Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Αρχείο

Το αλκοόλ με μέτρο μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο Αλτσχάιμερ, σύμφωνα με έρευνα

Το αλκοόλ με μέτρο μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο Αλτσχάιμερ, σύμφωνα με έρευνα
Προσθέστε το typosthes.gr ως προτιμώμενη πηγή στα αποτελέσματα αναζήτησης στην Google Google Logo">

Η μικρή με μέτρια κατανάλωση ποτού μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης Αλτσχάιμερ, σύμφωνα με αμερικανούς ερευνητές.

Ύστερα από την ανάλυση περισσοτέρων από 140 μελετών από το 1977 μέχρι σήμερα, που είχαν πραγματοποιηθεί σε 365.000 ανθρώπους, οι επιστήμονες της Ιατρικής Σχολής Stritch του πανεπιστημίου του Σικάγου Loyola διαπίστωσαν ότι όσοι έπιναν με μέτρο είχαν 23% μικρότερες πιθανότητες να εμφανίσουν κάποια μορφή άνοιας και γνωστικής εξασθένησης. Μέτρια κατανάλωση αλκοόλ θεωρείται το πολύ δύο ποτά ημερησίως για τους άνδρες και ένα για τις γυναίκες.

"Είναι αποδεκτό ότι ένα ποτήρι κρασί κάνει καλό στην καρδιά και μειώνει τον κίνδυνο για στεφανιαία νόσο και καρδιαγγειακά νοσήματα," είπε ο Έντουαρντ Νίφσεϊ, ένας από τους συγγραφείς της έρευνας. Τα ευρήματα της έρευνας δείχνουν ότι η κατανάλωση αλκοόλ με μέτρο επιδρά στον εγκέφαλο. To κρασί έχει περισσότερο ευεργετική επίδραση σε σχέση με την μπίρα ή τα άλλα αλκοολούχα, σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας που δημοσιεύονται στην επιθεώρηση Neuropsychiatric Disease and Treatment.

Αλλά οι ερευνητές δήλωσαν ότι ο περισσότερες μελέτες που έχουν γίνει σε αυτό το θέμα δεν κάνουν διάκριση μεταξύ των διαφόρων τύπων αλκοολούχων ποτών.

Αντίθετα, η μεγάλη κατανάλωση ποτού--τρία με πέντε την ημέρα--συνδέεται με τον αυξημένο κίνδυνο άνοιας.

Οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι μικρές ποσότητες αλκοόλ ασκούν πίεση και σκληραίνουν τα εγκεφαλικά κύτταρα επιτρέποντάς τους έτσι να αντεπεξέρχονται καλύτερα στις πιέσεις στον εγκέφαλο που προκαλούν την άνοια σε μεγαλύτερη ηλικία.

"Προκαλεί ένα ήπιο στρες που προηγείται ενός ισχυρού στρες, το οποίο προστατεύει τους ιστούς και τα κύτταρα," εξηγεί ο Νίφσεϊ.

Μια άλλη θεωρία υποστηρίζει ότι τα γνωστά οφέλη στο καρδιαγγειακό σύστημα από την μέτρια κατανάλωση αλκοόλ μπορούν να βελτιώσουν και την ροή του αίματος στον εγκέφαλο αυξάνοντας τον εγκεφαλικό μεταβολισμό.

Ο Νίφσεϊ δεν προτείνει σε όσους δεν πίνουν να αλλάξουν συνήθεια. Η σωματική άσκηση, η εκπαίδευση και η μεσογειακή διατροφή μπορούν επίσης να μειώσουν τον κίνδυνο εμφάνισης άνοιας.

Ακολουθήστε το Typosthes στo Google news Google News

Περισσότερα από Αρχείο

ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ
Νέα βασανιστήρια της εποχής Πινοσέτ στη δημοσιότητα

Οδηγίες του υπ. Εσωτερικών για τις συγχωνεύσεις διπλών οικογενειακών μερίδων