Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Νέα Φιλαδέλφεια: Τα κραυγαλέα λάθη και τραγικές παραλείψεις πριν τη δολοφονία

Πιθανότατα εκτιμήθηκε πως είχε εκλείψει ο κίνδυνος από την διέλευση και δεν υπήρξε εντολή για έλεγχο στα διόδια της Ελευσίνας

Κραυγαλέες παραλείψεις και αδικαιολόγητες αστοχίες σχεδόν σε όλα τα επίπεδα της ηγεσίας της Αστυνομίας αναδεικνύουν οι αποκαλύψεις που έρχονται στο φως για τις πέντε κρίσιμες ώρες πριν από την τραγωδία στη Νέα Φιλαδέλφεια.

Ειδικά από τη στιγμή που οι Κροάτες χούλιγκανς μπήκαν στην Αττική, η αλληλουχία των σφαλμάτων παίρνει ακραίες διαστάσεις.

Δολοφόνοι νεοναζί διέσχιζαν τη χώρα απ' τη μια άκρη ως την άλλη και συνολικά 23 υπηρεσίες της αστυνομίας μένουν στην ανταλλαγή ενημερωτικών εγγράφων.

Για λίγο φάνηκε ότι, έστω 400 χιλιόμετρα μετά την είσοδό τους στη χώρα, κάποιοι προσπάθησαν να τους σταματήσουν.

Υπήρχαν διαθέσιμες δυνάμεις και δόθηκε εντολή να στηθεί μπλόκο στις έξι το απόγευμα στα διόδια Ελευσίνας.

Ενώ το κονβόι με τα τουλάχιστον 20 αυτοκίνητα πλησιάζει έρχεται η απίστευτη διαταγή απ' τη ΓΑΔΑ να φύγουν οι δυνάμεις.

Οι πληροφορίες λένε ότι στις οκτώ και τέταρτο ανώτατος αξιωματικός της ΓΑΔΑ έδωσε τη σχετική εντολή και είπε να μείνει μόνο η μηχανή  της Αντιμετώπισης Αθλητικής Βίας.

Πιθανότατα εκτιμήθηκε πως είχε εκλείψει ο κίνδυνος από την διέλευση του και δεν υπήρξε έτσι εντολή για έλεγχο στο ανοικτό πεδίο των διοδίων της Ελευσίνας.

Το ποιος έδωσε, παρόλα αυτά, την εντολής της απομάκρυνσης και ειδικότερα εάν αυτή δόθηκε από κινητό τηλέφωνο ή μέσω διαβίβασης δεν έχει ακόμη διευκρινιστεί και αποτελεί αντικείμενο της εσωτερικής και ποινικής έρευνας.

Ενώ με εντολή της ΓΑΔΑ ο δρόμος είναι ανοιχτός για τους δολοφόνους, στο Ζευγολατιό στις εννιά και τέταρτο η Ολυμπία Οδός ενημερώνει την τροχαία για το κονβόι και αυτή με τη σειρά της στέλνει σήμα στη ΓΑΔΑ.

Δεν υπήρξε όμως καμία ανταπόκριση στο σήμα.

Προφανώς αυτό που ακολούθησε δεν το είχε φανταστεί κανείς και έτσι αντί κινητοποίησης υπήρξε εντολή για απλή παρακολούθηση του κονβόι ακόμη και όταν επιτέλους στις δέκα το βράδυ τους είδε η τροχαία να συγκεντρώνονται μετά τα διόδια στην Ελευσίνα.

Στην Αττική οδό ο αστυνομικός με τη μηχανή ανακοίνωσε ότι έχασε το κονβόι.

Είχε πέσει πια η νύχτα και ενώ τους ακολούθησε μετά τα διόδια αυτοί διασπάστηκαν σε δυο γκρουπ και τους έχασε ανάμεσα στα άλλα αυτοκίνητα.

Η ΓΑΔΑ όμως ήταν ήσυχη, υπολόγιζε ότι είναι κουρασμένοι απ' το δρόμο και πάνε για ύπνο. Άλλωστε έτσι έγραφε η έκθεση που είχε γίνει.

Κάπως έτσι οι εκατό και πλέον νεοναζί βγήκαν στην Κύμης στις δέκα και 24 λεπτά και ύστερα πήγαν στην Ειρήνη, πήραν από συνεργούς τους τα ρόπαλα και πήραν το τρένο.

Mάλιστα κατά το χρονικό διάστημα εκείνο οι Αρχές έλαβαν προειδοποίηση από πολίτη που είδε το κονβόι να σταματάει στην περιοχή.

Ο σταθμάρχης έκανε το αυτονόητο, σήμανε συναγερμό και ενώ στον Περισσό έσπευσαν δέκα αστυνομικοί της ΔΙΑΣ και της ΔΡΑΣΗ, η εντολή απ΄τη ΓΑΔΑ αφορούσε διακριτική παρακολούθηση.

Σε κάθε περίπτωση το «επιχειρησιακό μπάχαλο» φαίνεται πως ξεκίνησε από τα διόδια της Ελευσίνας και ειδικότερα από την ενημέρωση- διαβίβαση των πληροφοριών από υπηρεσία σε υπηρεσία και κορυφώθηκε με την ανυπαρξία πρωτοβουλιών από ανώτερους και ανώτατους αξιωματικούς της ΓΑΔΑ.

Συγκεκριμένα, κανείς αρχικά δεν πήρε την ευθύνη να διατάξει μετακινήσεις δυνάμεων για τον εντοπισμό της φασιστικής αγέλης των χούλιγκανς και της διάσπασης και αποτροπής της δολοφονικής συμπλοκής εν συνεχεία.

Πηγή: skai.gr

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ