Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

ΔΕΗ για ΕΛΤΑ: Δεν χάνεται η έκπτωση συνέπειας

Τι πρέπει να κάνουν οι καταναλωτές σύμφωνα με την εταιρία ...

Ανακοίνωση σχετικά με το πρόβλημα που έχει ανακύψει με τις εξοφλήσεις λογαριασμών των πελατών της μέσω ΕΛΤΑ εξέδωσε χθες η ΔΕΗ. Όπως σημειώνει, από το πρώτο διάστημα που προέκυψε το πρόβλημα μερίμνησε ώστε οι πελάτες της να μην υφίστανται καμία οικονομική ζημιά. Έτσι με την προσκόμιση στα καταστήματά της ΔΕΗ της απόδειξης πληρωμής μέσω ΕΛΤΑ, το θέμα τακτοποιείται οπότε αφενός δεν γίνεται διπλή χρέωση και αφετέρου διατηρείται η έκπτωση συνέπειας 15%, η οποία εμφανίζεται στον επόμενο λογαριασμό.

Η ΔΕΗ αναφέρει ότι το πρόβλημα έχει ανακύψει τον τελευταίο περίπου χρόνο «λόγω αστοχιών» των ΕΛΤΑ σημειώνοντας ότι κατά καιρούς εμφανίζεται περισσότερο ή λιγότερο οξυμένο «και τελευταία έχει λάβει μεγαλύτερες διαστάσεις».

«Συνεπείς πελάτες της ΔΕΗ ταλαιπωρούνται, ενώ και η ίδια η Επιχείρηση υφίσταται οικονομικές και άλλες δυσμενείς επιπτώσεις, καθώς έχει αυξηθεί σημαντικά η προσέλευση στα καταστήματά της με συνέπεια τη δημιουργία προβλημάτων στην εξυπηρέτηση, αλλά και στο προσωπικό», λέει η ΔΕΗ, υποστηρίζοντας ότι από την πρώτη στιγμή προσπάθησε να επιλύσει το πρόβλημα με στόχο την ελαχιστοποίηση της ταλαιπωρίας των πελατών της και βέβαια την προάσπιση των συμφερόντων της, εξαντλώντας παράλληλα τα περιθώρια διαλόγου και καλής θέλησης έναντι μιας εμβληματικής επιχείρησης όπως τα ΕΛΤΑ. «Ελπίζουμε ότι με την παρέμβαση όλων των αρμοδίων πλευρών το πρόβλημα θα διευθετηθεί σύντομα», σημειώνουν.

Τονίζεται ακόμη ότι τα ΕΛΤΑ, βάσει νόμου και διαθέτοντας την απαιτούμενη άδεια είναι «εισπρακτικό ίδρυμα». Αυτό σημαίνει ότι εισπράττει αυτοδίκαια τους λογαριασμούς

και της ΔΕΗ, όπως και άλλων φορέων χωρίς να χρειάζεται ειδική σύμβαση προς τούτο.

Τέλος, σημειώνεται ότι εναπόκειται στους ίδιους τους πελάτες να επιλέγουν τα ΕΛΤΑ ή όποιον άλλο φορέα επιθυμούν για την εξόφληση των λογαριασμών τους. Από την πλευρά της η ΔΕΗ τους συστήνει και τους καλεί να εξοφλούν τους λογαριασμούς τους ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής e-pos, «ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ, και βέβαια με απόλυτη σιγουριά και χωρίς καμία ταλαιπωρία και απώλεια χρόνου».

Παρά το γεγονός, όπως σημειώνει, ότι δεν έχει καμία απολύτως ευθύνη, ζητά συγνώμη από τους συνεπείς πελάτες της για την ταλαιπωρία που υφίστανται, και τους καλεί να προσέρχονται στα καταστήματά της ΔΕΗ «με κατανόηση και βεβαιότητα ότι το πρόβλημά τους θα τακτοποιηθεί.»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ρωσία: Θα επιδιώξει να παρακάμψει κυρώσεις της ΕΕ σε επιχειρήσεις LNG
Oι όποιοι νέοι περιορισμοί της ΕΕ θα ωφελήσουν τις ΗΠΑ και θα σημαίνουν ότι η ευρωπαϊκή βιομηχανία πληρώνει περισσότερο για το φυσικό της αέριο,...
Ρωσία: Θα επιδιώξει να παρακάμψει κυρώσεις της ΕΕ σε επιχειρήσεις LNG