Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ ΑΕ: Μέτρα προστασίας από τον κορωνοϊό χάρη στην τεχνολογία

Προσαρμοσμένη στις τεχνολογικές εξελίξεις αναβαθμίζει τις εσωτερικές διαδικασίες αξιοποιώντας σύγχρονες τεχνολογίες

Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, δεδομένου των ιδιαίτερων συνθηκών που δημιουργούνται λόγω της εμφάνισης της πανδημίας του κορωνοϊού  (Covid19), είναι επιτακτική η υιοθέτηση και χρήση σύγχρονων τεχνολογιών οι οποίες  θα διευκολύνουν την απομακρυσμένη εργασία (remote work), ώστε αφενός να μπορεί να διασφαλισθεί στο μέγιστο βαθμό η εύρυθμη λειτουργία των εταιρειών, αφετέρου να συμβάλει στον περιορισμό της διάδοσης του ιού και των αρνητικών συνεπειών του, τονίζει σε ανακοίνωσή της η ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ ΑΕ αναφέροντας ακόμη:

«Στα πλαίσια των ανωτέρω, σας προσκαλούμε να μας ακολουθήσετε σε αυτό το «ταξίδι ψηφιακής μετάβασης» εφαρμόζοντας τις παρακάτω διαδικασίες προκειμένου όχι μόνο να διασφαλιστεί αλλά και να βελτιωθεί περεταίρω το ήδη υψηλό επίπεδο συνεργασίας μας. Παράλληλα, όλοι μαζί, βοηθάμε στην αποτελεσματικότητα της απομακρυσμένης εργασίας και εν τέλει της προσπάθειας που καταβάλουμε για να περιορίσουμε αυτή την πανδημία.

Με την εφαρμογή της νέας Διαδικασίας «Παραλαβής, Ψηφιοποίησης και Διαχείρισης Εισερχομένων παραστατικών» τα εκδιδόμενα φορολογικά παραστατικά που αφορούν στις Κεντρικές Υπηρεσίες (CF) της ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε.: 

(α) Θα αποστέλλονται στην ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ ΑΕ Αρτέμιδος 8, Μαρούσι, με την απαραίτητη αναγραφή Προς “Κέντρο Ψηφιοποίησης Παραστατικών – Invoices Digitization Center και μόνο!

(β) θα αναγράφουν απαραιτήτως τον Αριθμό Εντολής Αγοράς (P.O Number) ο οποίος θα σας έχει κοινοποιηθεί από το τμήμα Προμηθειών “Indirects” της εταιρείας μας, καθώς και τις αναλυτικές γραμμές της εντολής αγοράς ανά ποσό τιμολόγησης.

Σημειώνεται ότι με την έναρξη εφαρμογής της εν λόγω διαδικασίας, η ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. δεν θα δύναται να παραλάβει κανένα παραστατικό χωρίς την αναγραφή των παραπάνω. Κάθε τέτοιο παραστατικό αυτομάτως θα επιστρέφεται στον εκδότη του προς διόρθωση και συμπλήρωση των πεδίων που λείπουν.

Για την εύρυθμη εφαρμογή της διαδικασίας και τυχόν διευκρινήσεις ή προβλήματα που μπορεί να ανακύψουν, μπορείτε να επικοινωνείτε άμεσα με το τμήμα Προμηθειών “Indirects” της MYTILINEOS στο τηλ. +30 2106877352 email [email protected] ή/και το λογιστήριο στο τηλ. +30 2106877495 email [email protected].

Η παραπάνω διαδικασία  έχει άμεση ισχύ και εφαρμογή για κάθε τιμολόγιο που θα φέρει ημερομηνία έκδοσης  από 01.04.2020 και εφεξής.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συνεργασία και ευχόμαστε να παραμείνετε υγιείς εσείς και οι οικογένειές σας.»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ