Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Δημόσιος υπάλληλος ζήτησε από κωφό να κλείσει τηλεφωνικό ραντεβού

Απίστευτη καταγγελία από το Νομαρχιακό Σύλλογο ΑμεΑ Νομού Καβάλας

Σε μια απίστευτη καταγγελία σχετικά με συμπεριφορά δημοσίου υπαλλήλου προέβη ο Νομαρχιακός Σύλλογος ΑμεΑ Νομού Καβάλας. Συγκεκριμένα, σύμφωνα τα όσα αναφέρει ο Σύλλογος, ένα άτομο με αναπηρία και συγκεκριμένα με πρόβλημα ακοής (κωφός) προσήλθε στη Διεύθυνση Συγκοινωνιών της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας για να εξυπηρετηθεί κατά προτεραιότητα, αλλά υπάλληλος τον προέτρεψε να κλείσει... τηλεφωνικό ραντεβού παρότι ήταν κωφός.

Ο Σύλλογος αναφέρει στην καταγγελία του ότι είναι «απαράδεκτες τέτοιου είδους συμπεριφορές σε ανθρώπους που αντιμετωπίζουν πάσης φύσεως αναπηρίες και θα έπρεπε να τηρείται απαρέγκλιτα η προτεραιότητα χωρίς αμφισβήτηση, στοχοποίηση και στιγματισμό».

Αναλυτικά, σε σχετική επιστολή που εστάλη προς τον αντιπεριφερειάρχη Καβάλας (και η οποία αναρτήθηκε και στη σελίδα του Συλλόγου στο facebook, ο σύλλογος αναφέρει:

ΠΡΟΣ : Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε Καβάλας κο Αντωνιάδη Κων/νο

ΚΟΙΝ: ΕΣΑμεΑ, ΠΟΜΑμεΑ ΑΜΘ

ΘΕΜΑ: Διεύθυνση συγκοινωνιών Π.Ε καβάλας. Το lock down συνεχίζεται…

Ο Νομαρχιακός Σύλλογος ΑμεΑ ν. Καβάλας με την παρούσα επιστολή εκφράζει την έντονη δυσαρέσκεια του για την μη εξυπηρέτηση κωφού μέλους του κατά προτεραιότητα όπως ορίζεται από την κείμενη νομοθεσία λόγω των συνεχιζόμενων μέτρων που εφαρμόζουν κάποιες υπηρεσίες του δημοσίου, όπως η διεύθυνση συγκοινωνιών ΠΕ Καβάλας.

Το πρωί της Δευτέρας 22/6/2020, κωφό μέλος μας, επισκέφτηκε την συγκεκριμένη υπηρεσία προκειμένου να εκδώσει πινακίδες για το όχημα του. Ο υπάλληλος της υπηρεσίας του απαγόρευσε να εισέλθει και του είπε να κλείσει τηλεφωνικό ραντεβού σε ένα τηλεφωνικό νούμερο, αδιαφορώντας για το ότι ο πολίτης είναι κωφός.

Αμέσως μετά επισκέφθηκε τα γραφεία του συλλόγου μας και ζήτησε την δική μας διαμεσολάβηση για να επιλυθεί το πρόβλημα που είχε προκύψει. Οι προσπάθειες που καταβάλαμε στην διάρκεια του πρωινού και για 1,5 ώρα δυστυχώς απέβησαν άκαρπες.

Έπειτα από επικοινωνία που είχαμε με την γραμματεία του Αντιπεριφεριάρχη ΠΕ Καβάλας κου Αντωνιάδη, καταφέραμε επιτέλους να μιλήσουμε με τον προϊστάμενο Διεύθυνσης Συγκοινωνιών όπου μας εξήγησε ότι λόγω των καθυστερημένων ραντεβού ΔΕΝ γίνεται να δοθεί προτεραιότητα και ότι θα έπρεπε να κλείσει ραντεβού στο τηλέφωνο 2513503497 αλλά η γραμμή βούιζε συνεχώς καθ΄ολη την διάρκεια του πρωινού.

Εκ των υστέρων ενημερωθήκαμε ότι το τηλέφωνο των ραντεβού λειτουργεί από τις 8 εως 9 το πρωί.

Θεωρούμε απαράδεκτες τέτοιου είδους συμπεριφορές σε ανθρώπους που αντιμετωπίζουν πάσης φύσεως αναπηρίες και θα έπρεπε να τηρείται απαρέγκλιτα η προτεραιότητα χωρίς αμφισβήτηση στοχοποίηση και στιγματισμό.

Καλούμε όλους τους αρμοδίους να εξασφαλίσουν το δικαίωμα των ΑμεΑ την άμεση εξυπηρέτηση τους στις δημόσιες υπηρεσίες και να μην μας αναγκάζουν να προβαίνουμε σε καταγγελίες για να επιτευχτεί το αυτονόητο.

Με Εκτίμηση,

Για το Δ.Σ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΣΜΑΡΑΓΔΟΣ ΚΡΕΜΥΔΑΣ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΑΜΑΛΙΑ

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Απάντηση Καλλιάνου σε Γεωργιάδη: Δεν τα βάζω μαζί σου, φταίει η κλινική
«Όλα στο φως, χωρίς να φοβηθώ κανέναν που θα προσπαθήσει να με βγάλει ψεύτη, διότι στη θέση του πατέρα μου έχουν βρεθεί χιλιάδες άνθρωποι»
Απάντηση Καλλιάνου σε Γεωργιάδη: Δεν τα βάζω μαζί σου, φταίει η κλινική
Θεσσαλονίκη: Φράκαρε ο Περιφερειακός – Τεράστια ταλαιπωρία για οδηγούς (ΧΑΡΤΗΣ)
Πολύ μεγάλο μποτιλιάρισμα και ουρές χιλιομέτρων και στις δύο κατευθύνσεις του δρόμου – Αυξημένη κίνηση και μέσα στην πόλη
Θεσσαλονίκη: Φράκαρε ο Περιφερειακός – Τεράστια ταλαιπωρία για οδηγούς (ΧΑΡΤΗΣ)