Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Πώς να κάνετε με ασφάλεια τις αγορές σας μέσω διαδικτύου

Αγορές μόνο από πιστοποιημένα καταστήματα συνιστά ο Μανώλης Σφακιανάκης

Τις τελευταίες ημέρες οι τράπεζες προχωρούν σε σταδιακή αντικατάσταση έως και 15.000 πιστωτικών και χρεωστικών καρτών σε μια προσπάθεια να εξαλείψουν τις επιπτώσεις της υποκλοπής των στοιχείων πελατών τους που καταγράφηκε σε εταιρεία ταξιδιωτικής πρακτόρευσης, η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο online πωλήσεων. Παρότι τα κρούσματα χρεώσεων πελατών για συναλλαγές που ουδέποτε πραγματοποίησαν ήταν μερικές δεκάδες, οι τράπεζες υποχρεώθηκαν να λειτουργήσουν προληπτικά και εκτός από την 'παρακολούθηση' των εν λόγω καρτών, προχωρούν σταδιακά στην αντικατάστασή τους, ακυρώνοντας σύμφωνα με πληροφορίες όλες τις κάρτες πελατών τους που είχαν ήδη πραγματοποιήσει έστω και μία συναλλαγή κατά το παρελθόν στον σχετικό ιστότοπο.

Με αφορμή το συγκεκριμένο περιστατικό ο πρόεδρος του Διεθνούς Ινστιτούτου Κυβερνοασφάλειας, Μανώλης Σφακιανάκης, μίλησε στον Realfm 97,8 και τον Γιώργο Χουδαλάκη, για το πώς θα πρέπει οι καταναλωτές να κάνουν με ασφάλεια τις αγορές τους μέσω διαδικτύου.

“Εμείς λέμε ναι στο διαδίκτυο, αλλά υπό προϋποθέσεις. Το πρώτο είναι να ψωνίζεις από το διαδίκτυο από καταστήματα που είναι πιστοποιημένα και, πάνω από όλα, από καταστήματα που έχουν κάνει το GDPR. Πλέον στη χώρα μας, τα σωστά καταστήματα έχουν κάνει GDPR. Άρα εάν ψωνίζω από καλά μαγαζιά οι πιθανότητες να μου κάνουν τη ζημιά είναι ελάχιστες”, είπε μεταξύ άλλων ο κ. Σφακιανάκης και πρόσθεσε:

“Αυτός που του ‘έβγαλαν’ στον αέρα τις πιστωτικές κάρτες, δεν έχει κρυπτογραφήσει τη βάση όπως ορίζει το GDPR. Το GDPR όταν εφαρμοστεί δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα. Άρα εδώ υπάρχει μεγάλο έλλειμμα και η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων πρέπει να δείξει τον δρόμο... Οι τράπεζες υποχρεούνται να αλλάξουν τις κάρτες γιατί έχει κάνει σφάλμα η εταιρεία η οποία πωλούσε τα μπλουζάκια. Η τράπεζα δεν έχει υποχρέωση να ελέγξει εάν αυτός που πουλάει μπλουζάκια ή έχει ταξιδιωτικό γραφείο έχει κάνει GDPR, αυτό το ελέγχει η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων”.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Οι 5 λέξεις «κλειδιά» για τη Θεσσαλονίκη του αύριο – Ποια τα ατού, ποια τα «αγκάθια»
Ημερίδα της Marketing Greece με κεντρικό μήνυμα «Από το Χθες στο Αύριο. Μαζί διαμορφώνουμε το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλονίκης»
Οι 5 λέξεις «κλειδιά» για τη Θεσσαλονίκη του αύριο – Ποια τα ατού, ποια τα «αγκάθια»
Νατσιός: Η κοινωνία υπέστη εξαθλίωση - Βλέπουμε τις συνέπειες μέρα με τη μέρα
Ο πρόεδρος της Νίκης Δημήτρης Νατσιος κατηγόρησε τον Κώστα Καραμανλή για συγκάλυψη των ευθυνών για το δυστύχημα των Τεμπών
Νατσιός: Η κοινωνία υπέστη εξαθλίωση - Βλέπουμε τις συνέπειες μέρα με τη μέρα