Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Ανάκληση κλιματιστικών - Ποια είναι και ποιες οι οδηγίες προς καταναλωτές

Προαιρετική ανάκληση φορητών κλιματιστικών SENCOR

Η εταιρεία FAST ČR a.s. ζητά  τους πελάτες που έχουν αγοράσει τα φορητα κλιματιστικά Sencor SAC MT1221CH και SAC MT1222CH, να επικοινωνήσουν με το κέντρο εξυπηρέτησης της εταιρείας (η επαφή κατωτέρω), ή να τα επιστρέψουν στο κατάστημα, από όπου τα το αγόρασαν και το οποίο θα τους επιστρέψει ολόκληρο το ποσό αγοράς. Είναι απαραίτητο τα κλιματιστικά να παραδοθούν για ενδεχόμενη επισκευή καιέως την επιστροφή τους στο κατάστημα να παύσει αμέσως η χρήση τους.

Βάσει της δικής της έρευνας, η εταιρεία κατέληξε στο συμπέρασμα ότι, υπό ορισμένες τεχνικές συνθήκες, μπορεί κατά τη λειτουργία των συγκεκριμένων προϊόντων να καταστραφεί η εσωτερική καλωδίωση των συσκευών. Η εταιρεία έχει λάβει μέχρι σήμερα 2 εκθέσεις σε παρόμοια βάση. Σε περίπτωση καταγγελίας, όπου ο πελάτης δηλώνει, ότι η συσκευή διακόπτει την ηλεκτροδότηση (ρίχνει το ρελέ στον πίνακα ηλεκτροδότησης), παρακαλούμε να μην θέσετε σε λειτουργίατη συσκευή και να την αποστείλετε αμέσως στην υπηρεσία μας ή στο κατάστημα που την αγοράσατε αρχικά.

Η ασφάλεια των προϊόντων αποτελεί για την εταιρεία κορυφαία προτεραιότητα, όλα τα προϊόντα μας πρέπει να πληρούν τους διεθνείς και εθνικούς νόμους και κανονισμούς, καθώς και τα σχετικά πρότυπα. Τα φορητά κλιματιστικά SENCOR SAC MT1221CH και SAC MT1222CH έχουν υποβληθεί σε όλες τις απαραίτητες δοκιμές με τα εγκεκριμένα αποτελέσματα διάθεσης στην αγορά της ΕΕ και την απόδοση της σήμανσης CE (μηχανικής, ηλεκτρικής και χημικές δοκιμές).

Λαμβάνοντας τις προαναφερθείσες αναφορές, ξεκινήσαμε έρευνα, η οποία οδήγησε στον εντοπισμό αυτού του ελαττώματος στα μοντέλα των φορητών κλιματιστικών SENCOR SAC MT1221CH και SAC MT1222CH, και την επακόλουθη διακοπή πώλησης του προϊόντος αυτού και την απόσυρσή του από την αγορά.

Με το παρόν θα θέλαμε να σας ζητήσουμε να ελέγξετε το αποθέματά σας και να αποστείλετε τα συγκεκριμένα προϊόντα πίσω στο κέντρο μας, όπου θα σας εκδοθεί πιστωτικό σημείωμα.


Για περισσότερες πληροφορίες, ή σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος με την επιστροφή των συγκεκριμένων προϊόντων, οι πελάτες μπορούν να επικοινωνήσουν με το κέντρο κέντρο εξυπηρέτησης- Service  της εταιρείας Α.ΚΟΥΜΠΗΣ ΕΠΕ στο e-mail [email protected] , ή στον αριθμό τηλεφώνου 2108822221 (9.00-17.00 στις εργάσιμες μέρες).

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη βοήθεια και την κατανόησή κατά την υλοποίηση αυτού του μέτρου, του οποίου μοναδικός στόχος είναι να προσφέρουμε στους πελάτες μας, σύμφωνα με την εταιρική πολιτική μας, μόνον τα τέλεια προϊόντα και υπηρεσίες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ