Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Διαφήμιση στα social media: Τι πρέπει να κάνετε για να ξεχωρίσει η επιχείρησή σας

3 τακτικές που πρέπει να ακολουθήσετε - Ποια είναι τα συμπεράσματα που βγαίνουν παρακολουθώντας τα μεγαλύτερα brands

Όσοι θέλετε περισσότερες πληροφορίες για το πως να αναπτύξετε κερδοφόρες καμπάνιες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected] και στο tmedia.gr.
Τι είναι αυτό που πρέπει να κάνει μία επιχείρηση προκειμένου να μπορέσει να ξεχωρίσει μέσα στον ορυμαγδό διαφημίσεων στα social media; Πώς μπορεί κάποιος να δημιουργήσει μία καμπάνια έτσι ώστε να προσελκύσει νέους πελάτες; Που πρέπει να στοχεύσει για να του αποφέρει η διαφημιστική καμπάνια τα έσοδα που αποσκοπεί; 

Ερωτήσεις που όλοι όσοι δεν είναι εξοικειωμένοι με το αντικείμενο, ρωτούν και θέλουν απαντήσεις. Η αλήθεια είναι ότι τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά από το φτιάχνω απλά μία διαφήμιση και στοχεύω το κοινό που θέλω. Δεν θέλω να μπω τώρα σε περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες αλλά όσοι το κάνετε αυτό, θα  πρέπει να ξέρετε ότι προκαλεί πολλαπλά αρνητικά αποτελέσματα που ίσως να μην τα καταλαβαίνετε καν ακόμη επειδή π.χ βάζετε 100 ευρώ και παίρνετε πίσω 130. 

Όλα λοιπόν ξεκινούν από μία ιστορία... Όταν επικοινωνούμε την επιχείρησή μας στο υποψήφιο κοινό, υπάρχουν δύο χαρακτηριστικά που θα πρέπει να έχουμε δημιουργήσει πριν προσπαθήσουμε να πουλήσουμε σε αυτό το προϊόν ή την υπηρεσία μας. Πρώτον θα πρέπει να έχουμε δημιουργήσει μία "ιστορία" (storytelling) γύρω από την εταιρεία μας ή την επιχείρησή μας. Δεύτερον θα πρέπει να έχουμε δημιουργήσει σχέσεις με το κοινό που στοχεύουμε. 

Σήμερα θα ασχοληθούμε με το πρώτο και θα δώσουμε τις κατευθύνσεις που ακολουθούν τα μεγαλύτερα brands όσον αφορά την ποιοτική προώθηση και σύνδεση με το κοινό τους!

  • Δημιουργήστε ιστορίες συνδεδεμένες με τα θέλω και τις αξίες του κοινού σας

Επειδή έχουν κουράσει τους χρήστες των social media οι συνεχείς απρόσωπες διαφημίσεις, θα πρέπει να δημιουργήσετε μία ιστορία η οποία θα εφάπτεται με τις αξίες του κοινού σας προκειμένου να αναπτύξετε ποιοτικά στοιχεία επικοινωνίας μαζί τους και να μπορέσετε να αντλήσετε πληροφορίες. 

  • Σωστή δομή της ιστορίας σας

Σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη αυτής της τεχνικής παίζει η δομή της ιστορίας σας, το πως αυτή εξελίσσεται και το να μπορεί όσο εξελίσσεται να προκαλεί ακόμη περισσότερα interactions.

  • Ποιοτική διαφήμιση

Εδώ θα πρέπει συνήθως να απευθυνθείτε σε κάποιον πιο ειδικό αφού είναι αυτή η διαδικασία που θα αποφέρει έσοδα στην επιχείρηση. Ενώ όλοι πιστεύουν ότι αυτό είναι το πιο εύκολο, στην πραγματικότητα είναι κάτι παραπάνω από απλά στοχεύω το κοινό που νομίζω ότι θέλω. Θα πρέπει να υπάρχει στρατηγική, να αλλάζουν το budget και τα γραφικά ανάλογα με το στάδιο το οποίο βρίσκεστε, το μήνυμα να εναλλάσσεται και να δημιουργεί τα ανάλογα συναισθήματα με τον στόχο που έχουμε θέσει, να κρατούμε διαρκώς engaged το κοινό μας κ.α.

Ελπίζω το άρθρο να βοηθήσει κάποιους από εσάς που δραστηριοποιείστε η θέλετε να δραστηριοποιηθείτε στην προώθηση μέσω των social media. 

Όσοι θέλετε περισσότερες πληροφορίες για το πως να αναπτύξετε κερδοφόρες καμπάνιες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected] και στο tmedia.gr.

Σίμος Ρωμανίδης

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σημαντικός πυλώνας ανάπτυξης για τον Δήμο Αριστοτέλη το πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας της Ελληνικός Χρυσός
Μόνο μέσα στο 2023 υλοποιήθηκε πρόγραμμα με 146 έργα και δράσεις ύψους 1.73 εκατ. ευρώ
Σημαντικός πυλώνας ανάπτυξης για τον Δήμο Αριστοτέλη το πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας της Ελληνικός Χρυσός