατά τη διάρκεια δηλώσεών του στον τηλεοπτικό σταθμό Mega. Ο κ. Τζιτζικώστας, είπε πως από την αρχή αυτής της προεκλογικής περιόδου έχει καλέσει τους άλλους συνυποψηφίους να συζητήσουν δημόσια για τα προβλήματα και τις προοπτικές του τόπου και σημείωσε ότι «εμείς έχουμε παρουσιάσει δημόσια τις θέσεις του αυτοδιοικητικού μας συνδυασμού».

Σε ό,τι έχει να κάνει με την οικονομική ασφυξία που βιώνουν οι περιφέρειες, ο κ. Τζιτζικώστας άφησε αιχμές κατά του κ. Ιωαννίδη, λέγοντας ότι «εγώ δεν έχω ψηφίσει κανένα μνημόνιο, οδηγώντας την κοινωνία σε αυτή τη δύσκολη οικονομική κρίση. Προσωπικά δεν έχω να απολογηθώ για κάτι τέτοιο. Αυτό για το οποίο μπορώ να απολογηθώ είναι το έργο μου στην περιφέρεια και η συζήτηση περί μνημονιακών ή αντιμνημονιακών πρέπει να γίνει με αυτούς που το ψήφισαν».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Γεμάτα πλοία και λεωφορεία – Κορυφώνεται η έξοδος εκδρομέων για το Πάσχα
Αυξημένη κατά 70% σε σχέση με πέρυσι η επιβατική κίνηση στα λιμάνια – Υψηλές πληρότητες σε αεροπορικές πτήσεις και ΚΤΕΛ
Γεμάτα πλοία και λεωφορεία – Κορυφώνεται η έξοδος εκδρομέων για το Πάσχα