Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

NUTREE: Οι δυο φίλοι που λανσάρουν ελληνικά υγιεινά σνακ στην αγορά

Λάνσαραν χειροποίητες, ακατέργαστες μπάρες ενέργειας

Της ΜΑΡΙΑΣ ΚΟΥΖΟΥΦΗ 

Φυστικοβούτυρο από τις Σέρρες, χαρούπι από την Κρήτη, μήλα από τη Βέροια, είναι οι εκλεκτές πρώτες ύλες που χρησιμοποιεί η νεοσύστατη εταιρεία NUTREE για να παρασκευάσει τις ακατέργαστες, χειροποίητες μπάρες ενέργειας, τις οποίες εδώ και λίγο καιρό έχει λανσάρει στην αγορά γνωρίζοντας πολύ καλή ανταπόκριση από το καταναλωτικό κοινό, δεδομένου ότι πρόκειται για ένα προϊόν πολύ καινούριο για τα ελληνικά δεδομένα.

Οι μπάρες της NUTREE, της εταιρίας που ίδρυσαν το 2017 δυο φίλοι, ο Αναστάσης και ο Φαίδωνας με κοινό όραμα τη δημιουργία του πρώτου ελληνικού brand που στοχεύει να εντάξει υγιεινά σνακ από αγνές και αυθεντικές πρώτες ύλες στην καθημερινότητα όλων, παρουσιάστηκαν πρόσφατα στην έκθεση Detrop στη Θεσσαλονίκη.

 Συγκεκριμένα η NUTREE συμμετείχε μαζί με άλλους καινοτόμους επιχειρηματίες στον τομέα της αγροδιατροφής, στο «Digital Greece: AgriFood edition», μία πρωτοβουλία του Digital Greece της ΔΕΘ- HELEXPO και του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής και Τηλεπικοινωνιών, με την επιμέλεια και τον συντονισμό των Industry Disruptors Game Changers.

Το χόμπι που έγινε επιχείρηση

Για την πορεία και τους στόχους της εταιρείας μίλησε στο TyposThes.gr ο Αναστάσης Στοφόρος  ο οποίος έχει σπουδάσει χημικός μηχανικός στο πολυτεχνείο Πατρών και αργότερα έφυγε στο Λονδίνο για μεταπτυχιακές σπουδές πάνω στο αντικείμενο και δούλεψε σε μεγάλη εταιρία τροφίμων. Εκεί, όπως εξιστορεί, ανέπτυξε το χόμπι του για τη μαγειρική, φτιάχνοντας μπάρες τις οποίες έπαιρνε μαζί του στη δουλειά.

Επιστρέφοντας στην Ελλάδα, χωρίς να έχει συγκεκριμένο πλάνο για το τι θα κάνει, ξεκίνησε να πειραματίζεται με ελληνικές πρώτες ύλες και να φτιάχνει μπάρες. "Το feedback που πήρα από γνωστούς και φίλους ήταν πολύ καλό, δεχόμουν μέχρι και παραγγελίες", όπως λέει.

Έτσι, μαζί με τον συνεργάτη του Φαίδωνα Μίχο, ο οποίος είναι Μηχανολόγος Μηχανικός με μεταπτυχιακό Οικονομικών Σπουδών και Διεθνών Σχέσεων στο Columbia University της Νέας Υόρκης, αποφάσισαν να ασχοληθούν σοβαρά με το αντικείμενο και να στήσουν μια εταιρεία.

nutree.jpg

Έτσι, γεννήθηκε η NUTREE. Εδώ και ένα χρόνο περίπου διατηρούν το δικό τους πιστοποιημένο εργαστήριο στην Ηλιούπολη στην Αθήνα όπου παράγουν και συσκευάζουν τα προϊόντα τους. Στην έκθεση παρουσίασαν μπάρες σε τρεις διαφορετικές γεύσεις:  Φυστικοβούτυρο, Χαρούπι Πορτοκάλι και Μήλο κανέλα, οι οποίες είναι ωμές για να διατηρούν αναλλοίωτα τα θρεπτικά συστατικά τους, ενώ είναι κατάλληλες και για vegans και gluten free, θέλοντας να καλύψουν και συγκεκριμένες ανάγκες καταναλωτών.

nutree-detrop.jpg

Όπως αναφέρει ο κ. Στοφόρος, πρόκειται για προϊόντα που συνδυάζουν κάποια χαρακτηριστικά που όλα μαζί δεν μπορούμε να τα βρούμε σε κάποιο άλλο αντίστοιχο προϊόν, όπως το ότι είναι ελληνικά, είναι ωμά, είναι χωρίς γλουτένη, βίγκαν χωρίς προσθήκη ζάχαρης και έχουν έναν πολύ ιδιαίτερο γευστικό συνδυασμό.  Αυτά τα χαρακτηριστικά τα καθιστούν μοναδικά κυρίως στην εγχώρια αγορά αλλά και στο εξωτερικό γιατί προφανώς χαρακτηρίζονται από ελληνικές γεύσεις.

Έμφαση στις πρώτες ύλες 

Η εταιρία δίνει μεγάλη έμφαση στις πρώτες ύλες που χρησιμοποιεί, επισκεπτόμενη μικροπαραγωγούς σε όλη την Ελλάδα για να τις επιλέξει. "Είμαστε πολύ αυστηροί με αυτό το κομμάτι και κάνουμε μεγάλη έρευνα πριν διαλέξουμε μια πρώτη ύλη", τονίζει ο κ. Στοφόρος.

Τα προϊόντα της NUTREE βρίσκονται ήδη σε καταστήματα με βιολογικά και delicatessen στην αγορά της Αθήνας και σε χώρους αθλητισμού. Από τη Detrop προέκυψε εξάλλου μεγάλο ενδιαφέρον και για τη Θεσσαλονίκη. "Είμαστε χαρούμενοι γιατί είναι πολύ καλή η ανταπόκριση του κόσμου. Συνεχίζουμε μπαίνουμε και σε άλλες αγορές. Τώρα σιγά σιγά πολύ μεγάλο ενδιαφέρον υπάρχει και στη Θεσσαλονίκη με αφορμή την έκθεση. Το προσεχές διάστημα θα είναι σε πολλά delicatessen, ενημερωμένα μπακάλικα και καταστήματα βιολογικών προϊόντων και σε όλη την Ελλάδα", σημειώνει ο ίδιος.  

nutree3.jpg

Παράλληλα, η εταιρία ενδιαφέρεται και για θέματα που έχουν να κάνουν με την ενημέρωση των παιδιών, και όχι μόνο, γύρω από την υγιεινή διατροφή και σχεδιάζει να πραγματοποιήσει σχετικές δράσεις. Όσο για τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν, τονίζει ότι οι συνθήκες στο δρόμο της επιχειρηματικότητα είναι δύσκολες, "υπάρχουν πολλά εμπόδια, αναποδιές, διαδικασίες γραφειοκρατία κλπ αλλά πιστεύουμε πάρα πολύ στο προϊόν, αγαπάμε αυτό που κάνουμε και συνεχίζουμε παρά τις δυσκολίες και πιστεύουμε ότι στο τέλος θα δικαιωθούμε".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ