Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner
manos_exarchoulakos

Εξαρχουλάκος: 20 χρόνια ZeniΘ - Κορυφαία προσφορά ενέργειας Black Friday!

Συνέντευξη του Διευθυντή Marketing και Επικοινωνίας της ΖeniΘ, Μάνου Εξαρχουλάκου, στο TyposThes

Συνέντευξη παραχώρησε στο TyposThes ο Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας της ZeniΘ, Μάνος Εξαρχουλάκος, με αφορμή τα "γενέθλια" των 20 χρόνων παρουσίας της εταιρείας στην Ελλάδα ενώ τόνισε την εμπιστοσύνη που δείχνουν οι καταναλωτές στην ZeniΘ, την εταιρεία με τις περισσότερες συνδέσεις φυσικού αερίου στη χώρα.

Μίλησε για τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της εταιρείας, το pop up store στο Mediterranean Cosmos, τα νέα προϊόντα της ZeniΘ ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στις πρακτικές επικοινωνίας του ανταγωνισμού και την ειλικρίνεια που πρέπει να υπάρχει στην επικοινωνία με τους καταναλωτές.

Τέλος αποκάλυψε ότι η ZeniΘ θα συμμετέχει στη Black Friday με μία κορυφαία προσφορά ενέργειας!

 

Κύριε Εξαρχουλάκο, η ΖeniΘ γιόρτασε φέτος τα 20 χρόνια παρουσίας της στην Ελλάδα. Τι μερίδιο της αγοράς κατέχει σήμερα και ποιοι είναι οι στρατηγικοί στόχοι που έχουν τεθεί για τα επόμενα χρόνια;

Πράγματι φέτος είναι τα εικοστά γενέθλιά μας – και γιορτάζουμε όχι απλώς τα 20 χρόνια στην ελληνική αγορά αλλά αυτό που εμείς μεταφράζουμε σε 20 χρόνια εμπιστοσύνης των Ελλήνων καταναλωτών. Είναι αυτοί, οι πελάτες μας, που μας έχουν αναδείξει ως την εταιρεία με τις περισσότερες συνδέσεις φυσικού αερίου στη χώρα. Όπως κάθε ηγέτης στον κλάδο του, δεν επαναπαυόμαστε σε ό,τι έχουμε με σταθερότητα κατακτήσει όλα αυτά τα χρόνια, αλλά θέτουμε νέους και σημαντικούς στόχους κάθε χρόνο. Πάγιος στόχος της εταιρείας βεβαίως είναι να εμπλουτίζει τα προϊόντα της σε φυσικό αέριο και ρεύμα καθώς και να επεκτείνει τις υπηρεσίες της σε όλη τη χώρα και να έρχεται όλο και πιο κοντά στους πελάτες της είτε μέσω της online όσο και της φυσικής της παρουσίας, προκειμένου να τους προσφέρει τη βέλτιστη εμπειρία και εξυπηρέτηση.

 

Ποια θα λέγατε ότι είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της ΖeniΘ;

Η ZeniΘ είναι ο πρωτοπόρος της ελληνικής αγοράς ενέργειας, ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα με μεμονωμένα και συνδυαστικά προϊόντα σε φυσικό αέριο και σε ρεύμα, η εταιρεία που εισήγαγε την έννοια της καινοτομίας στα ενεργειακά προϊόντα και στις -ενεργειακές και μη- υπηρεσίες.

Συνδυάζοντας την 20ετή εμπειρία στην εγχώρια αγορά ενέργειας και ταυτόχρονα την τεχνογνωσία που προέρχεται από τις ώριμες αγορές της Ευρώπης, χάρη στον μοναδικό μέτοχό της, τον ιταλικό κολοσσό ενέργειας, την ENI, διαθέτει τη μεγαλύτερη γκάμα σε ενεργειακά προϊόντα, τα οποία και εμπλουτίζει συνεχώς για να καλύψει κάθε διαφορετική και εξατομικευμένη ανάγκη του νοικοκυριού και της επιχείρησης.  

Είμαστε η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που προσέφερε την υπηρεσία ολοκληρωμένης ενέργειας τη ZeniΘ DUAL ENERGY, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για τους καταναλωτές, με εκπτώσεις σε όσους συνδυάζουν ρεύμα και φυσικό αέριο από τη ZeniΘ.

Είμαστε η μόνη εταιρεία που διαθέτει στην ελληνική οικογένεια τα σταθερά πακέτα ενέργειας POWER HOME PACK και GAS HOME PACK, σε λογική τηλεπικοινωνίων, εξασφαλίζοντας ότι οι μηνιαίοι λογαριασμοί ρεύματος και φυσικού αερίου έρχονται χωρίς εκπλήξεις.

Στο φυσικό αέριο επίσης, ανακοινώσαμε πρόσφατα το προϊόν GAS HOME FIX, με σταθερή τιμή στην κατανάλωση φυσικού αερίου κάθε μήνα για 2 χρόνια.

 

Κύριε Εξαρχουλάκο, πριν λίγες μέρες η ZeniΘ δημιούργησε έναν ακόμη χώρο επαφής με τους καταναλωτές, στη Θεσσαλονίκη.

Πράγματι, από τις αρχές του Νοέμβρη στο Mediterranean Cosmos δημιουργήσαμε τον 4ο σταθμό κορυφαίας ενέργειας της ZeniΘ, το Pop Up store μας στην πόλη μας, τη Θεσσαλονίκη. Δεν κρύβουμε την αγάπη μας προς την πόλη. Παρά την πανελλαδική μας επέκταση, η Θεσσαλονίκη είναι ο τόπος που μας γέννησε, εδώ κάναμε τα πρώτα μας βήματα, εδώ χτίσαμε την εμπιστοσύνη με τους πελάτες μας. Κι επειδή μας τιμά 20 χρόνια τώρα, την τιμήσαμε κι εμείς στο λογότυπό μας – είναι το Θ στη ΖeniΘ, είμαστε παρόντες σε όλα τα σημαντικά γεγονότα της πόλης και τη στηρίζουμε με κάθε τρόπο. Δεσμευτήκαμε από την αρχή ότι θα στηρίζουμε τις ρίζες μας και κάνουμε ακριβώς αυτό, τηρούμε την υπόσχεσή μας για όλο και καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας με εμπλουτισμένες υπηρεσίες και καινοτόμα προϊόντα στο φυσικό αέριο και στο ρεύμα.

exarcoulakos-zenith-pop-up-store
Ο Μάνος Εξαρχουλάκος (Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας της ZeniΘ) και η Αναστασία Σκαρλάτου (PR, Sponsorships and Promotional Activities Specialist της ZeniΘ) στο Pop Up store της εταιρείας στο Mediterranean Cosmos

 

Τι να περιμένει ο επισκέπτης του Pop Up store της εταιρείας στο Mediterranean Cosmos;

Να περιμένει ό,τι καλύτερο μπορούμε να του προσφέρουμε – θα ενημερωθεί για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας που ταιριάζουν περισσότερο στις ανάγκες του, για τις δωρεάν υπηρεσίες μας, και ασφαλώς θα επωφεληθεί από την κορυφαία προσφορά και τα μεγάλα δώρα, συμμετέχοντας στο σχετικό διαγωνισμό. Η προσφορά μας σε όλους συνίσταται σε 3 μήνες δωρεάν πάγια σε φυσικό αέριο και ρεύμα ενώ το έπαθλο του διαγωνισμού είναι μια ανεπανάληπτη εμπειρία για όλη την οικογένεια - ένα ταξίδι για μια οικογένεια 4 ατόμων … στο χωριό του Αϊ – Βασίλη με την κορυφαία ενέργεια της ZeniΘ! Δεν μπορούμε να φέρουμε εδώ το Αϊ Βασίλη, αλλά μπορούμε να τους πάμε σ’ αυτόν! 

 

Υπάρχουν σχέδια για λανσάρισμα νέων προϊόντων και υπηρεσιών στην αγορά το προσεχές διάστημα;

Λανσάραμε πρόσφατα 3 νέες ενεργειακές υπηρεσίες για την κάλυψη των αναγκών των πελατών μας: τη συντήρηση λέβητα, την παροχή ηλεκτρολογικού σχεδίου και την έκδοση πιστοποιητικού ενέργειας. Φιλοσοφία της εταιρείας μας είναι να αφουγκραζόμαστε συνεχώς τις ανάγκες των καταναλωτών διαφορετικού προφίλ προκειμένου να εξυπηρετούμε τις αυξανόμενες ενεργειακές τους ανάγκες.

 

Πώς σχολιάζετε τις εξελίξεις στην εγχώρια αγορά ενέργειας το τελευταίο διάστημα αλλά και τη λειτουργία του ανταγωνισμού στον κλάδο;

Διανύουμε την πιο έντονη περίοδο στον κλάδο της ενέργειας στην Ελλάδα, με καταιγιστικές και διαρθρωτικές αλλαγές που αλλάζουν συθέμελα το τοπίο – θέλω να πιστεύω προς όφελος του καταναλωτή. 

Οι ιδιώτες προμηθευτές θα πρέπει να επιδείξουμε έναν υγιή ανταγωνισμό, με ένα είδος εταιρικής αυτορύθμισης. Οφείλουμε να δείξουμε ωριμότητα και σοβαρότητα και η κάθε εταιρεία να ακολουθεί τους κανόνες, προκειμένου να διασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία της αγοράς, και να εξασφαλιστεί ότι δεν θα επαναληφθούν θλιβερά φαινόμενα του παρελθόντος που κλόνισαν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και έβλαψαν καθοριστικά την αγορά.

Οι πάροχοι οφείλουμε να αποκαταστήσουμε τη φήμη της αγοράς, με ειλικρίνεια και σαφήνεια σε κάθε διαφημιστική μας επικοινωνία με τον πελάτη. Θα πρέπει επίσης να στηρίξουμε έμπρακτα το έργο της ρυθμιστικής αρχής που ήδη κινείται στην ίδια κατεύθυνση.

Στη ZeniΘ, 20 χρόνια τώρα επενδύουμε τόσο στο χτίσιμο όσο και, κυρίως, στη διατήρηση του κλίματος εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας και είμαστε σαφείς και ξεκάθαροι σε κάθε επικοινωνία μας μαζί τους. Πιστεύουμε ότι αυτή η στρατηγική είναι η σωστή μακροπρόθεσμα, για την αγορά συνολικά. Προφυλάσσοντας τον καταναλωτή προφυλάσσουμε κι εμάς τους ίδιους.

 

Πλησιάζει η Black Friday. Θα συμμετέχετε ως εταιρεία;

Ασφαλώς και θα συμμετέχουμε με μια κορυφαία προσφορά! Οι αναγνώστες μπορούν να την αποκτήσουν την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου στη σελίδα της ZeniΘ, https://www.zenith.gr/, στην επίσημη σελίδα της ZeniΘ στο Facebook, και στο ZeniΘ Pop Up Store στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τροχαίο στη Βουλή: Ενοχή του αστυνομικού για ανθρωποκτονία από αμέλεια ζήτησε ο Εισαγγελέας
Η απόφαση του δικαστηρίου θα ανακοινωθεί αύριο το πρωί - Τι είπε ο κατηγορούμενος στην απολογία του
Τροχαίο στη Βουλή: Ενοχή του αστυνομικού για ανθρωποκτονία από αμέλεια ζήτησε ο Εισαγγελέας