Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Εγνατία Οδός: Έρχονται νέα διόδια - Υπερδιπλασιάζεται η χρέωση ανά χιλιόμετρο!

Συνολικά 38 θα είναι τα διόδια επί της Εγνατίας Οδού, ενώ θα κλείσουν και οι δρόμοι «διαφυγής»

Σε δυσθεώρητα ύψη αναμένεται να φτάσει το κόστος μετακίνησης με αυτοκίνητο επί της Εγνατίας Οδού, οι σταθμοί διοδίων επί της οποίας αναμένεται να φτάσουν τους 38, κάτι που θα φέρει υπερδιπλασιασμό της χρέωσης ανά χιλιόμετρο! Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δηλώσεις που έκανε ο πρόεδρος της “Εγνατία οδός Α.Ε.” Απόστολος Αντωνούδης, αυτή τη στιγμή η χρέωση στην Εγνατία είναι τώρα 3 λεπτά στο χιλιόμετρο και θα φτάσει στα 7 λεπτά!

Πιο αναλυτικά, ο κ. Αντωνούδης είπε ότι "πέρα από τους δέκα σταθμούς που έχουμε προκηρύξει, το ΤΑΙΠΕΔ έχει θέσει ως προαπαιτούμενα, άλλους είκοσι πλευρικούς σταθμούς διοδίων. Στο σύνολο θα είναι τριάντα οκτώ. Η χρέωση στην Εγνατία είναι τώρα 3 λεπτά στο χιλιόμετρο και θα φτάσει στα 7 λεπτά".

Κατά τον ίδιο, "η καινούργια απαίτηση του ΤΑΙΠΕΔ, είναι για να μην υπάρχουν διαφυγές, δηλαδή να μην μπορεί κάποιος να μπαίνει στο δρόμο να κάνει κάποια χιλιόμετρα και να βγαίνει δίχως να πληρώσει κάποιο τίμημα. Στο σχεδιασμό του ΤΑΙΠΕΔ είναι να βγει η προκήρυξη του διαγωνισμού στο τέλος Απριλίου και μέχρι το Δεκέμβριο να πάμε σε δεσμευτικές προσφορές".

Ο πρόεδρος της “Εγνατία οδός Α.Ε.” αναφέρθηκε και στα έργα που είναι σε εξέλιξη και είπε ότι: "στο νoμό Θεσσαλονίκης αυτή τη στιγμή μελετάμε και ολοκληρώνουμε το δρόμο μεταξύ της 3ης προβλήτας και του ΠΑΘΕ, επίσης υπάρχει ομαλή χρηματοδοτική ροή και για τα έργα στη δυτική εσωτερική Περιφερειακή".

“Πολλά πρέπει να αποσαφηνιστούν για το ζήτημα της παραχώρησης”

Η διοίκηση της “Εγνατία Οδός Α.Ε.” θέλει να δει τους όρους της παραχώρησης και ποιο θα είναι "το μεγαλύτερο δυνατόν όφελος για το ελληνικό δημόσιο αν αυτή προχωρήσει", είπε σε άλλο σημείο των δηλώσεών του ο κ. Αντωνούδης.

Υπενθυμίζεται ότι σήμερα οι εργαζόμενοι στην Εγνατία Οδό πραγματοποιούν 24ωρη απεργία, αντιδρώντας στην παραχώρηση, αλλά και στο θέμα των διοδίων (δείτε εδώ).

“Οι εργαζόμενοι αντιδρούν στην παραχώρηση αφού υποστηρίζουν ότι θα ζημιωθεί το ελληνικό δημόσιο” ανέφερε ο πρόεδρος της “Εγνατίας Οδού Α.Ε.” και σχολίασε χαρακτηριστικά: “πολλά πρέπει να αποσαφηνιστούν για το ζήτημα της παραχώρησης όπως ο χρόνος αλλά και βασικοί τομείς που θεωρούμε ότι εμείς πρέπει να κρατήσουμε εκτός παραχώρησης, και να διαχειριστούμε όπως θέματα ενεργειακής αξιοποίησης (ενεργειακά δίκτυα) και τη δημιουργία κι εκμετάλλευση υποδομών Logistics κατά μήκος του οδικού άξονα”.

Ο κ. Αντωνούδης υπογράμμισε ότι ο τομέας της βαριάς συντήρησης είναι προνομιακός χώρος των ανθρώπων στην “Εγνατία Οδό Α.Ε.” και επανέλαβε ότι πρέπει να παραμείνει στην δικαιοδοσία της εταιρείας “είναι κάτι που γνωρίζουμε πολύ καλά και ξέρουμε πως να παρέχουμε άριστες υπηρεσίες.”.

Ο πρόεδρος της Εγνατίας Οδού επισήμενε ότι ο χρόνος παραχώρησης πρέπει να μειωθεί, να γίνονται συχνές ανανεώσεις με μοναδικό σκοπό το όφελος του ελληνικού δημοσίου. “Διαφωνώ με τα 35 χρόνια παραχώρησης. Πρέπει να παραχωρηθεί, αν παραχωρηθεί για πολύ λιγότερα χρόνια και να πηγαίνει σε ανανεώσεις. Αυτό μπορεί να ωφελήσει το ελληνικό δημόσιο” σχολίασε χαρακτηριστικά ο κ. Αντωνούδης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Γάζα: Προειδοποιήσεις για επίθεση στη Ράφα – «Θα έφερνε καταστροφή στη Μέση Ανατολή»
Για μια εξέλιξη που θα φέρει την καταστροφή στη Μέση Ανατολή, προειδοποιούν οργανώσεις αρωγής
Γάζα: Προειδοποιήσεις για επίθεση στη Ράφα – «Θα έφερνε καταστροφή στη Μέση Ανατολή»