Στο μεταξύ, ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Βασίλης Κορκίδης επισημαίνει σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι δεν κατανοεί το λόγο σε ένα περιβαλλοντικό τέλος να υπάρχουν εξαιρέσεις εφόσον αυτές δεν είναι οικολογικές ενώ ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων και του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθήνας Κωνσταντίνος Μίχαλος προτείνει η ελληνική πολιτεία να προβεί σε μία εκστρατεία για την καλλιέργεια περιβαλλοντολογικής συνείδησης στους Έλληνες καταναλωτές καθώς όπως σημειώνει «το σκεπτικό της Ευρωπαϊκής οδηγίας είναι ο περιορισμός των ανεπανόρθωτων βλαβών που δημιουργεί η χρήση του πλαστικού στο περιβάλλον και όχι η οικονομική επιβάρυνση των ευρωπαίων καταναλωτών».
Από την πλευρά της και η αναπληρώτρια Συνήγορος Καταναλωτή και Διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας Αθηνά Κοντογιάννη, σημειώνει με αφορμή τη νέα καταναλωτική συνήθεια που μπήκε στη ζωή των Ελλήνων, ότι «η ενσωμάτωση της περιβαλλοντικής διάστασης στην κουλτούρα του Έλληνα καταναλωτή έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης».