Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Διακρίσεις της Lidl Hellas στα social media awards

Στο πλαίσιο της ενέργειας «Αξίζει και Φαίνεται» η Lidl Hellas ανέπτυξε μια ολοκληρωμένη και πλήρως ανανεωμένη στρατηγική στα social media κανάλια της ...

Στο πλαίσιο της ενέργειας «Αξίζει και Φαίνεται» η Lidl Hellas ανέπτυξε μια ολοκληρωμένη και πλήρως ανανεωμένη στρατηγική στα social media κανάλια της, καθώς πέρα από το Facebook η επικοινωνία επεκτάθηκε στο Twitter και το Instagram όπου και προβλήθηκε ακόμη περισσότερο η φιλοσοφία της εταιρείας.

"Στόχος ήταν μέσα από όλα τα digital κανάλια επικοινωνίας να αναδειχθεί τόσο η άριστη ποιότητα των προϊόντων, οι ανταγωνιστικές τιμές που προσφέρονται προς όφελος του Έλληνα καταναλωτή όσο και η στήριξή της εταιρείας προς τους Έλληνες παραγωγούς", τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση και προστίθεται ότι η αισθητική και το ύφος όλων των posts άλλαξε ενώ δημιουργήθηκε το microsite www.lidl-axizei.gr, όπου προβλήθηκε η φιλοσοφία της εταιρίας, μέσω των οδοιπορικών του Λευτέρη Λαζάρου σε Έλληνες παραγωγούς.

Όσον αφορά στην κατηγορία Best Social Media Strategy for Customer Service, η Lidl Hellas βραβεύτηκε για τη στρατηγική επικοινωνίας που έχει αναπτύξει βάσει της οποίας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν χρησιμοποιούνται απλώς ως κανάλια διαφήμισης, αλλά κυρίως ως δίαυλος αμφίδρομης επικοινωνίας και ως ένα μέσο ανοιχτό στον δημόσιο διάλογο με όλους τους χρήστες που επιθυμούν να απευθύνουν οποιοδήποτε ερώτημα, μήνυμα ή παράπονο προς την εταιρεία.

Για τη διαδικτυακή καμπάνια «Ρε μην είσαι Larrys ρε» και με την υπογραφή της διαφημιστικής «The Newtons Laboratory» η Lidl Hellas κατέκτησε το βραβείο «Best Community Engagement Campaign». Με αφορμή το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα η καμπάνια καλούσε τους άνδρες να παραδεχθούν ότι ήταν στην ζωή τους μια φορά Larry (=η ύπαρξη τους εξαρτάται πλήρως από το γυναικείο φύλο) και παίρνοντας μέρος σε κλήρωση να κερδίσουν τα κιλά τους σε λίτρα μπύρας από τα LIDL, απολαμβάνοντας το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου.

Τέλος, η Lidl Hellas αποτέλεσε την πρώτη εταιρία λιανεμπορίου τροφίμων στην Ελλάδα που ενσωμάτωσε στη στρατηγική επικοινωνίας της το Snapchat, την πιο ραγδαία εξελισσόμενη social εφαρμογή, δημιουργώντας τον λογαριασμό με το όνομα lidl hellas, μέσω του οποίου ξεκίνησε να προωθεί εταιρικές εκδηλώσεις live στο κοινό της. Αξίζει να σημειωθεί, πως η κατηγορία Snapchat εισήχθη για πρώτη φορά στο θεσμό των βραβείων Social Media Awards και η Lidl Hellas ήταν η εταιρεία που απέσπασε την υψηλότερη διάκριση σε αυτήν.

"Ευχαριστούμε όλους τους διαδικτυακούς μας φίλους που αγκάλιασαν τις δράσεις μας και υποσχόμαστε ότι θα είμαστε καθημερινά κοντά τους με περισσότερες, διασκεδαστικές, καινοτόμες, διαδραστικές και άκρως απολαυστικές ενέργειες… γιατί το αξίζουν!", καταλήγει η ανακοίνωση της εταιρίας. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ