Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Βροχή οι αιτήσεις για το κοινωνικό μέρισμα – Αναλυτικές οδηγίες

Περισσότερες από 585.000 αιτήσεις υποβλήθηκαν μέχρι το πρωί της Κυριακής

Περισσότερες από 585.000 αιτήσεις υποβλήθηκαν μέχρι το πρωί της Κυριακής, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία της ΗΔΙΚΑ, για το κοινωνικό μέρισμα.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι στα πέντε πρώτα λεπτά λειτουργίας της πλατφόρμας www.koinonikomerisma.gr, υποβλήθηκαν 7.000 αιτήσεις, ενώ το πρώτο 24ωρο ο αριθμός των αιτήσεων είχε φτάσει τις 350.000.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΗΔΙΚΑ, Αναστάσιος Ταγάρης, ανέφερε ότι από τις 585.000 αιτήσεις, οι 350.000 είχαν εγκριθεί, οι 87.000 είχαν απορριφθεί και 148.000 είναι σε εκκρεμότητα.

Μετά την κατάρρευση της εφαρμογής, που προκάλεσε το πρώτο μαζικό κύμα αιτήσεων, η ηλεκτρονική πλατφόρμα λειτουργεί κανονικά από χθες και δέχεται αιτήσεις όλο το 24ωρο.

Οι ενδιαφερόμενοι εισέρχονται στο σύστημα με τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης του TAXISnet, διαπιστώνουν αν είναι δικαιούχοι του κοινωνικού μερίσματος και υποβάλουν τη σχετική αίτηση.

 

Βήματα

• Εισέρχεστε στην πλατφόρμα

• Ελέγχετε τα στοιχεία σας

• Συμπληρώνετε προσεκτικά το ΙΒΑΝ του τραπεζικού σας λογαριασμού

• Ενημερώνετε τους φιλοξενούμενούς σας προκειμένου να δώσουν συγκατάθεση

• Βλέπετε τα κριτήρια επιλεξιμότητας

• Αποδοχή

Οι πολίτες μπορούν να αναφέρουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: [email protected].

Όσοι υποβάλουν αίτηση μέχρι τις 12 το μεσημέρι της 13ης Δεκεμβρίου θα πληρωθούν την επομένη.

Ωστόσο, η ηλεκτρονική πλατφόρμα θα είναι ανοιχτή για αιτήσεις και μετά τις 14 Δεκεμβρίου.

 

Υποστήριξη πολιτών – Υποβολή ερωτημάτων

Οι πολίτες πρέπει να απευθύνονται:

• Σε ΚΕΠ για ενημέρωση/διόρθωση ΑΜΚΑ

• Στον ΕΦΚΑ για θέματα ασφάλισης

• Στον ΟΑΕΔ για θέματα ανεργίας

Σε κάθε περίπτωση για όποιες αλλαγές συμβαίνουν, το σύστημα του κοινωνικού μερίσματος, είτε ενημερώνεται αυτόματα, είτε τα ΚΕΠ και ο ΕΦΚΑ ενημερώνουν υπηρεσιακά την ΗΔΙΚΑ.

Η ΗΔΙΚΑ είναι αναρμόδια και δεν έχει γραφείο για να μπορεί να εξυπηρετήσει κοινό και μεμονωμένες περιπτώσεις. Είναι μηχανογραφικό κέντρο όπου βελτιώνει ή διορθώνει συνολικά το σύστημα ώστε να αντιμετωπίζονται περιπτώσεις που συνήθως λύνουν μαζικά κάποια θέματα που αγγίζουν πολλούς πολίτες.

Για τεχνικά θέματα των αιτήσεων, που δεν αφορούν τις παραπάνω περιπτώσεις και δεν καλύπτονται από τις Ερωτήσεις και Απαντήσεις (FAQ), μπορείτε να επικοινωνείτε στο τηλέφωνο 213-2168380.

Τα τεχνικά προβλήματα θα επιλύονται το συντομότερο δυνατό, οπότε και οι πολίτες που δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν την αίτησή τους θα πρέπει να δοκιμάσουν να την επανυποβάλλουν μετά από μερικές μέρες, και εντός πάντα της σχετικής προθεσμίας υποβολής αιτήσεων.

 

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ