Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Οι Έλληνες το έριξαν στο αλκοόλ στο lockdown – Ποιο ποτό βγήκε «πρωταθλητής»

party-koronoios

Αυξημένες οι λιανικές πωλήσεις - Σε ποια ποτά έδειξαν προτίμηση οι καταναλωτές

Η πανδημία έχει αλλάξει τις καθημερινές συνήθειες των Ελλήνων που το έριξαν στο αλκοόλ στο σπίτι και στη μαγειρική.

Σύμφωνα με έρευνα της Nielsen, οι λιανικές πωλήσεις των αλκοολούχων ποτών κατέγραψαν μεγάλη αύξηση το πρώτο τρίμηνο του 2021.

Ρούμι, κρασί & μπίρες

Οι καταναλωτές έδειξαν συγκεκριμένη προτίμηση σε κάποια ποτά με τις πωλήσεις να εκτοξεύονται σε:

  • ρούμι 67,7%
  • κρασί 49,1%
  • ουίσκι 43,6%
  • μπίρες 27,3%

Ναι μεν υπήρξε αύξηση στις λιανικές πωλήσεις, παρόλα αυτά οι επιχειρήσεις εμπορίας αλκοολούχων ποτών έχουν χάσει μεγάλο μερίδιο από τις χονδρικές πωλήσεις.

Μετά το αλκοόλ η μαγειρική

Οι Έλληνες βέβαια δεν το έριξαν μόνο στο αλκοόλ αλλά και στη μαγειρική. Οι καταναλωτές αγόρασαν στη δεύτερη καραντίνα από το σουπερμάρκετ προϊόντα που έχουν σχέση με τη μαγειρική:

  • καθαριστικά φούρνου (+47,5%)
  • λαδόκολλες (+28,4%)
  • σακούλες σκουπιδιών (+8,1%)

Από την άλλη, μείωση στις πωλήσεις παρατηρήθηκε σε προϊόντα οικιακής χρήσης και προσωπικής περιποίησης τα οποία στην περσινή καραντίνα ήταν μέσα στις κορυφαίες επιλογές των καταναλωτών.

Εξαίρεση αποτέλεσαν οι γυναικείες βαφές που σημείωσαν αύξηση 22%.

Πηγή: megatv

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τραγωδία στα Τέμπη: Έρευνα για το «μπάζωμα» - Προθεσμία 20 ημερών
Προθεσμία 20 ημερών ώστε να γίνει γνωστό, ποιο ή ποια πρόσωπα βρίσκονταν στον χώρο του δυστυχήματος από τις πρώτες ημέρες και μέχρι και την επίστρωση...
Τραγωδία στα Τέμπη: Έρευνα για το «μπάζωμα» - Προθεσμία 20 ημερών
Θεσσαλονίκη: Η πλατεία Ευόσμου «μεταμορφώνεται» σε ανοιχτό μπασκετικό πολυχώρο
Η μεγάλη γιορτή του μπάσκετ 3×3 που απευθύνεται σε όλους και όλες, ανεβαίνει για δεύτερη φορά στη Θεσσαλονίκη
Θεσσαλονίκη: Η πλατεία Ευόσμου «μεταμορφώνεται» σε ανοιχτό μπασκετικό πολυχώρο