Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Τζεβελέκος: Οι επιβάτες θα αγκαλιάσουν τη νέα γραμμή Μόναχο – Θεσσαλονίκη

Ο General Manager Sales του Ομίλου Lufthansa σε Ελλάδα και Κύπρο μιλά στον "Τύπο Θεσσαλονίκης"

Συνέντευξη στη ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΖΟΥΦΗ

Με ένα ακόμη κομβικό αεροδρόμιο της Γερμανίας, αυτό του Μονάχου, θα συνδέει τη Θεσσαλονίκη από τον Οκτώβριο του 2020 η Lufthansa. Το νέο αυτό δρομολόγιο, που θα ξεκινήσει στις 27 Οκτωβρίου με τρεις απευθείας πτήσεις την εβδομάδα κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Σάββατο, προστίθεται στην ήδη υπάρχουσα καθημερινή σύνδεση της πόλης με τη Φρανκφούρτη. «Η Θεσσαλονίκη προσφέρει πρόσβαση σε μερικά από τα πιο δημοφιλή θέρετρα της χώρας, ενώ και η ίδια η πόλη βρίσκεται σε μια τροχιά ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια», δήλωσε στον Τύπο Θεσσαλονίκης ο κ. Κωνσταντίνος Τζεβελέκος, General Manager Sales του Ομίλου Lufthansa σε Ελλάδα και Κύπρο, με αφορμή την έναρξη του νέου δρομολογίου, για το οποίο εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι θα αποδειχθεί εξίσου δημοφιλές με αυτό της Φρανκφούρτης. Ο ίδιος σημειώνει ότι η Ελλάδα αποτελούσε πάντα έναν σημαντικό προορισμό για την εταιρεία και δηλώνει ότι τα δρομολόγια για το έτος είναι αυξημένα κατά 12% και μέχρι στιγμής υπάρχει ικανοποίηση από την πορεία στη χώρα μας. Ο κ. Τζεβελέκος αναφέρεται ακόμη στον κορονοϊό και στην αναστάτωση και τα προβλήματα που έχει προκαλέσει στην αεροπορική βιομηχανία.

 

- Κύριε Τζεβελέκο, η Lufthansa έπειτα από απουσία αρκετών χρόνων επανήλθε πριν δυο χρόνια στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» με απευθείας δρομολόγιο από Φρανκφούρτη ενώ ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα ξεκινήσει ένα νέο απευθείας δρομολόγιο προς Θεσσαλονίκη στα τέλη του προσεχή Οκτώβρη, αυτή τη φορά από το Μόναχο. Μιλήστε μας λίγο για τους λόγους που οδήγησαν αφενός στην επιστροφή σας στη Θεσσαλονίκη αλλά και στην επέκταση της παρουσίας σας με την προσθήκη ενός νέου προορισμού.

H Ελλάδα αποτελούσε πάντα έναν σημαντικό προορισμό για την εταιρεία μας και οι δυνατότητες στην αγορά είναι αμέτρητες. Μετά και την επιτυχία που είχε η γραμμή Φρανκφούρτη-Θεσσαλονίκη, ήταν απόλυτα λογικό να προσθέσουμε ακόμη μια νέα σύνδεση στο δίκτυό μας, στο πλαίσιο της συνεχούς ενίσχυσης των ταξιδιωτικών επιλογών που προσφέρουμε στους επιβάτες μας. Η Θεσσαλονίκη προσφέρει πρόσβαση σε μερικά από τα πιο δημοφιλή θέρετρα της χώρας, ενώ και η ίδια η πόλη βρίσκεται σε μια τροχιά ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια, προσφέροντας αναβαθμισμένες και σύγχρονες υποδομές και πολλές διαφορετικές επιλογές αναψυχής και διασκέδασης στους επισκέπτες, γεγονός που την κάνει έναν ακόμη πιο ελκυστικό city break προορισμό για τους ταξιδιώτες. Είμαι σίγουρος ότι και αυτό το δρομολόγιο θα αποδειχθεί εξίσου δημοφιλές και πολλοί από τους επιβάτες μας θα επισκεφτούν αυτή την ιστορική, εμβληματική πόλη από τον Οκτώβριο και έπειτα.

-Ποιοι είναι οι στόχοι και οι προσδοκίες για το νέο δρομολόγιο;

Στόχος μας ξεκινώντας ένα νέο δρομολόγιο είναι φυσικά να είναι επιτυχημένο και οι επιβάτες να το αγκαλιάσουν. Πιστεύουμε ότι αυτό ακριβώς θα συμβεί σε αυτό το νέο δρομολόγιο, καθώς η Θεσσαλονίκη είναι ένας ιδιαίτερα δημοφιλής προορισμός, αλλά και ένα σημείο από όπου οι επιβάτες μας από τη Γερμανία, αλλά και όλο τον κόσμο, θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στην ευρύτερη περιοχής της Βόρειας Ελλάδας. Θεωρώ ότι οι διευρυμένες επιλογές που προσφέρουμε στην περιοχή θα εκτιμηθούν από τους πελάτες μας και ότι σε έναν χρόνο από σήμερα θα μπορούμε να μιλάμε για απόλυτη επιτυχία του δρομολογίου.

tzevelekos_khighres.jpg

Ο κ. Τζεβελέκος

-Γενικά τι περιλαμβάνει η στρατηγική της Lufthansa  για τη Θεσσαλονίκη στο προσεχές μέλλον; Υπάρχουν σκέψεις για σύνδεση και με άλλους προορισμούς;

Αν και δεν μπορώ να μιλήσω με βεβαιότητα για κάποια νέα σύνδεση για την Θεσσαλονίκη αυτή τη στιγμή, μπορώ να πω ότι με την έκρηξη που παρατηρείται στον τουρισμό τα τελευταία χρόνια ο Όμιλος έχει ήδη ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση και την προσδοκία των επιβατών για περισσότερες ταξιδιωτικές επιλογές στην Ελλάδα. Καταλαβαίνετε ότι η διαδικασία διαμόρφωσης δρομολογίων είναι μια «ζωντανή» διαδικασία, που εξελίσσεται συνεχώς για να καλύψει τις ανάγκες του επιβατικού κοινού. Οι φιλοδοξίες μας είναι να συνεχίσουμε να εξυπηρετούμε προορισμούς που ανταποκρίνονται στις ανάγκες όλων των επιβατών μας και σαν εταιρεία δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να επεκτεινόμαστε στην αγορά, προκειμένου να καλύψουμε την όποια ζήτηση προκύψει. Θέλω να τονίσω ότι παρά την απουσία της Lufthansa από την αγορά της Β. Ελλάδας τα τελευταία χρόνια η παρουσία των υπολοίπων εταιριών του Ομίλου συνεχίστηκε κανονικά. Αναφέρω ενδεικτικά την Austrian Airlines, η οποία παραμένει η πρώτη αλλοδαπή αεροπορική εταιρία που πέταξε στην Θεσσαλονίκη και συνδέει καθημερινώς την συμπρωτεύουσα με τον κόμβο της Βιέννης.

-Ποιοι είναι οι στόχοι συνολικά για την αγορά της Ελλάδας; Τι δείχνουν τα στοιχεία από την επιβατική κίνηση του 2019 και ποιος είναι ο στόχος που έχει τεθεί για τη φετινή σεζόν; Ο σχεδιασμός του ομίλου Lufthansa περιλαμβάνει νέες συνδέσεις και επενδύσεις στην Ελλάδα;

Πάγια επιδίωξή μας είναι να ξεπερνάμε τους στόχους μας και το 2020 δεν αποτελεί εξαίρεση. Για το έτος αυξήσαμε τα δρομολόγιά μας κατά 12% και μέχρι στιγμής είμαστε ικανοποιημένοι από την πορεία στην Ελλάδα. Βέβαια, η σεζόν δεν έχει ξεκινήσει ακόμη, αλλά η πληρότητα για την αγορά, με την εικόνα που έχουμε στη διάθεσή μας αυτή τη στιγμή, είναι αρκετά καλή. Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος ο Όμιλος προσφέρει αρκετά νέα δρομολόγια στους επιβάτες μας, όπως τα Ζάκυνθος-Φρανκφούρτη και Ρόδος-Φρανκφούρτη με την Lufthansa, Ρόδος-Γενεύη με την SWISS, Βιέννη-Καβάλα και Βιέννη-Σάμο με την Austrian και Σαντορίνη-Ντίσελντορφ, Κω-Στουτγάρδη και Θεσσαλονίκη-Αμβούργο με την Eurowings. Η προσθήκη αυτών των δημοφιλών τουριστικών προορισμών σε όλη την Ελλάδα έχει γίνει σε μια προσπάθεια να καλύψουμε όσες περισσότερες περιοχές στη χώρα μπορούμε και να διευρύνουμε τις επιλογές που προσφέρουμε στους επιβάτες μας, δεδομένου ότι η Ελλάδα αποτελεί μια ιδιαίτερα σημαντική αγορά για τις δραστηριότητές μας και ιδιαίτερα αγαπητός προορισμός διακοπών για ταξιδιώτες τόσο από την Ευρώπη, όσο και από όλο τον κόσμο.

-Ποιες θεωρείτε ότι είναι οι προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει η παγκόσμια αεροπορική βιομηχανία το 2020;

Η αλήθεια είναι ότι μέχρι τώρα αντιμετωπίζαμε πιο «παραδοσιακές», αν μου επιτρέπεται ο όρος, προκλήσεις στην αγορά, όπως οι διακυμάνσεις στις τιμές των καυσίμων και κατ’επέκταση των ναύλων ή η ενσωμάτωση της τεχνολογίας με τέτοιο τρόπο που αναβαθμίζει την προσφερόμενες υπηρεσίες και κάνει ακόμη καλύτερο το ταξίδι και η ψηφιακή μεταμόρφωση των αεροπορικών εταιρειών εν γένει. Πλέον όμως έχουν προστεθεί και νέες και όχι τόσο συνηθισμένες για τα αεροπορικά δεδομένα προκλήσεις, όπως αυτές που σχετίζονται με τη δημόσια υγεία, με την πλέον γνωστή πορεία του κορονοϊού Covid-19, που όπως είναι λογικό έχει προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση και προβλήματα στην αεροπορική βιομηχανία. Ο Όμιλος από την πρώτη στιγμή έλαβε προληπτικά μέτρα και σταμάτησε τις πτήσεις από και προς την Κίνα και προφύλαξε με κάθε δυνατό τρόπο το προσωπικό του, ωστόσο, σε επιχειρησιακό επίπεδο η αντιμετώπιση μιας τέτοια πρόκλησης έρχεται με ένα σημαντικό κόστος, το οποίο δεν γνωρίζουμε ακόμη τι επιπτώσεις θα έχει συνολικά στο έτος. Ο Όμιλος ανακοίνωσε πρόσφατα κάποια μέτρα που ενδεχομένως θα αντισταθμίσουν αυτή τη ζημιά, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν είμαστε ακόμη σε θέση να εκτιμήσουμε το μέγεθος της επίπτωσης στα οικονομικά μας στοιχεία.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τελεσίγραφο Χαμάς προς Ισραήλ: Tο Κάιρο η τελευταία ευκαιρία για απελευθέρωση ομήρων
Αντιπροσωπεία της Χαμάς πρόκειται να μεταβεί στο Κάιρο προκειμένου να συμμετάσχει στις συνομιλίες για εκεχειρία στη Γάζα
Τελεσίγραφο Χαμάς προς Ισραήλ: Tο Κάιρο η τελευταία ευκαιρία για απελευθέρωση ομήρων