Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Απάντηση Alpha Bank για sms σε πελάτες: Δεν υφίσταται ζήτημα ασφάλειας

Αναστάτωση σε πελάτες από sms ότι θα πρέπει άμεσα να αλλάξουν τους κωδικούς τους, αλλά και μηνύματα με κωδικούς επιβεβαίωσης για παλιότερες συναλλαγές

Απάντηση έδωσε η Alpa Bank αναφορικά με το sms που έλαβαν πελάτες της τράπεζας για αλλαγή κωδικών στο e- banking ή έλαβαν μηνύματα για παλιότερες χρονικά συναλλαγές που είχαν κάνει.

Όπως απάντησε μέσω twitter η τράπεζα: «Λόγω τεχνικών θεμάτων στο σύστημα ενημέρωσης μέσω SMS, αριθμός συνδρομητών του myAlpha Web έχει δεχθεί, τις τελευταίες ώρες, ενημερωτικά μηνύματα που αναφέρονται σε παλαιότερες ημερομηνίες και συναλλαγές. Δεν υφίσταται ζήτημα ασφάλειας ή επίθεσης στο σύστημα ηλεκτρονικών συναλλαγών της Τράπεζας. Λυπούμαστε για την αναστάτωση. Οι τεχνικές υπηρεσίες της Alpha Bank και των συνεργατών της εργάζονται από την πρώτη στιγμή για την ταχεία αντιμετώπιση του ζητήματος. Συνδρομητές που λαμβάνουν τέτοια μηνύματα παρακαλούνται να τα αγνοούν.»

Υπενθυμίζεται πως αναστάτωση είχε προκληθεί σε πολλούς πελάτες του e-banking της Τράπεζας Alpha Bank, καθώς έλαβαν sms ότι θα πρέπει άμεσα να αλλάξουν τους κωδικούς τους, αλλά και μηνύματα με κωδικούς επιβεβαίωσης για παλιότερες συναλλαγές τους.

Το μήνυμα που έλαβαν χρήστες του ebanking της Alpha Bank στα κινητά τους έγραφε χαρακτηριστικά: «myAlpha Code: **** EIΣOΔOΣ ΣTO e-banking. O KΩΔIKOΣ MIAΣ XPHΣHΣ ΘA ΠAPAMEINEI ENEPΓOΣ ΓIA TA EΠOMENA 5'».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ