Ο Άρης αφήνει οριστικά πίσω του ένα σημαντικό ζήτημα και επικεντρώνεται αποκλειστικά στη μεταγραφική του ενίσχυση. Μετά την ολοκλήρωση της απόκτησης του Τομ Ντέλε Μπασιρού, οι άνθρωποι της ομάδας στρέφουν το βάρος στην ενίσχυση της αμυντικής γραμμής, με την υπόθεση του πρώτου κεντρικού αμυντικού να βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο.
Οι κιτρινόμαυροι είχαν περιορίσει τις κινήσεις τους το προηγούμενο διάστημα, καθώς προτεραιότητα αποτέλεσε η διευθέτηση των εκκρεμοτήτων που υπήρχαν με τη FIFA.
Πλέον, σύμφωνα με την ενημέρωση της ΠΑΕ, οι υποθέσεις που είχαν οδηγήσει στην επιβολή δύο ban έχουν τακτοποιηθεί, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει πλέον εμπόδιο για την ολοκλήρωση των επόμενων μεταγραφών. Απομένει μόνο η τυπική ενημέρωση του ηλεκτρονικού συστήματος της FIFA, διαδικασία που αναμένεται να ολοκληρωθεί στις αρχές της νέας εβδομάδας.
Με αυτό το κεφάλαιο να κλείνει, στον Άρη μπορούν να ασχοληθούν αποκλειστικά με το αγωνιστικό σκέλος του σχεδιασμού. Μετά τον Μπασιρού, η προτεραιότητα αφορά την απόκτηση ενός στόπερ που θα προορίζεται για βασικό στέλεχος της ενδεκάδας, ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσουν οι υπόλοιπες κινήσεις που προβλέπει ο μεταγραφικός σχεδιασμός για την κάλυψη των κενών στο ρόστερ.
Πηγή: sport24.gr
- Βίντεο σοκ στη Θεσσαλονίκη: Νεαροί με πατίνι και ποδήλατο κινούνται ανάποδα με τα ΙΧ
- Θεσσαλονίκη: Κλειστό σήμερα το Μουσείο «Θεσσαλονικέων Μητρόπολις» - Ποιος ο λόγος
- Λύκος έξω από σπίτια στη Θεσσαλονίκη – Ποια περιοχή, γιατί χώρισε από την αγέλη (VIDEO)
- Χαλκιδική: Τελεσίγραφο για «μόνιμες» ομπρέλες, ξαπλώστρες σε γνωστές παραλίες
