Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Αλλάζουν όψη Inditex και Zara: Κλείνουν καταστήματα – Τι φέρνουν στα καινούργια

Σε εφαρμογή πλάνο δημιουργίας νέων καταστημάτων, με περισσότερα τετραγωνικά μέτρα, μίνιμαλ φιλοσοφία και οικολογικό χαρακτήρα

Κλείνει καταστήματα που δεν πληρούν τις προδιαγραφές της ανανεωμένης στρατηγικής της η Inditex, μητρική των αλυσίδων Zara, Bershka, Oysho, Pull&Bear, Stradivarius, Uterqüe, Massimo Dutti και Zara Home και την ίδια στιγμή θέτει σε εφαρμογή πλάνο δημιουργίας νέων καταστημάτων, με περισσότερα τετραγωνικά μέτρα, μίνιμαλ φιλοσοφία και οικολογικό χαρακτήρα, όπου κυρίαρχη θέση έχουν τα φιλικά προς το περιβάλλον υλικά.

Οι νέες συλλογές είναι εμπλουτισμένες με περισσότερα σχέδια κι επιλογές, γι’ αυτό και στόχος για το 2022 είναι να ανοίξουν ευρύχωρα καταστήματα, ώστε να μπορούν να φιλοξενήσουν τις μεγαλύτερες και διευρυμένες συλλογές, που λανσάρουν πλέον οι φίρμες του ομίλου.

Ως εκ τούτου, σε καταστήματα που ήδη λειτουργούν και η διοίκηση δεν μπορεί να αυξήσει τα τετραγωνικά τους μέτρα, τότε, τα κλείνει κι αναζητά άλλα που πληρούν τις ανανεωμένες προδιαγραφές.

Πρόκειται για πολιτική που αφορά πανελλαδικά το δίκτυο καταστημάτων του ομίλου Inditex, τοποθετώντας και την επαρχία ψηλά στις προτεραιότητες του, καθώς βρίσκεται σε διαδικασία αναζήτησης μεγαλύτερων χώρων σε πόλεις που σε παλαιότερο χρόνο έκλεισαν κάποια καταστήματα.

Στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής, ο όμιλος έκλεισε μεταξύ άλλων, τα καταστήματα Pull & Bear και Bershka στα εμπορικά κέντρα του Αμαρουσίου, ενώ η στρατηγική κλεισίματος των παλαιού τύπου καταστημάτων συνεχίζεται, με τη διοίκηση να αναζητά παράλληλα, μεγάλα καταστήματα που θα στεγάσουν νέα καταστήματα, που θα πληρούν τις νέες, σύγχρονες προδιαγραφές.

Πρότυπο κατάστημα που εκφράζει την νέα φιλοσοφία της Inditex, αποτελεί το κατάστημα Zara στο Golden Hall, που λειτούργησε μετά από μία μεγάλη ανακαίνιση και με την προσθήκη νέων χώρων. Στο κατάστημα υπήρξαν πολλές καινοτομίες, μεταξύ των οποίων οι θεματικές γωνιές, τα αυτόματα ταμεία, αλλά και η νέα κατηγορία των καλλυντικών, που δίνει τη δυνατότητα για refill στις συσκευασίες, στο πλαίσιο της οικολογικής φιλοσοφίας. Για να ανακαινιστεί το συγκεκριμένο κατάστημα, χρειάστηκαν 4 χρόνια προσπάθειας. Το αποτέλεσμα όμως δικαίωσε τελικά την εταιρεία, καθώς υπάρχει μεγάλη προσέλευση και οι πωλήσεις του κινούνται με ικανοποιητικούς ρυθμούς, ενώ μεγάλη αποδοχή υπήρξε και για την νέα «γωνιά» των καλλυντικών, την οποία η εταιρεία εξετάζει να αναπτύξει και σε άλλα καταστήματα Zara.

Εξίσου, ικανοποιητικές, όμως ήταν και οι πωλήσεις των καταστημάτων την περίοδο των εκπτώσεων, όπου παραδοσιακά όλες οι αλυσίδες του ομίλου, καταφέρνουν να ξεπουλάνε το εμπόρευμα της προηγούμενης σεζόν.

Η Inditex, από τις μεγαλύτερες αλυσίδες ένδυσης στον κόσμο, αποτελεί από τις πρώτες του κλάδου της που εφάρμοσαν τις Αρχές Βιώσιμης Ανάπτυξης και παρά τις μεγάλες κρίσεις της αγοράς, όπως την οικονομική και την υγειονομική, συνεχίζει το επεκτατικό της πρόγραμμα και στην Ελλάδα, όπου σήμερα λειτουργούν 154 καταστήματα.

Πηγή: newsit

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Απάτη «μαμούθ» 645 εκατ. ευρώ στη βιομηχανία κάνναβης
Στην εξιχνίαση ενός από τα μεγαλύτερα σχήματα Πόντσι στην ιστορία, μια «πυραμίδα» επενδυτών που δρούσε στον τομέα της κάνναβης, προχώρησαν πριν από...
Απάτη «μαμούθ» 645 εκατ. ευρώ στη βιομηχανία κάνναβης