Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Peter Economides από Θεσσαλονίκη: Η Ελλάδα να γίνει η Apple της Μεσογείου

Ο γνωστός brand strategist μίλησε σήμερα στο 1ο Thessaloniki Summit

«Αν οι άνθρωποι μοιράζονται τις αξίες σου θα παραμείνουν πιστοί στη μάρκα σου. Έχουμε πολλές αξίες αλλά θα πρέπει να τις εκφράσουμε. Αυτή η χώρα είναι γεμάτη θησαυρούς».

Τα παραπάνω υποστήριξε ο γνωστός brand strategist Peter Economides, μιλώντας στο 1o Thessaloniki Summit, που πραγματοποιείται στη Θεσσαλονίκη. Ο ιδρυτής και ιδιοκτήτης της Felix BNI με έδρα την Αθήνα έκανε αναφορά σε επιτυχημένα brand στον κόσμο αναφέροντας ότι θα μπορούσαμε να πούμε ότι η Ελλάδα μπορεί να είναι η Αpple της Μεσογείου. Όπως είπε, είχε συμμετάσχει στην καμπάνια «Think Different» της Apple – που ουσιαστικά την επανέφερε από την χρεοκοπία – και το ίδιο μπορεί να κάνει η Ελλάδα. 

«Δεν θα γίνουμε ποτέ καλοί γερμανοί αλλά πρέπει να γίνουμε εξαίρετοι έλληνες. Δεν θα αγόραζα ένα ελληνικό αυτοκίνητο, αλλά δεν θα ζητούσα και από έναν γερμανό να μου μάθει να αγορεύω», τόνισε χαρακτηριστικά, υποστηρίζοντας ότι ως χώρα έχουμε ήπια δύναμη.

Σίγουρα έχουμε ιστορία που εμπνέει αλλά αν θέλετε να επενδύσει ο κόσμος πρέπει να δημιουργήσετε ένα μέλλον που εμπνέει ή να δώσετε την υπόσχεση ενός μέλλοντος που εμπνέει, είπε ακόμη. Μεταξύ άλλων σημείωσε ότι πρέπει πρώτα να εμπλέξουμε τους επιχειρηματίες. «Δεν υπάρχει το οικοσύστημα που χρειάζονται. Έχω την αίσθηση ότι η κυβέρνηση τιμωρεί την επιτυχία», σημείωσε. Αναφέρθηκε ακόμη στη δύναμη της ελληνικής διασποράς. Σύμφωνα με τον ίδιο, χρειάζεται ένα ισχυρό αφήγημα, μάλιστα ο ίδιος μοιράστηκε το αφήγημα που έγραψε με το κοινό του συνεδρίου.

Για τη Θεσσαλονίκη είπε πως είναι μία ωραία πόλη με ωραίο καιρό. Όπως είπε «Δεν μπορείς να φτιάξεις τον καιρό, αλλά μπορείς να φτιάξεις την οικονομία», συγκρίνοντας την πόλη με το Δουβλίνο. Οι άνθρωποι δεν αγοράζουν αυτό που κάνετε αλλά το λόγο για τον οποίο το κάνετε αυτό είναι η ιστορία του ήθους, τόνισε.

ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΖΟΥΦΗ 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ