Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

ΔΕΗ: Βραβείο για το νέο σύστημα εξυπηρέτησης πελατών

Κατέκτησε το τρίτο βραβείο των SAP Quality Awards για το 2016...

Το τρίτο βραβείο των SAP Quality Awards για το 2016 κατέκτησε η ΔΕΗ ΑΕ στην κατηγορία «Innovation» για την περιοχή της Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας, για την επιτυχή υλοποίηση του νέου πληροφοριακού συστήματος εξυπηρέτησης πελατών SAP-ISU.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, «η ομαλή μετάπτωση 7,4 εκατομμυρίων πελατών, η εκπαίδευση εκατοντάδων υπαλλήλων της σε μικρό χρονικό διάστημα, οι μέθοδοι διαχείρισης των δυσκολιών που ανέκυψαν και η άμεση ωφέλεια που είχε η ΔΕΗ από την πρώτη στιγμή εφαρμογής του νέου περιβάλλοντος, αποτέλεσαν κριτήρια για τη βράβευση».

Τέλος τονίζεται ότι «η εγκατάσταση του νέου πληροφοριακού συστήματος αποτελεί ένα ακόμα σημαντικό βήμα για τον εκσυγχρονισμό της ΔΕΗ, προκειμένου οι πελάτες της να μπορούν να απολαμβάνουν ταχύτερη εξυπηρέτηση και καλύτερη ποιότητα υπηρεσιών».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Έρευνα: Ποια επαγγέλματα ευνοούν το μέλλον της... εγκεφαλικής μας υγείας
Έρευνα ρίχνει φως στον πιθανό προστατευτικό ρόλο των επαγγελμάτων που διεγείρουν το μυαλό έναντι του κινδύνου εμφάνισης άνοιας σε μετέπειτα στάδιο...
Έρευνα: Ποια επαγγέλματα ευνοούν το μέλλον της... εγκεφαλικής μας υγείας
Εκατοντάδες «ανοιχτές» θέσεις για επιστήμονες πληροφορικής στη Θεσσαλονίκη
Το 8ο TechSaloniki που θα πραγματοποιηθεί στις 17-18 Μαΐου, στο Μέγαρο Μουσικής δίνει τη δυνατότητα απευθείας γνωριμίας υποψηφίων με εταιρείες
Εκατοντάδες «ανοιχτές» θέσεις για επιστήμονες πληροφορικής στη Θεσσαλονίκη