Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Υποβιβάζεται η Βέροια, δεν κατέθεσε φάκελο στην επιτροπή αδειοδότησης

Google Logo Προσθέστε το typosthes.gr ως προτιμώμενη πηγή στα αποτελέσματα αναζήτησης στην Google.

Η διορία για τις ομάδες να υποβάλουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά έληξε χθες

Η Βέροια θα υποβιβαστεί από τη Super League, αφού η ομάδα της Ημαθίας δεν κατέθεσε τον απατούμενο φάκελο στην επιτροπή αδειοδότησης της ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας. Σύμφωνα με σημερινές πληροφορίες η Βέροια είναι η μόνη από τις ομάδες του πρωταθλήματος, που δεν συμπλήρωσε καν φάκελο για να τον καταθέσει για την επόμενη σεζόν, στην αντίστοιχη επιτροπή της ΕΠΟ.

Η διορία για τις ομάδες να υποβάλουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά έληξε χθες, ενώ η μη κατάθεση φακέλου για τις οφειλές, σηματοδοτεί αυτόματα τον υποβιβασμό. Ετσι τα τελευταία παιχνίδια που απομένουν για την Βέροια, για την ολοκλήρωση της σεζόν, με ΠΑΣ Γιάννινα, Παναιτωλικό, Αστέρα Τρίπολης και Ξάνθη θα έχουν απλά διαδικαστικό χαρακτήρα και τη νέα σεζόν θα αγωνίζεται στη Foοtball league.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

«Λουκέτο» σε εργοστάσιο με 1.200 εργαζομένους στις ΗΠΑ βάζει η Michelin
Το κλείσιμο του εργοστασίου θα επιφέρει μη επαναλαμβανόμενες δαπάνες περίπου 220 εκατομμυρίων ευρώ στις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας για το...
«Λουκέτο» σε εργοστάσιο με 1.200 εργαζομένους στις ΗΠΑ βάζει η Michelin