Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

ΕΥΔΑΠ: Απόπειρα εξαπάτησης καταναλωτών μέσω SMS - Τι να προσέχετε

Για πληρωμή υποτιθέμενων οφειλών

Η ΕΥΔΑΠ ενημερώνει ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα παρατηρήθηκε κακόβουλη αποστολή μηνυμάτων μέσω SMS (σ.σ. SMS phishing). Στόχος είναι η παραπλάνηση των καταναλωτών του Οργανισμού για πληρωμή υποτιθέμενων οφειλών.

Όπως ανακοίνωσε η ΕΥΔΑΠ χαρακτηριστικό της απόπειρας εξαπάτησης των καταναλωτών είναι τα παρακάτω βήματα:

  • Αρχικά αποστέλλεται ένα μήνυμα τύπου SMS στο οποίο ο αποστολέας υποδύεται έναν έμπιστο οργανισμό.
  • Το SMS είναι σύντομο και περιέχει ένα σύνδεσμο (link).
  • Κάνοντας κλικ ο χρήστης ανακατευθύνεται σε παραπλανητική ιστοσελίδα, όπου του ζητείται να παραχωρήσει δεδομένα του (π.χ. αριθμός τηλεφώνου, στοιχεία πιστωτικής κάρτας και άλλα).
  • Εφιστούμε την προσοχή των πελατών, καθώς πρόκειται για απόπειρα εξαπάτησης.
  • Μην εισάγετε τα εμπιστευτικά στοιχεία σας σε link που μπορεί να σας αποσταλεί μέσω sms/viber/ ηλεκτρονικό ταχυδρομείο κ.α.
  • Μην ανοίξετε κανένα συνημμένο αρχείο του μηνύματος
  • Διαγράψτε αμέσως το μήνυμα, καθώς είναι πλαστό και περιέχει κακόβουλο περιεχόμενο.
  • Συνιστούμε να είστε επιφυλακτικοί και να ελέγχετε με πολλή προσοχή παρόμοια παραπλανητικά μηνύματα ή SMS που τυχόν λάβετε στο μέλλον.
  • Υπενθυμίζεται ότι διαδικτυακές πληρωμές λογαριασμών ή οφειλών γίνονται μόνο από τα επίσημα κανάλια της ΕΥΔΑΠ ή διατραπεζικά, καταλήγει η ανακοίνωση του Οργανισμού.

Πηγή: newsit

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ