Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Το φυσικό αέριο «μπαίνει» και στα social media

Η εταιρεία ΑΕΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ συνεργάζεται με τη Socialab

Η εταιρεία ΑΕΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, σταθερή στην επιδίωξη της προσφοράς των καλύτερων λύσεων για τους πελάτες της, επεκτείνει την επικοινωνία της μαζί τους μέσω της παρουσίας της στα social media, εγκαινιάζοντας τη συνεργασία της με τη Socialab.

 Η εταιρεία ΑΕΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, ο Νο1 πάροχος φυσικού αερίου στην Ελλάδα σε αριθμό συνδέσεων, πρωτοπορεί και πάλι, δημιουργώντας ένα ακόμη σημείο εξυπηρέτησης και επικοινωνίας με τους υφιστάμενους αλλά και τους δυνητικούς πελάτες της, καθώς είναι η πρώτη εταιρεία του κλάδου με ολοκληρωμένη παρουσία σε όλες τις πλατφόρμες social media (Facebook, Twitter, Instagram and Linkedin).  

Μέσα από τη συνεργασία της με τη Socialab, που έχει αναλάβει τη συνολική online παρουσία της, η ΑΕΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, θα μπορεί πλέον να επικοινωνεί άμεσα με τους χρήστες των υπηρεσιών της και όσους ενδιαφέρονται γι’ αυτές, να ενημερώνει το κοινό για τα οφέλη της χρήσης του φυσικού αερίου αλλά και για τις νέες της υπηρεσίες καθώς και να ανταποκρίνεται στα ερωτήματά του, διασφαλίζοντας μια άμεση και έγκυρη επικοινωνία μαζί του.  

Ο κ. Μάνος Εξαρχουλάκος, Διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας δήλωσε: «Η συνεργασία μας με τη Socialab εντάσσεται στην πάγια στρατηγική μας να επιλέγουμε έμπειρους, δυναμικούς και εξειδικευμένους συνεργάτες, ώστε να είμαστε σε θέση να προσφέρουμε στους πελάτες μας state of the art υπηρεσίες. Η εταιρεία, εφαρμόζοντας την πελατοκεντρική φιλοσοφία της, μέσω της παρουσίας της στα social media δίνει ένα ακόμη βήμα στους πελάτες της για άμεση «συνομιλία» μαζί της, ώστε να αφουγκράζεται καλύτερα τις ανάγκες τους, στηρίζοντας εμπράκτως τη φύση της να είναι εξωστρεφής. Εξάλλου η εταιρεία απολαμβάνει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών τα τελευταία 17 χρόνια χάρη στην υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών της, έχοντας κερδίσει τη θέση του μεγαλύτερου παρόχου φυσικού αερίου σε αριθμό συνδέσεων. Στόχος της είναι η συνεχής αναβάθμιση των υπηρεσιών της και, με την είσοδό της στην αγορά του ηλεκτρισμού, η κάλυψη όλων των ενεργειακών αναγκών των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων στην Ελλάδα».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ