Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Δεκαέξι τουριστικά γραφεία της Κύπρου στη Θεσσαλονίκη

Η πόλη μας είναι αγαπημένος προορισμός των Κυπρίων τόνισε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Τουριστικών Πρακτόρων Κύπρου

Η Θεσσαλονίκη ήταν, είναι και θα παραμείνει αγαπημένη πόλη των Κυπρίων ως προορισμός, είπε, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Τουριστικών Πρακτόρων Κύπρου Βασίλης Σταματάρης, που μαζί με 16 τουριστικά γραφεία από την Κύπρο, επισκέφθηκαν τη Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο επαγγελματικής αποστολής που διοργάνωσε το γραφείο Προσέλκυσης Συνεδρίων και Επισκεπτών Μητροπολιτικής περιοχής Θεσσαλονίκης - Thessaloniki Convention bureau (TCB) σε συνεργασία με την αεροπορική εταιρεία Aegean Airlines.

Οι επαγγελματίες του τουρισμού της Κύπρου ήρθαν στη Θεσσαλονίκη και συναντήθηκαν με αντίστοιχους επαγγελματίες της πόλης και της ευρύτερης περιοχής, με σκοπό να διερευνήσουν περαιτέρω προοπτικές συνεργασίας. Όπως άλλωστε επεσήμανε η διευθύντρια του TCB, Ελένη Σωτηρίου, "υπάρχει μεγάλη ανάγκη για προώθηση του προορισμού ακόμη και σε εκείνους που τον γνωρίζουν, όπως θεωρούμε ότι είναι η κυπριακή αγορά, γιατί πάντα υπάρχει κάτι καινούργιο, κάτι διαφορετικό να παρουσιάσουμε, όπως υπάρχει και διαφοροποίηση των ενδιαφερόντων του κοινού. Φυσικά και για εμάς υπάρχει η ανάγκη να αναπτυχθεί το κομμάτι του mice (Meetings, Incentives, Conferences, Exibitions) στο οποίο η Θεσσαλονίκη ξέρουμε ότι έχει μια μεγάλη και ανεκμετάλλευτη δυναμική".

Πράγματι, όπως ανέφερε ο Χρήστος Γιαννόπουλος διευθυντής Πωλήσεων Κύπρου της Aegean airlines, οι Κύπριοι γνωρίζουν και επισκέπτονται τη Θεσσαλονίκη, όχι μόνο για αναψυχή αλλά ένα πολύ μεγάλο μέρος εξ’αυτών, την επιλέγει ως προορισμό σχολικών εκδρομών. "Η Θεσσαλονίκη με την Λάρνακα συνδέονται 7 μέρες την εβδομάδα με μια πτήση καθημερινά. Υπάρχει υψηλή ζήτηση και είμαστε ικανοποιημένοι από τις πληρότητες", υπογράμμισε ο κ. Γιαννόπουλος, τονίζοντας ότι με το συγκεκριμένο ταξίδι, οι επαγγελματίες της Κύπρου είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα τις υποδομές που υφίστανται σε ό,τι αφορά το συνεδριακό τουρισμό.

"Αυτό που θέλαμε να δείξουμε είναι πως μια πόλη κάνει το επόμενο της βήμα. Να δείξουμε τη σύγχρονη Θεσσαλονίκη", επεσήμανε η αντιπρόεδρος του TCB και διευθύντρια πωλήσεων Β.Ελλάδας, Ιονίων νήσων και Βαλκανίων της Aegean Airlines Ειρήνη Σιδηροπούλου. "Δείξαμε πώς οι επαγγελματίες πλέον παρουσιάζουν την πόλη διαφορετικά και εστιάζουν στη βιωματική προσέγγιση μέσα από ιδιαίτερες ξεναγήσεις και εμπειρίες".

"Είδαμε μια πόλη που αλλάζει", τόνισε ο κ.Σταματάρης για να προσθέσει: "Στους τρεις μήνες που μεσολάβησαν από το προηγούμενο ταξίδι μου στη Θεσσαλονίκη, αν κρίνω από τις αλλαγές που είδα όχι μόνο στο ξενοδοχείο που μένω αλλά και σε άλλα πεντάστερα ξενοδοχεία, σημειώνονται πολλές αλλαγές στην ποιότητα. Φαίνεται πως η πόλη αλλάζει". Κάτι αντίστοιχο έγινε, όπως είπε και στην Κύπρο όπου λόγω της οικονομικής κρίσης και των επιπτώσεών της, δόθηκε έμφαση στις ανακαινίσεις των ξενοδοχείων αλλά και στην αναβάθμιση των υποδομών και υπηρεσιών.

 

Την ίδια ώρα, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Σταματάρης, οι λόγοι που αγαπούν οι Κύπριοι τη Θεσσαλονίκη παραμένουν ισχυροί: η φοιτητική ζωή, η θάλασσα, η ομορφιά της πόλης, η γαστρονομία και η φιλοξενία, είναι μόνο μερικοί από αυτούς.

 

"Έχουμε πραγματοποιήσει 19 εκπαιδευτικά ταξίδια σε συνεργασία με τις ομάδες πωλήσεων της Κύπρου και της Θεσσαλονίκης και πλέον με το TCB. Από την πλευρά της Aegean - Olympic φέρνουμε τους δικούς μας συνεργάτες σε επαφή με τους επαγγελματίες της Θεσσαλονίκης, ανοίγοντας την "βεντάλια" των συνεργείων", πρόσθεσε η κ.Σιδηροπούλου.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ