Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Πολύς κόσμος λίγες σακούλες, λέει η αγορά για τη Black Friday

Τι εικόνα επικράτησε χθες στη Θεσσαλονίκη

Της ΜΑΡΙΑΣ ΚΟΥΖΟΥΦΗ

Με υποτονική κίνηση η οποία όμως σταδιακά μέσα στην ημέρα από το μεσημέρι και μέχρι το βράδυ αυξήθηκε αρκετά, ξεκίνησε χθες το πρωί η άτυπη καταναλωτική ημέρα "Black Friday" που εφαρμόζεται τα τελευταία χρόνια και στη χώρα μας. Η αγορά άνοιξε το πρωί χωρίς να υπάρχουν σχηματισμένες ουρές  έξω από πολυκαταστήματα, όπως βλέπουμε να συμβαίνει στην Αμερική - από όπου ξεκίνησε και ο θεσμός- αλλά και όπως είδαμε κατά την πρώτη χρονιά εφαρμογής του στην Ελλάδα, το 2016.

Από τις μεσημεριανές ώρες και μετά όμως ο κόσμος άρχισε να συρρέει στο κέντρο της πόλης. Αρκετά ήταν και τα νεαρά άτομα που κατέβηκαν στο κέντρο, ενώ κάποιοι μαθητές έκαναν μέχρι και κοπάνα από το σχολείο προκειμένου να κάνουν τη βόλτα τους στην αγορά.

 

"Black Friday με εκπτώσεις 10-20% δεν υπάρχει"

"Πολύς κόσμος λίγες σακούλες", σχολίασε πάντως στον Τύπο Θεσσαλονίκης ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης Παντελής Φιλιππίδης. Περιγράφοντας την εικόνα που επικράτησε στην αγορά της Θεσσαλονίκης επεσήμανε ότι από το μεσημέρι είχε αρκετό κόσμο ωστόσο αυτός συγκεντρωνόταν σε συγκεκριμένα σημεία της Τσιμισκή. "Αλλά μέχρι εκεί όμως. Αν απομακρυνόσουν από τα 100 μέτρα που είναι οι πολυεθνικές ήταν τραγική η κατάσταση. Από εκεί και πέρα σακούλα δεν κυκλοφόρησε και εμάς η σακούλα είναι που μας ενδιαφέρει", επισημαίνει.

Γενικά ο ίδιος εκτιμά ότι το θέμα "Black Friday" έχει εκφυλιστεί. "Το έχουν τελειώσει μόνες τους οι πολυεθνικές εταιρίες. Black Friday με εκπτώσεις 10-20% δεν υπάρχει. Καλύτερα πες προσφορές και να τελειώνουμε εκεί. Είναι ντροπή, δεν είναι Black Friday", λέει χαρακτηριστικά.

Πάντως πρέπει να σημειωθεί ότι εκτός από μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων και πολυεθνικές, στο παιχνίδι έχουν μπει πλέον και μεσαίες αλλά και μικρότερες επιχειρήσεις και μάλιστα όλων των κλάδων, από ένδυση και υπόδηση, μέχρι αεροπορικές εταιρείες, ασφάλειες, ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ, μεγάλα φαρμακεία ακόμη και κομμωτήρια και delivery, σε μια προσπάθεια και των "μικρών" να αποκτήσουν κομμάτι της "πίτας".

 

Κυκλοφοριακό κομφούζιο

Ιδιαίτερα αυξημένη ήταν εξάλλου και η κίνηση στους κεντρικούς δρόμους της πόλης όπως και στα αστικά λεωφορεία που σε πολλές περιπτώσεις ήταν τόσο ασφυκτικά γεμάτα που δεν χωρούσε ο κόσμος να μπει. Ιδιαίτερα τις απογευματινές ώρες τα οχήματα κινούνταν με ιδιαίτερα χαμηλές ταχύτητες. Είναι ενδεικτικό ότι στην οδό Γιαννιτσών όπου βρίσκεται γνωστό εμπορικό κέντρο δημιουργήθηκε κυκλοφοριακή συμφόρηση με αποτέλεσμα το αστικό λεωφορείο να κάνει σχεδόν ένα τέταρτο για να καλύψει μια απόσταση λίγων μέτρων. Και τα εμπορικά κέντρα στα ανατολικά της πόλης συγκέντρωσαν πολύ κόσμο. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μεγάλη εταιρεία έρχεται στην Ελλάδα - Ανοίγει θέσεις εργασίας στη Θεσσαλονίκη
Η Cegeka επεκτείνει την παρουσία της στην Ελλάδα με νέο γραφείο στην Αθήνα - Στα άμεσα σχέδια η λειτουργία γραφείου και στη Θεσσαλονίκη
Μεγάλη εταιρεία έρχεται στην Ελλάδα - Ανοίγει θέσεις εργασίας στη Θεσσαλονίκη