Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Συνήγορος του Πολίτη: Μεγάλη αύξηση στις αναφορές πολιτών για τράπεζες

Ξεκινούν δράσεις ενημέρωσης των πολιτών, σε θέματα μη εξυπηρετούμενων δανείων

Αύξηση 42% σημείωσαν πέρυσι, σε σχέση με το 2015, οι αναφορές καταναλωτών προς το Συνήγορο του Καταναλωτή για θέματα που σχετίζονται με τον τραπεζικό τομέα.

Αυτό αναφέρθηκε στο πλαίσιο της συζήτησης που έγινε στα γραφεία της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή», όπου συναντήθηκαν στελέχη της και ειδικοί επιστήμονες της Αρχής με στελέχη της Ειδικής Γραμματείας Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους.

Στη συνάντηση συμφωνήθηκε μεταξύ του Ειδικού Γραμματέα Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους Φώτη Κουρμούση και του Συνηγόρου του Καταναλωτή, Λευτέρη Ζαγορίτη, η συνεργασία των δύο φορέων για ανάληψη κοινών δράσεων ενημέρωσης των πολιτών, σε θέματα μη εξυπηρετούμενων δανείων. Έμφαση θα δοθεί στην ενημέρωση των δανειοληπτών, για τα δικαιώματά τους και τις διαδικασίες διεκδίκησης τους, μεταξύ των οποίων και η εξωδικαστική επίλυση.

Υπενθυμίζεται ότι ο Συνήγορος του Καταναλωτή, είναι η αρμόδια Αρχή για τη διαμεσολάβηση και την εξωδικαστική ρύθμιση των μη εξυπηρετούμενων δανείων καταναλωτών, στο πλαίσιο του αναθεωρημένου Κώδικα Δεοντολογίας της Τράπεζας της Ελλάδος του ν. 4224/2013.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Καλλιανός για Κεντρική Μακεδονία: Φαινόμενα που ίσως οδηγήσουν σε πλημμύρες
Όπως επισημαίνει, σχεδόν όλα τα μετεωρολογικά μοντέλα εναρμονίζονται με το σενάριο ότι η Θεσσαλία θα βρεθεί στο επίκεντρο της κακοκαιρίας
Καλλιανός για Κεντρική Μακεδονία: Φαινόμενα που ίσως οδηγήσουν σε πλημμύρες