Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Την Πέμπτη το… νωρίτερο, θα κυκλοφορούν ξανά λεωφορεία ΟΑΣΘ

Τι δηλώνει ο κ. Τσερμενίδης προ της συνάντησης με τον κ. Σπίρτζη

Για 4η ημέρα δεν κυκλοφορούν αστικά λεωφορεία στους δρόμους της Θεσσαλονίκης. Στο μεταξύ αναμένεται η κρίσιμη συνάντηση που θα έχουν σήμερα οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ με τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστο Σπίρτζη.

Την Πέμπτη το πρωί είναι το νωρίτερο που μπορεί να έχουμε αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη όπως ανέφερε στο ραδιόφωνο του Αθηναϊκού -Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 fm» ο πρόεδρος των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ, Δημήτρης Τσερμενίδης.

«Είμαστε αισιόδοξοι για τη σημερινή συνάντηση, πιστεύουμε πως θα βρεθεί η χρυσή τομή ώστε να τελειώσουν τα ζητήματα που ταλανίζουν και τον Οργανισμό και τους κατοίκους του νομού Θεσσαλονίκης από πλευράς εξυπηρέτησης αλλά και τους εργαζόμενους που είναι απλήρωτοι δύο μήνες και πλέον». Με αυτά τα λόγια ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΟΑΣΘ τοποθετήθηκε λίγο πριν από την συνάντηση με τον αρμόδιο υπουργό, υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστο Σπίρτζη.

«Εμείς αυτό που θέλουμε είναι να δουλέψουμε και να πληρωνόμαστε», τόνισε ο κ. Τσερμενίδης λίγο πριν τη διμερή συνάντηση και συμπλήρωσε πως και οι εργαζόμενοι έχουν καταθέσει προτάσεις ώστε να «βρεθεί η λύση» και να προχωρήσουν «άμεσα στη διαδικασία εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού.»

Ως προς το ζήτημα της επίλυσης των διαφορών γενικότερα αλλά και το μέλλον της λειτουργίας του ΟΑΣΘ, ο κ. Τσερμενίδης σημείωσε: «πρέπει να ληφθούν σοβαρά οι προτάσεις, μια επιτροπή να προσδιορίσει την πορεία του ΟΑΣΘ και με τους ισχύοντες νόμους. Αν πραγματικά η κυβέρνηση θέλει κάτι να αλλάξει να το δούμε, να το εκτιμήσουμε και να προχωρήσουμε μαζί με τη συνεργασία και της διοίκησης του Οργανισμού και των εκπροσώπων των συναρμόδιων υπουργείων».

Για την συμφωνία και τη συνεργασία του Ελληνικού Δημοσίου με τον ΟΑΣΘ και το μέλλον της ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΟΑΣΘ τόνισε: «Όταν ένα δημόσιο χρωστά σε έναν Οργανισμό 130 και πλέον εκατομμύρια δεν μπορεί να προχωρήσει» και συμπλήρωσε πως «όταν σταματήσει η επιδότηση σταματάει και το έργο».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ