Ειδικότερα, άνοδος των πωλήσεων καταγράφηκε σε: Ένδυση- υπόδηση (14,7%), Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (10,7%), Έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- οικιακό εξοπλισμό (5,6%), Πολυκαταστήματα (5,5%), Τρόφιμα- ποτά- καπνό (4,8%) και Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (3,8%). Αντίθετα στα Φαρμακευτικά- καλλυντικά, οι πωλήσεις μειώθηκαν 1%.
Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) στο λιανικό εμπόριο σημείωσε αύξηση 9,6% τον Φεβρουάριο 2017 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2016, ενώ σε σχέση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2017 παρουσίασε αύξηση 4,9%.
Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης όγκου σημείωσε αύξηση 3,6% τον Φεβρουάριο 2017 σε σχέση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2017.