Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Μετά την «Black Friday» έρχεται εβδομάδα ηλεκτρονικών προσφορών

Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου για 5η χρονιά στην Ελλάδα...

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A., διοργανώνει για πέμπτη συνεχή χρονιά την Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου, η οποία τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης. Φέτος, η εβδομάδα εορτασμού θα διαρκέσει από την Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου έως την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου. Κατά το διάστημα αυτό, πλήθος ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων θα παρέχει ελκυστικές προσφορές προς το καταναλωτικό κοινό, προτρέποντάς το να “βιώσει” την online αγοραστική εμπειρία.

Η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου πραγματοποιείται στα πρότυπα του Αμερικανικού Cyber Monday, ενώ πολλές ακόμα χώρες όπως η Αγγλία, η Γερμανία, η Αυστραλία κ.α. οργανώνουν αντίστοιχες ημέρες. Στην εορταστική αυτή περίοδο αυξάνει σημαντικά ο online B2C τζίρος, ενώ παράλληλα σηματοδοτείται η έναρξη των Χριστουγεννιάτικων αγορών. 

Την προηγούμενη χρονιά, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε ο GR.EC.A., υπερδιπλασιάστηκε -σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά- η συμμετοχή των ηλεκτρονικών καταστημάτων, τα οποία ξεπέρασαν στο σύνολο τα 250. Υπήρξε, επίσης, ιδιαίτερα θετική αποδοχή από τους online καταναλωτές, αφού καταγράφηκε συγκριτική αύξηση του τζίρου κατά 69,59% την συγκεκριμένη εβδομάδα σε σχέση με την αντίστοιχη του 2015, καθώς και αύξηση κατά 28,17% σε σύγκριση με την προηγούμενη ημερολογιακά εβδομάδα (24 - 30 Νοεμβρίου). 

Ο θεσμός -πλέον- της Εβδομάδας Ηλεκτρονικού Εμπορίου διοργανώθηκε για πρώτη φορά το 2013 και μέχρι σήμερα αξιολογείται ως ιδιαίτερα πετυχημένος. Στόχος της συγκεκριμένης δράσης είναι αφενός η προτροπή του καταναλωτικού κοινού να ψωνίσει διαδικτυακά και αφετέρου η εκπαίδευση και ενημέρωσή του στη διαδικασία της online αγοράς και των πλεονεκτημάτων που αυτή έχει.

Για τη διευκόλυνση των καταναλωτών, ο GR.EC.A. θα δώσει στη δημοσιότητα επίσημη λίστα με τα ηλεκτρονικά καταστήματα που θα ενημερώσουν για τη συμμετοχή τους στην Εβδομάδα με αξιόλογες προσφορές, οι οποίες έφτασαν έως και το 70% το 2016. Στη εν λόγω λίστα συμμετείχαν μεγάλα brands όπως για παράδειγμα Media Markt, Public, MyShoe, Intersport, You, Viva, Travelplanet24, Pharmacy295, Kafkas, Maison Marasil, και πάρα πολλά άλλα ακόμα. 

Σημαντική ήταν επίσης και η συμβολή των μηχανών σύγκρισης τιμών Skroutz.gr και BestPrice.gr στην προβολή των προσφορών. 

Ο GR.EC.A. προσκαλεί όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα (είτε είναι μέλη του είτε όχι), αλλά και συνεργαζόμενες εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες προς αυτά, να δηλώσουν έμπρακτα τη συμμετοχή τους στην εορταστική Εβδομάδα, παρέχοντας αξιόλογες προσφορές προς τους καταναλωτές. Δεν υπάρχει κάποια οικονομική επιβάρυνση για τη συμμετοχή.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ