Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

«Εισβολή» και σε αθλητικά γεγονότα σχεδιάζει το Netflix

Θέλει να επενδύσει σε αθλητικά γεγονότα το Netflix

Την ιδέα να μεταδίδει ζωντανές αθλητικές διοργανώσεις στην πλατφόρμα της εξετάζει το Netflix, σύμφωνα με τη WSJ, επικαλούμενη πηγές. 

Μάλιστα, η εταιρεία υπέβαλε πρόσφατα προσφορές για τα δικαιώματα σε αθλητικές ομοσπονδίες και ειδικότερα για το τουρνουά τένις ATP για κάποιες ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων η Γαλλία και η Βρετανία, αλλά στη συνέχεια αποχώρησε. 

Επίσης, είχε ξεκινήσει συζητήσεις για να υποβάλει προσφορά και για άλλες αθλητικές διοργανώσεις, μεταξύ των οποίων η Ένωση Τένις Γυναικών στη Βρετανία και ποδηλατικές διοργανώσεις.

Μάλιστα, σε μία προσπάθεια να παρακάμψει το συνεχώς αυξανόμενο κόστος της υποβολής προσφορών για αθλητικά δικαιώματα, το Netflix είχε κάνει συζητήσεις για να αγοράσει πρωταθλήματα χαμηλότερου προφίλ, σύμφωνα πάντα με τις πηγές. Στο τέλος δε του περασμένου έτους διαπραγματεύτηκε να αγοράσει τα δικαιώματα για την ένωση World Surf League, αλλά οι διαπραγματεύσεις κατέρρευσαν επειδή οι δύο πλευρές δεν κατάφεραν να καταλήξουν σε συμφωνία για την τιμή.

Η πιθανή «εισβολή» του Netflix στον αθλητισμό λαμβάνει χώρα καθώς πολλοί από τους ανταγωνιστές στον χώρο του streaming έχουν ξοδέψει πολλά για πρόσβαση σε αθλητικά γεγονότα υψηλού προφίλ. Το Prime Video της Amazon.com Inc. είναι πλέον το κύριο «σπίτι» του «Thursday Night Football», ενώ το Apple TV+ της Apple και το Peacock της Comcast είχαν αποκλειστικά δικαιώματα για τη ροή συγκεκριμένων αγώνων του Μπέιζμπολ της Major League στη διάρκεια της τελευταίας σεζόν. 

Στις αρχές του έτους, το Netflix υπέβαλε προσφορά και για τα δικαιώματα ζωντανής ροής στις ΗΠΑ της Formula One – ένα άθλημα του οποίου το προφίλ έχει ανέβει σημαντικά στις ΗΠΑ χάρη σε μια δημοφιλή σειρά ντοκιμαντέρ του Netflix – αλλά έχασε από το ESPN της Walt Disney, σύμφωνα πάντα με τις πηγές.

Υπενθυμίζεται ότι το Netflix είχε δυσκολευθεί να προσελκύσει νέους συνδρομητές τα τελευταία τρίμηνα μετά από αρκετά έτη ραγδαίας ανάπτυξης. Έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα διατηρήσει σταθερές τις δαπάνες για τον εμπλουτισμό του περιεχομένου του γύρω στα 17 δισ.δολάρια για τα επόμενα έτη. 

Πηγή: moneyreview.gr με πληροφορίες από WSJ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Το «κρυφό» βίντεο που δονεί τη Pfizer – Μεταλλάξεις covid για να πουλάει εμβόλια;
Η εταιρεία απάντησε έμμεσα χωρίς να αναφέρεται στο βίντεο – Διφορούμενες οι πληροφορίες από τα διεθνή ΜΜΕ, τι ισχύει με το δήθεν στέλεχος της...
Το «κρυφό» βίντεο που δονεί τη Pfizer – Μεταλλάξεις covid για να πουλάει εμβόλια;