Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Η νέα γαλακτοβιομηχανία που «μπαίνει» στην ελληνική αγορά

Πού ανοίγει δικό της αυτόνομο κατάστημα

Δικό της κατάστημα στη Θεσσαλία σκοπεύει να ανοίξει το φθινόπωρο η Κυπριακή Γαλακτοβιομηχανία Alambra, μπαίνοντας αυτόνομα στην ελληνική αγορά.

«Μέχρι στιγμής έχουμε παρουσία στην Ελλάδα με το χαλούμι, στο οποίο κατέχουμε 35% μερίδιο αγοράς, ενώ διατίθεται κυρίως στην ΑΒ Βασιλόπουλος και σε άλλους retailers μέσω δικτύου διανομής», αναφέρει στο FnB Daily o Commercial Manager της εταιρείας, Μιχάλης Πέτρου.

Το πρόσφατο λανσάρισμα της εταιρείας αφορά τέσσερις νέους κωδικούς στην κατηγορία των τριμμένων τυριών.

Θυμίζουμε ότι η Alambra από το ξεκίνημα της χρονιάς έχει επεκτείνει το brand portfolio της, λανσάροντας το Φεβρουάριο:

  • Γάλα πλήρες και ελαφρύ σε χάρτινες συσκευασίες 1lt
  • Βιολογικό αγελαδινό
  • Κατσικίσιο πλήρες και ελαφρυ 1lt

Παράλληλα, από τα τέλη του 2019 και συγκεκριμένα από τον περασμένο Δεκέμβριο, έβγαλε στην αγορά χυμό 30 ημερών σε πορτοκάλι, καρότο, ρόδι και παντζάρι.

Πρώτο σε ζήτηση την περίοδο του κορονοϊού εμφανίζεται με 30% το γιαούρτι και έπονται οι χυμοί και το γάλα της βιομηχανίας, που διαθέτει το 60% της παραγωγής της στο retail. Είμαστε leader στο γιαούρτι με μερίδιο, που ξεπερνά το 60%, αναφέρει ο κ. Πέτρου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Στο Κάιρο αντιπροσωπεία της Χαμάς – Σε εξέλιξη συνομιλίες για εκεχειρία στη Γάζα
«Εάν συνεχιστεί η στρατιωτική επίθεση του Ισραήλ στη Ράφα, δεν θα υπάρξει συμφωνία κατάπαυσης του πυρός»
Στο Κάιρο αντιπροσωπεία της Χαμάς – Σε εξέλιξη συνομιλίες για εκεχειρία στη Γάζα