Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: «Αντεπίθεση» ΟΑΣΘ στην κόντρα με τον Σπίρτζη

Τι απαντά ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Χρ. Στεφανίδης μιλώντας στο typosthes.gr για τη δήλωση του υπουργού περί... πάρτυ στις συγκοινωνίες

«Δεν είναι δυνατόν ένας Οργανισμός που λειτουργεί περίπου 60 χρόνια με αναθέσεις, με βάση τους νόμους, να κατηγορείται έτσι άδικα. Αν δεν ήμασταν αυτοί που ήμαστε θα μας ανέθεταν τόσα χρόνια το μεταφορικό έργο;», διερωτάται ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ κ. Χρήστος Στεφανίδης κληθείς από το typosthes.gr να απαντήσει στα όσα είχε δηλώσει νωρίτερα από τη Θεσσαλονίκη ο υπουργός Υποδομών κ. Χρήστος Σπίρτζης (Δείτε ΕΔΩ).

«Εφαρμόζουμε τη σύμβαση που διέπει τη λειτουργία του Οργανισμού με θρησκευτική ευλάβεια», τονίζει ο κ. Στεφανίδης και προσθέτει ότι όλες οι δαπάνες του οργανισμού και τα έσοδα εγκρίνονται από Διαιτησία ενώ υπάρχει και έλεγχος από ορκωτό ελεγκτή 4-5 φορές το χρόνο.  

Σημειώνεται ότι ο Ο.Α.Σ.Θ. είναι Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου και εκτελεί το έργο των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, με συμβάσεις παραχώρησης (οικονομικές συμφωνίες) που υπογράφονται μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και του Ο.Α.Σ.Θ.

Μάλιστα, ο κ. Στεφανίδης επισημαίνει ότι βρίσκεται στη διάθεση του υπουργού, όποτε θέλει να τον ενημερώσει και «να λυθούν οι απορίες του». Τονίζει μάλιστα ότι έχει ζητηθεί από την πλευρά του ΟΑΣΘ συνάντηση και έχει σταλεί ενημερωτικό έγγραφο, όπως γίνεται κάθε φορά που υπάρχει νέος υπουργός.

Ο κ. Στεφανίδης ξεκαθαρίζει ότι επιδοτείται το κόμιστρο και όχι ο ΟΑΣΘ, αλλιώς το εισιτήριο θα ήταν στα 1,47 ευρώ. Επίσης, σημειώνει ότι για τις κατηγορίες πολιτών που μετακινούνται δωρεάν ή με μειωμένο κόμιστρο, τα αρμόδια υπουργεία θα πρέπει να καλύψουν τη διαφορά.

«Ο ΟΑΣΘ είναι από τους μεγαλύτερους και πιο συγκροτημένος Οργανισμούς Αστικών Συγκοινωνιών. Παράπονα πάντα θα υπάρχουν αλλά κάθε μέρα προσπαθούμε να βελτιωνόμαστε», αναφέρει ακόμη ο ίδιος.

Σε ότι αφορά το θέμα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ο κ. Στεφανίδης τόνισε ότι υπάρχει ομόφωνη απόφαση του ΔΣ του Οργανισμού για να εφαρμοστεί πιλοτικά το 2017 και να τεθεί σε πλήρη εφαρμογή από την 1η Ιανουαρίου του 2018 και ότι η απόφαση αυτή τηρείται κατά γράμμα. «Εμάς κατηγορεί, που εφαρμόζουμε πλήρως τηλεματική;» αναφέρει ο κ. Στεφανίδης, τονίζοντας ότι και αυτό το κομμάτι προβλέπεται να βελτιωθεί. Επιπλέον αναφέρει και το γεγονός ότι στα λεωφορεία της Θεσσαλονίκης υπάρχουν αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίου.  

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ