Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

BEΘ: Οι μικρομεσαίοι θα πληρώσουν το μάρμαρο για μια ακόμη φορά

Δήλωση για το πολυσέλιδο πολυνομοσχέδιο αλλά και για το πρόβλημα με τον ΟΑΣΘ  ...

«Ο βαρύτερος λογαριασμός, όπως τελικά προκύπτει από το πολυσέλιδο πολυνομοσχέδιο, που πρόκειται να ψηφιστεί προκειμένου να κλείσει η δεύτερη αξιολόγηση, μόνο το τέλος της λιτότητας δεν σηματοδοτεί όπως ο πρωθυπουργός και η κυβέρνηση αρέσκονται να επικαλούνται» σχολιάζει ο πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης και α΄ αντιπρόεδρος της ΚΕΕ Παναγιώτης Παπαδόπουλος.

«Το οξύμωρο είναι πως οι κυβερνώντας επικεντρώνονται στα μέτρα της διετίας 2019-2020 και τα ‘θολά’ αντίμετρα, χωρίς να δείχνουν να τους απασχολεί πως θα ανταπεξέλθει η χώρα μέχρι τότε στις δεσμεύσεις της, την ώρα, μάλιστα, που οι πολίτες δυσκολεύονται με τους υπάρχοντες δυσβάσταχτους φόρους» τονίζει ο πρόεδρος του ΒΕΘ, επισημαίνοντας πως τα υψηλά πλεονάσματα που η κυβέρνηση έχει υποσχεθεί θα ‘καταπιούν’ την όποια ανάπτυξη.   

«Για μία ακόμη φορά οι μικρομεσαίοι της αγοράς και της κοινωνίας  θα πληρώσουμε το μάρμαρο με αβέβαια αποτελέσματα. Κάποια στιγμή θα πρέπει οι κυβερνώντες να αντιληφθούν πως στραγγίζοντας ένα λαό δεν κατορθώνεις ούτε υψηλά πλεονάσματα, ούτε ανάπτυξη. Αντιθέτως οδηγείς τη χώρα στην εξαθλίωση κάνοντας ολοένα και πιο δύσκολη την επιστροφή στην κανονικότητα» καταλήγει ο πρόεδρος του ΒΕΘ.

Για τον ΟΑΣΘ

Στο μεταξύ, την ανάγκη να πρυτανεύσει η λογική και να μην υποστεί περεταίρω ταλαιπωρία το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης από την επίσχεση εργασίας των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ, που βρίσκεται από το πρωί σε εξέλιξη, επισημαίνει ο πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης και α΄ αντιπρόεδρος της ΚΕΕ, Παναγιώτης Παπαδόπουλος υπογραμμίζοντας ότι οι κινητοποιήσεις γίνονται σε ένα κομβικό σημείο για την πορεία της εταιρείας.

«Πρέπει να δοθεί ένα τέλος στη συνεχή κόντρα του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστου Σπίρτζη  και του ΟΑΣΘ, η οποία ως μοναδικά θύματα έχει τους Θεσσαλονικείς που μένουν, για μία ακόμη φορά, χωρίς αστικές συγκοινωνίας με συνέπεια την απίστευτη ταλαιπωρία τους. Θα πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψη και οι δύο πλευρές πως η Θεσσαλονίκη δεν διαθέτει άλλα μέσα μεταφοράς εκτός από τις αστικές συγκοινωνίες του ΟΑΣΘ και τα ταξί» αναφέρει ο πρόεδρος του ΒΕΘ, επισημαίνοντας πως ευελπιστεί στην αυριανή συνάντηση του κ. Σπίρτζη με εκπροσώπους της εταιρείας να υπάρξει θετική εξέλιξη.

«Η καθυστέρηση των οφειλόμενων προς τους εργαζόμενους του ΟΑΣΘ, έχει άμεση επίπτωση σε χαμηλόμισθους, χαμηλοσυνταξιούχους, ανέργους, φοιτητές, αλλά και για το επιχειρείν, που πλήττονται από την αναστολή λειτουργίας των αστικών συγκοινωνιών» αναφέρει ο κ. Παπαδόπουλος, καταλήγοντας πως «ο ξαφνικός θάνατος του ΟΑΣΘ, όπως προκύπτει από το σχέδιο νόμου που κατέθεσε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, δημιουργεί ανασφάλεια στους εργαζόμενους αλλά και ερωτηματικά που αφορούν στο κόστος λειτουργίας του νέου οργανισμού που θα προκύψει και τον τρόπο χρηματοδότησής του».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ