Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Συνέργεια, καινοτομία και δημιουργικότητα είναι το τρίπτυχο επιτυχίας της P&G

Το “σπίτι” της Procter & Gamble άνοιξε τις πόρτες του στο κοινό της 83ης ΔΕΘ παρουσιάζοντας την επιστήμη που κρύβεται πίσω από τα πετυχημένα προϊόντα της

Σε έναν πρότυπο χώρο στο περίπτερο 13 της ήδη πολύκροτης διεθνούς έκθεσης που φέτος έχει θέμα την «Αξιοποίηση της Καινοτομίας και της Δημιουργικότητας»  η εταιρεία P&G παρουσιάζει και εξηγεί την επιστήμη και την τεχνολογία πίσω από τα διάσημα προϊόντα καθημερινής χρήσης που βρίσκονται σε όλα τα σπίτια, μια ιστορία καινοτομίας που κρατάει εδώ και 181 χρόνια.

Η επιτυχία των προϊόντων της είναι αποτέλεσμα της εργασίας πάνω από 7500 ατόμων εξειδικευμένου προσωπικού στο τμήμα έρευνας και ανάπτυξης της εταιρείας ενώ περισσότεροι από τους 1000 είναι κάτοχοι διδακτορικού τίτλου σε 120 και πλέον επιστημονικούς τομείς. Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι η P&G κατέχει 40.000 παγκόσμιες ενεργές πατέντες.

Το μεγαλύτερο μυστικό επιτυχίας όμως της εταιρίας είναι η συνεργασία μεταξύ των τμημάτων χαρακτηριστικό παράδειγμα της οποίας είναι το μοναδικό προϊόν απορρύπανσης  και καθαρισμού βρώμικου νερού με αποτέλεσμα τη μετατροπή του σε πόσιμο. Μία καινοτομία που προήλθε από την επιστήμη των καθαριστικών για ρούχα και μέσω της επικοινωνίας των ερευνητών, γεννήθηκε η καινοτόμος φόρμουλα - σε μορφή σκόνης- όπως μας δήλωσε χαρακτηριστικά ο αντιπρόεδρος P&G Νοτιoανατολικής Ευρώπης Antoine Brun. Μέσω ενός δικτύου 150 συνεργατών και με το πρόγραμμα “Ασφαλές Πόσιμο Νερό για τα Παιδιά” από το 2004 έχουν καθαριστεί πάνω από 13 δις λίτρα νερού χάρη στο “Purifier of Water” σε περιοχές που υπήρχε ανάγκη, παρέχοντας πόσιμο νερό σε κοινότητες του Τρίτου κόσμου που υπέφεραν από την έλλειψή του και από συναφείς ασθένειες

Μερικές από τις εντυπωσιακές καινοτομίες που παρουσιάστηκαν είναι μεταξύ άλλων τo Head & Shoulders Beach Plastic bottle, μέρος του οποίου (20%) προέρχεται από ανακυκλωμένα πλαστικά απορρίμματα που έχουν συλλεχθεί από παραλίες ενώ η συσκευασία στο σύνολό της προέρχεται από ανακυκλώσιμα πλαστικά.

Μοναδικές στην αγορά είναι οι κάψουλες Ariel Pods 3 σε 1, που συνδυάζουν την καθαριστική φόρμουλα, τη λευκαντική δράση και παράλληλα τη διατήρηση των χρωμάτων ενώ επιπρόσθετα καθαρίζουν τέλεια σε χαμηλή θερμοκρασία συμβάλλοντας στην μείωση της κατανάλωσης ενέργειας. Όπως χαρακτηριστικά μας αναφέρει η διευθύντρια επικοινωνίας Κορίνα Λάζαρη: «Αν όλοι στην Ευρώπη ρυθμίζαμε τις πλύσεις του πλυντηρίου μας στους 30οC από τους 40 οC θα εξοικονομούσαμε ενέργεια ισάξια της κατανάλωσης 300.000 νοικοκυριών. Αυτό ακριβώς κάνει και το Ariel Pods 3 σε 1».  

Μία ακόμη καινοτομία από την P&G είναι τα νέα Pampers Preemies που είναι σχεδιασμένα ώστε να ανταποκρίνονται στις ειδικές ανάγκες των πρόωρων μωρών, που ζυγίζουν από 800gr. Το κοινωνικό της πρόσωπο προβάλλει για άλλη μία φορά η εταιρεία δωρίζοντας τα σε όλα τα μαιευτήρια. Η πάνα αυτή είναι ειδικά σχεδιασμένη ώστε να ανοίγει αθόρυβα για να μην διαταράσσει το βρέφος, πολύ ελαστική ώστε να μη παρεμποδίζει την ομαλή ανάπτυξη των ποδιών του και εξίσου απορροφητική όσο μία κανονική πάνα χάρη στην τεχνολογία Micro PearlsΤΜ που κρατάει στεγνά τα παιδιά ως και 12 ώρες.

Επίσης παρουσιάστηκε η νέα ηλεκτρική οδοντόβουρτσα Oral B Genius 9000 με τεχνολογία συνδεσιμότητας στο κινητό που ειδοποιεί για πόσο χρονικό διάστημα πρέπει να βουρτσίζουμε κάθε πλευρά της οδοντοστοιχίας, ενώ μας προειδοποιεί και μειώνει κατά 30% την ταχύτητα σε περίπτωση που ασκήσουμε μεγαλύτερη πίεση στα δόντια μας, πράξη καταστροφική για την οδοντοστοιχία μας και τα ούλα. Η τεχνολογία και η επιλογή των διαφορετικών προγραμμάτων από το μασάζ ούλων και το πρόγραμμα λεύκανσης είναι μόνο μερικά από τα επιτεύγματα στο εξελιγμένο αυτό μοντέλο. 

«Για εμάς στην P&G, η καινοτομία είναι κάτι μεγαλύτερο από την εφαρμογή μιας προηγμένης τεχνολογίας. Είναι μια στρατηγική επιλογή όπου στο επίκεντρο βρίσκεται ο άνθρωπος και οι ανάγκες του και ξεκινώντας από εκεί, στόχο έχει να προσφέρει την καλύτερη δυνατή λύση δημιουργώντας αξία για τον Καταναλωτή, την Εταιρία και τελικά την ίδια την Κοινωνία» αναφέρει ο Antoine Brun, αντιπρόεδρος της P&G στην Νοτιοανατολική Ευρώπη.

H P&G αγγίζει με τα προϊόντα της περίπου 5 δισεκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο ενώ κατέχει ένα από τα πιο δυνατά χαρτοφυλάκια κορυφαίων προϊόντων εμπιστοσύνης και ποιότητας, μεταξύ των οποίων: Always®, Ariel®, Crest®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®, Vicks®, Viakal, Swiffer, Aussie. Η εταιρία επιχειρεί σε περίπου 70 χώρες παγκοσμίως.

«Η δυνατότητα που έχουμε μέσα από την καινοτομία των προϊόντων μας που μπαίνουν στα νοικοκυριά καθημερινά, να αγγίξουμε σύγχρονες προκλήσεις του περιβάλλοντος και της κοινωνίας, και μαζί με τους καταναλωτές να συμβάλλουμε στη λύση τους, είναι για εμάς τεράστια ευθύνη αλλά και μοναδική ευκαιρία. Μια προσπάθεια που ξεκινάει από το κάθε σπίτι και έχει άμεσο αντίκτυπο στο κοινό μας μέλλον.» συμπληρώνει ο Antoine Brun.

Μεγάλη απήχηση έχει στο διαδίκτυο και η καμπάνια #likeagirl, που στόχο έχει την απενοχοποίηση της έλευσης της περιόδου και την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των κοριτσιών στην τρυφερή ηλικία της εφηβείας που σηματοδοτεί μεγάλες αλλαγές στο σώμα τους και είναι ένα γεγονός για το οποίο δε θα έπρεπε να αισθάνονται άβολα, ούτε άσχημα. 

Το βίντεο κλείνει με την προτροπή της χρήσης της φράσης "σαν κορίτσι" για θετικά επιτεύγματα! Ξαναγράψτε τους κανόνες!

#σανκορίτσι #likeagirl 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ