Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Το Καπάνι έχει πλέον το δικό του λογότυπο! (ΦΩΤΟ)

Θα το δείτε σε σημεία εντός της αγοράς και σε σακούλες

Μία διαφορετική εικόνα θα συναντήσουν τις ημέρες των Χριστουγέννων οι επισκέπτες στην αγορά Βλάλη, το γνωστό Καπάνι, καθώς τόσο στις εισόδους όσο και σε κεντρικά σημεία εντός της αγοράς θα αναρτηθούν banners και πινακίδες με το νέο λογότυπο της αγοράς. Επιπροσθέτως, εκτός από την ειδική σήμανση που θα οριοθετεί την Αγορά Καπάνι, θα διανεμηθούν ΔΩΡΕΑΝ, σε όλους τους επιχειρηματίες που διαθέτουν κατάστημα μέσα σε αυτή, περίπου 100.000 σακούλες με τη νέα ταυτότητα για τα ψώνια των επισκεπτών.

Η εν λόγω πρωτοβουλία υλοποιήθηκε και χρηματοδοτήθηκε από το ΚΕΠΑ στο πλαίσιο του προγράμματος «Design for Europe» της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και σε  συνεργασία με το Σύλλογο Επαγγελματιών Ιστορικού Κέντρου, το Resilient Thessaloniki, το Youthnest και το Creativity  Platform.

Στόχος της δράσης αποτελεί η ενίσχυση της ταυτότητας της αγοράς συνδυάζοντας μέσα από το λογότυπο και τις ενέργειες προβολής του, το έντονο πολιτιστικό αποτύπωμα της περιοχής με  τον ιστορικό χαρακτήρα της αγοράς για την ανάδειξη της τουριστικής και αναπτυξιακής φυσιογνωμίας της Θεσσαλονίκης, χρησιμοποιώντας τα εργαλεία του Design (σχεδιασμός).

Τονίζεται ιδιαίτερα ότι ο Σχεδιασμός αποτελεί μία σύγχρονη μεθοδολογία επίλυσης προβλημάτων που έχει αναπτυχθεί σε πολλές χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης οι κυριότερες των οποίων (Αγγλία, Δανία, Εσθονία, Ιταλία κ.λ.π.) συμμετέχουν μαζί με το ΚΕΠΑ στο πρόγραμμα «Design for Europe».

Σύμφωνα με την Υπεύθυνη του τμήματος Ευρωπαϊκών και Διεθνών Προγραμμάτων του ΚΕΠΑ κα Αγγελική Μπάρακλη «Μετά από προσπάθεια 2 περίπου μηνών, με ατελείωτες ώρες στους δρόμους της παραδοσιακής αγοράς Καπάνι και με συζητήσεις με τους επιχειρηματίες της αγοράς, καταφέραμε με τη στήριξη της Διοίκησης του ΚΕΠA και την εθελοντική βοήθεια τόσο των αγαπημένων μας συνεργατών του Youthnest, Creativity Platform, Resilient Thessaloniki και του Συλλόγου Επαγγελματιών Ιστορικού Κέντρου - ΣΕΠΙΚ όσο και των - ειδικών σε θέματα αγορών από το εξωτερικό - Victoria Lenzoi Lee και Donald Hyslop, να φτιάξουμε μία κοινή ταυτότητα για την αγορά ΚΑΠΑΝΙ. Η προσπάθεια δεν ήταν καθόλου εύκολη καθώς είχαμε να συγχρονίσουμε διαφορετικές απόψεις, ιδέες και γενιές.

Το αποτέλεσμα θα το κρίνουν οι πολίτες της Θεσσαλονίκης. Ωστόσο η δημιουργική συνεργασία των ειδικών, των φορέων που ασχολήθηκαν στη συγκεκριμένη δράση και των χρηστών που δραστηριοποιούνται για χρόνια στην αγορά για την από κοινού αντιμετώπιση των προβλημάτων της, αποτελεί μία καλή πρακτική συνεργασίας μέσω της οποίας αναδεικνύεται ο ρόλος του σχεδιασμού ως εργαλείο για την αντιμετώπιση  πολύπλοκων αστικών προκλήσεων και η σημασία του για την περαιτέρω προώθησή του στην Ελλάδα. Η προσπάθεια θα συνεχισθεί».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

test-koronoios
ΕΟΔΥ: 6 θάνατοι από κορωνοϊό, 6 διασωληνωμένοι την τελευταία βδομάδα
Η θετικότητα για γρίπη στην κοινότητα εξακολουθεί να είναι άνω του 10% και διατηρείται σε υψηλά για την εποχή επίπεδα, με επικράτηση της γρίπης τύπου...
ΕΟΔΥ: 6 θάνατοι από κορωνοϊό, 6 διασωληνωμένοι την τελευταία βδομάδα
Νομικά ο Καλλιάνος για τον πατέρα του - «Τα πρωτόκολλα τηρήθηκαν» λέει ο Γεωργιάδης
«Το Αττικόν τώρα είπε ότι είχε προβλήματα, τότε γιατί μας έλεγαν ότι είναι υπέροχες οι εξετάσεις του;», αναφέρει ο βουλευτής της ΝΔ
Νομικά ο Καλλιάνος για τον πατέρα του - «Τα πρωτόκολλα τηρήθηκαν» λέει ο Γεωργιάδης
Χρηστίδης: Οι εκκλησίες δεν έχουν ανάγκη τον κ. Βελόπουλο για πορτιέρη
«Τα χτεσινά λόγια του κ. Βελόπουλου δείχνουν ότι επί της ουσίας η στάση του εμφορείται μόνο από μικροκομματικά οφέλη» δήλωσε ο κ. Χρηστίδης
Χρηστίδης: Οι εκκλησίες δεν έχουν ανάγκη τον κ. Βελόπουλο για πορτιέρη