Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Νέα διόδια στην Εγνατία οδό - Ετοιμάζονται δέκα σταθμοί!

Πότε αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία οι νέοι σταθμοί διοδίων και πόσο θα αυξηθεί το κόστος

Επιπλέον 4 ευρώ θα πληρώνει κάποιος οδηγός για να διασχίσει τον κύριο οδικό άξονα της Εγνατίας Οδού, από την Ηγουμενίτσα έως την Αλεξανδρούπολη, όταν θα ολοκληρωθεί η κατασκευή των σταθμών διοδίων όπως είπε στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ – ΜΠΕ ¨Πρακτορείο 104,9 fm¨ ο πρόεδρος της “Εγνατίας Οδού Α.Ε.” Απόστολος Αντωνούδης ο οποίος εκτίμησε ότι στις αρχές του 2018 θα είναι σε πλήρη λειτουργία οι δέκα νέοι σταθμοί διοδίων.

“Με την πλήρη ολοκλήρωση αυτών των σταθμών διοδίων για τον άξονα, Ηγουμενίτσα – Αλεξανδρούπολη, από 15,40 που είναι σήμερα η χρέωση για την διαδρομή των 670 χλμ θα πάει στα 19 ευρώ. Αυτά για τον κεντρικό άξονα, υπάρχουν και άλλοι τρεις κάθετοι στις εισόδους της χώρας” ανέφερε ο κ. Αντωνούδης και συμπλήρωσε, “εμείς σήμερα με τους υπάρχοντες σταθμούς διοδίων έχουμε ως εταιρία έσοδα περί τα 70 εκατ. ευρώ το χρόνο, με την πλήρη ανάπτυξη των σταθμών και στους κάθετους άξονες θα φτάσουμε περί τα 150 εκατομμύρια”.

Ο πρόεδρος της “Εγνατίας Οδού Α.Ε.” εξήγησε ότι η διοίκηση υλοποιεί μια Κοινή Υπουργική Απόφαση του 2014 σύμφωνα με την οποία προβλέπεται να δημιουργηθούν δέκα νέοι μετωπικοί σταθμοί διοδίων στον άξονα αλλά και στους τρεις κάθετους άξονες της Εγνατίας επισημαίνοντας ότι αυτό “αποτελεί δέσμευση και παλαιότερων κυβερνήσεων και της σημερινής”.

Σύμφωνα με τον κ. Αντωνούδη, χθες ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός για τους πρώτους τέσσερις σταθμούς διοδίων, οι οποίοι υπολογίζεται ότι θα λειτουργήσουν τον Αύγουστο του 2017. Κατόπιν θα ακολουθήσουν οι άλλοι έξι, η δημοπράτηση των οποίων θα γίνει τους επόμενους μήνες. “Εκτιμούμε ότι στις αρχές του 2018 θα είναι σε πλήρη λειτουργία όλοι οι σταθμοί” σημείωσε.

Ο πρόεδρος της “Εγνατίας Οδού Α.Ε.” συμφώνησε απόλυτα με όσα υποστηρίζουν οι εργαζόμενοι ότι η κατασκευή αυτών των σταθμών θα δημιουργήσει μία εταιρία με μεγάλη εισπρακτική δύναμη η οποία θα παραχωρηθεί, και εξέφρασε την άποψη ότι η παραμονή διαχείρησης στην ¨Εγνατία Οδό Α.Ε.” θα εξασφάλιζε μεγάλα έσοδα στο Ελληνικό Δημόσιο.

'Δεν έχω διαφορετική άποψη, επαναλαμβάνω ότι υπάρχει δέσμευση των προηγούμενων κυβερνήσεων και πρέπει να ολοκληρωθεί προκειμένου να ολοκληρωθεί και η παραχώρηση της εκμετάλευσης, λειτουργίας και συντήρησης όλου του οδικού άξονα” υπογράμμισε.“Θεωρώ ότι αν παραμείνει η εκμετάλευση και συντήρηση στη διαχείρηση της Εγνατίας Οδού δηλαδή του ελληνικού δημοσίου, τα έσοδα θα ειναι πολύ μεγαλύτερα για το ελληνικό δημόσιο. Αλλά το ΤΑΙΠΕΔ θέλει ΄αμεσα έσοδα σήμερα'” ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Αντωνούδης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αλκοόλ και οδήγηση: Πρόστιμα μαμούθ με το νέο ΚΟΚ - Πόση ώρα μετά το ποτό μπορείτε να οδηγήσετε
Σημαντικό ρόλο στην απορρόφηση του αλκοόλ από τον οργανισμό παίζουν πολλά χαρακτηριστικά
Αλκοόλ και οδήγηση: Πρόστιμα μαμούθ με το νέο ΚΟΚ - Πόση ώρα μετά το ποτό μπορείτε να οδηγήσετε