Με επιτυχία κορυφώθηκε στις 21 Μαΐου η παγκόσμια ενέργεια της TOMS, One Day Without Shoe,
με την φετινή καμπάνια ‘Take a pic = Give a shoe’, στο νέο κατάστημα στη Θεσσαλονίκη που μάζεψε 296.243 συμμετοχές παγκοσμίως.
Στην εκδήλωση ανακοινώθηκε η συνεργασία με την ένωση «Μαζί για το Παιδί»
που γίνεται ένας από τους 100 Giving Partners της TOMS προσφέροντας καινούρια ζευγάρια παπούτσια σε παιδιά που το έχουν ανάγκη στην Ελλάδα, με την παρουσία του δημάρχου Θεσσαλονίκης κ. Γιάννη Μπουτάρη και της αντιπροέδρου του ιδρύματος Αλεξάνδρας Μαρτίνου.