Σε νέο καθεστώς λειτουργίας μπαίνουν από αύριο οι δημόσιες τουαλέτες της Θεσσαλονίκης, με απόφαση του αρμόδιου αντιδήμαρχου για τα W.C., Πολύδωρου Καζανάκη. Ηδη έχουν προσληφθεί υπάλληλοι οι οποίοι θα φροντίζουν ώστε οι δημόσιες τουαλέτες της συμπρωτεύουσας να αντανακλούν την πρέπουσα εικόνα, καθώς θα παρέχουν πλέον εξειδικευμένες και αναβαθμισμένες υπηρεσίες, κυρίως στους τουρίστες που επισκέπτονται το κέντρο της πόλης και ψάχνουν αγωνιωδώς ένα μέρος ώστε να επιτελέσουν τη φυσική τους ανάγκη. Μεταξύ άλλων, ο αντιδήμαρχος τόνισε τα ακόλουθα:
- Σε κάθε δημόσια τουαλέτα θα υπάρχει ρεσεψιόν για την υποδοχή των επισκεπτών. Κάθε επισκέπτης θα καταθέτει τα προσωπικά του στοιχεία (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση κατοικίας, ΑΦΜ και ΔΟΥ) και στη συνέχεια θα αναφέρει το λόγο που θέλει να χρησιμοποιήσει την τουαλέτα. Ανάλογα με το τι επιλέγει να κάνει, θα χρεώνεται. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι στη ρεσεψιόν θα υπάρχει εγκατεστημένο μόνιτορ και ο αρμόδιος υπάλληλος θα παρακολουθεί μέσω κλειστού κυκλώματος το τι συμβαίνει σε κάθε τουαλέτα ώστε να βεβαιώνεται ότι ο πελάτης δεν προτίθεται να τον ξεγελάσει ώστε να χρεωθεί λιγότερο και ότι θα κάνει αυτό ακριβώς που δήλωσε. Από την παραπάνω διαδικασία θα εξαιρούνται όσοι από τους επισκέπτες μπαίνουν από την πόρτα της εισόδου τρέχοντας λόγω κατεπείγουσας ανάγκης (ακράτεια, κόψιμο κλπ). Αυτοί θα καταθέτουν τα στοιχεία τους αφού ξαλαφρώσουν και θα χρεώνονται ανάλογα.
- Στην είσοδο θα υπάρχει επίσης ειδικό σταντ με ποιότητες χαρτιού υγείας. Ο πελάτης θα μπορεί να επιλέγει ανάλογα με τις οικονομικές του δυνατότητες. Κάθε πελάτης θα μπορεί να χρησιμοποιεί μέχρι μισό τετραγωνικό μέτρο χαρτιού, ώστε να αποφευχθεί η σπατάλη. Σε περίπτωση που χρειαστεί περισσότερο χαρτί, θα πρέπει να βγει από την τουαλέτα, να πληρώσει το αντίτιμο στη ρεσεψιόν και στη συνέχεια να επιστρέψει. Σε ό,τι αφορά τις ποιότητες του χαρτιού, ποικίλουν. Οι πιο ακριβές είναι το βαμβακερό και το βελουτέ χαρτί. Ακολουθεί το σύνηθες, το ημίσκληρο, το σκληρό, το χαρτόνι και το γυαλόχαρτο για τους τζαμπατζήδες.
- Στους επισκέπτες των δημόσιων WC θα παρέχονται κίνητρα και μπόνους ώστε να επισκέπτονται και πάλι το μέρος, αποκτώντας μια μόνιμη πελατειακή σχέση. Για παράδειγμα, ο υπάλληλος της ρεσεψιόν θα χρονομετρεί τον κάθε πελάτη και όποιος κάνει το λιγότερο χρόνο μέσα στην τουαλέτα στη διάρκεια μιας ημέρας, θα κερδίζει δύο δωρεάν εισόδους. Επίσης θα πριμοδοτούνται οι πιο αθόρυβοι, ενώ αντίθετα θα υπάρχει έξτρα χρέωση για ηχηρές εκπομπές φυσικού αερίου και για αναστεναγμούς ανακούφισης.