Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Κτήμα Semeli: Νέα εποχή με rebranding και επενδύσεις σηματοδοτεί το 2019

Παρουσίασε τα κρασιά και τη στρατηγική του στη Θεσσαλονίκη

Της ΜΑΡΙΑΣ ΚΟΥΖΟΥΦΗ

Μια νέα εποχή σηματοδοτεί το 2019 για το κτήμα Semeli, με rebranding, επενδύσεις τόσο στον εξοπλισμό οινοποίησης και στο χώρο παραγωγής όσο και στο εμβληματικό οινοποιείο, όπου δημιουργούνται 10-12 πολυτελείς σουίτες για οινοτουρισμό, καθώς και με επέκταση των ιδιόκτητων αμπελώνων στη Νεμέα και νέες φυτεύσεις.

Τις παραπάνω ανακοινώσεις έκαναν χθες από τη Θεσσαλονίκη, στη διάρκεια συνάντησης με δημοσιογράφους, ο κ. Λεωνίδας Νασιάκος, Οινολόγος και Γενικός Διευθυντής του Κτήματος και ο κ. Κώστας Δαριβάκης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας.

semeli-thess.jpg

Ειδικότερα, όπως τόνισε ο κ. Δαριβάκης, η πρώτη φάση των επενδύσεων που άρχισαν πριν ένα χρόνο και που αναμένεται να ξεπεράσουν σε βάθος χρόνου τα 2 εκατ. ευρώ (μαζί με την επένδυση σε γη) αφορά σε εξοπλισμό οινοποίησης με μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας, για σταθερή ποιότητα στην παραγωγή. To δεύτερο κομμάτι των επενδύσεων αφορά το ίδιο το οινοποιείο, το οποίο είναι χτισμένο σε υψόμετρο 600 μέτρων σε μια πλαγιά κατάφυτη από αμπέλια, στην καρδιά του ιδιόκτητου αμπελώνα του Κτήματος, στο Κούτσι Κορινθίας και τους χώρους παραγωγής. Ο κ. Δαριβάκης χαρακτήρισε το οινοποιείο εμβληματικό και τόνισε ότι στο πλαίσιο των ενεργειών για ανάπτυξη του οινοτουρισμού, η εταιρία προχωρά, σε συνεργασία με αρχιτεκτονική ομάδα που διαθέτει ανάλογη εμπειρία σε επένδυση, προκειμένου τα 8 υφιστάμενα δωμάτια του ξενώνα να μετατραπούν σε 10-12 πολυτελείς σουίτες. Στόχος είναι να βρίσκεται σε λειτουργία το 2020. Ετησίως, το οινοποιείο επισκέπτονται (μαζί με τα Σαββατοκύριακα και τις ειδικές εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται) 5.000 άτομα και επιδίωξη είναι, σε πρώτη φάση, ο τριπλασιασμός τους έως το 2020, μετά την ολοκλήρωση των επενδύσεων.

semeli.jpg

Δυναμικό rebranding

Παράλληλα, το 2019, όπως αποκάλυψε για πρώτη φορά ο κ. Δαριβάκης, θα είναι η χρονιά που η εταιρία θα προχωρήσει σε rebranding, με νέες εμφιαλώσεις και επανασχεδιασμό όλης της σειρά προϊόντων (φιάλες, ετικέτες κλπ), δίνοντας έμφαση στις premium κατηγορίες κρασιών.

Η δεύτερη φάση των επενδύσεων αφορά επένδυση σε αμπελοτόπια. Σήμερα, οι ιδιόκτητη γη του κτήματος εκτείνεται σε έκταση 300 στρεμμάτων και στόχος είναι να αυξηθεί στα 500 και πλέον στρέμματα τα επόμενα 3 χρόνια "για να εξασφαλιστεί η πρώτη ύλη για ΠΟΠ κρασιά και premium ετικέτες". Μέρος των νέων αμπελώνων θα φυτευτεί μάλιστα με νέα ποικιλία. Σήμερα η πρώτη ύλη προέρχεται από συνολικά 1.200 στρέμματα, μέσω συνεργασίας με παραγωγούς.

«Το Κτήμα Semeli περνά πλέον σε μία νέα εποχή με έμφαση και προτεραιότητα στην παραγωγή ξεχωριστών οίνων ποιότητας, κάτω από μία ισχυρή ταυτότητα», σημείωσε κ. Νασιάκος.

Εξαγωγές σε 19 χώρες

Σε ότι αφορά τις εξαγωγές, η εταιρία, που αυτήν τη στιγμή παράγει 17 ετικέτες, εκτιμά ότι θα ξεπεράσουν φέτος το 15-17%  του κύκλου εργασιών και από το 2019 αναμένεται να είναι ακόμα πιο δυναμικές. Το Κτήμα Semeli εξάγει σήμερα σε 19 χώρες, με τον Καναδά, τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία να αποτελούν τις κυριότερες αγορές.

Ως σημαντική αναφέρθηκε και η διανομή των κρασιών στην ελληνική αγορά από τον εμπορικό εταίρο της εταιρίας, την AMVYX.

Ο κύκλος εργασιών της εταιρίας φέτος αναμένεται να κλείσει στα 4 εκατ. ευρώ έναντι 3,85 το 2017, ενώ αυξημένα κατά τουλάχιστον 15% αναμένονται και τα κέρδη.

Σημειώνεται ότι η εταιρία παρουσίασε τις νέες δραστηριότητες αλλά και κρασιά του κτήματος στο πλαίσιο του "Χάρτη των Γεύσεων", που πραγματοποιήθηκε στις 1 και 2 Δεκεμβρίου στο Συνεδριακό Κέντρο Ι. Βελλίδης.

 

 

ΣΥΡΕΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΥΡΕΤΕ ΔΕΞΙΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος: Δεν θα κάνουμε ό,τι μας λέει ο Βελόπουλος και κάθε πολιτικός
«Αυτές τις ώρες είναι απαραίτητη η συνεργασία» Κράτους και Εκκλησίας είπε από το Δήλεσι πριν τη συνάντηση με Μητσοτάκη
Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος: Δεν θα κάνουμε ό,τι μας λέει ο Βελόπουλος και κάθε πολιτικός