Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Σχεδόν 2.500 καταγγελίες δέχθηκε το ΚΕΠΚΑ στο 8μηνο

Χάρη στη μεσολάβησή του οι καταναλωτές-μέλη του ωφελήθηκαν με το ποσό των 29.119 ευρώ

Σε 2.446 ανήλθαν τα παράπονα– καταγγελίες, που δέχθηκε στο πρώτο οκτάμηνο του 2016 το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ), χάρη στη μεσολάβηση του οποίου οι καταναλωτές-μέλη του ωφελήθηκαν με το ποσό των 29.119 ευρώ. Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική σημερινή ανακοίνωση του ΚΕΠΚΑ, στο πρώτο οκτάμηνο του 2016, το κέντρο δέχτηκε 342 καταγγελίες, 1.676 παράπονα και 428 ερωτήματα καταναλωτών.

Βάσει της ανακοίνωσης του κέντρου, οι υπηρεσίες κοινωνικού ενδιαφέροντος συγκέντρωσαν τη μεγαλύτερη δυσαρέσκεια των καταναλωτών (ποσοστό 24,78% επί του συνόλου), αφού συνολικά έγιναν 606 καταγγελίες/παράπονα, με τα 504 να αφορούν σε παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών και τα 60 σε ηλεκτρικής ενέργειας.

Σε 510 ανήλθαν τα παράπονα/καταγγελίες των καταναλωτών για ελαττωματικά προϊόντα/εγγυήσεις (20,85%) και ακολούθησαν, μεταξύ άλλων, τα εξής: ρύθμιση χρεών υπερχρεωμένων νοικοκυριών (11,94%), πωλήσεις από απόσταση (9,32%) και τουριστικές υπηρεσίες (4,74%).

Αναφορικά με τη ωφέλεια για τους καταναλωτές, συνολικού ύψους 29.119 ευρώ, αυτή προήλθε μεταξύ άλλων από τα εξής: αντικατάσταση ελαττωματικών προϊόντων 17.600,06 ευρώ, ακυρώσεις συμβολαίων ινστιτούτων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων 4.602,60 ευρώ, επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παρόχων τηλεπικοινωνιών 3.214,80 ευρώ και αποζημιώσεις από τουριστικές υπηρεσίες 1.116,20 ευρώ.

Στο μεταξύ, στο συνολικό ποσό αποζημίωσης με το οποίο ωφελήθηκαν τα μέλη του κέντρου, δεν υπολογίζονται οφειλές, από τις οποίες απαλλάχτηκαν οι υπερχρεωμένοι καταναλωτές με αποφάσεις Ειρηνοδικείων. "Στα ποσά αυτά, δεν συνυπολογίζονται επίσης και τα χρήματα, που γλιτώνουν κάθε χρόνο οι καταναλωτές από το χαράτσι στη δεύτερη κατοικία της Χαλκιδικής, που υπολογίζονται, σε 3 εκατ. ευρώ/ετησίως" υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση του ΚΕΠΚΑ, στην οποία ο φορέας απευθύνει εκ νέου έκκληση στους καταναλωτές να γίνουν μέλη του και να στηρίξουν την ύπαρξη και τη λειτουργία του, ώστε να μπορούν να εξακολουθούν να απευθύνονται σε αυτό.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τέλος χρόνου για τη διασύνδεση ταμειακών μηχανών και POS - Έρχονται βαριά πρόστιμα
Μέχρι και σήμερα η σχετική προθεσμία – Ποια είναι τα πρόστιμα που προβλέπονται για υπηρεσίες που δεν θα κάνουν τη σύνδεση
Τέλος χρόνου για τη διασύνδεση ταμειακών μηχανών και POS - Έρχονται βαριά πρόστιμα