Αντιθέτως, είχαμε μικρή αύξηση 7,5% στα ελαφρά ατυχήματα (147 φέτος έναντι 143 πέρσι). Είχαμε επτά νεκρούς λιγότερους (2 φέτος έναντι 9 πέρσι), ενώ αυξήθηκαν κατά 50% οι βαριά τραυματίες .
Η υπερβολική ταχύτητα συνεχίζει να κατέχει τα σκήπτρα των επικίνδυνων παραβάσεων στους Έλληνες οδηγούς γνωρίζοντας άνοδο 24,08% (742 φέτος έναντι 598 πέρσι).
Καταγράφηκαν μειώσεις 76,92% στις αντικανονικές προσπεράσεις, στην παραβίαση προτεραιότητας (83,33%), στην οδήγηση χωρίς κράνος (47,32%), στην χρήση ζώνης (12,5%). Αυξήθηκαν, ωστόσο, κατά 60% οι παραβιάσεις του ερυθρού σηματοδότη.
Σύμφωνα με την Διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης κατά τον μήνα Αύγουστο, φέτος, εντοπίστηκαν με μέθη 23 οδηγοί λιγότεροι σε σύγκριση με πέρσι (122 φέτος έναντι 145).