Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Οι νέοι «κανόνες» για πληρωμές με κάρτα σε καταστήματα

καρτα

Οι πλαστικές συναλλαγές γίνονται «πλαστελίνη» στα χέρια ιδιοκτητών

Του Μιχαήλ Λιάπη

Δικούς τους νόμους που διέπουν τις «πλαστικές» συναλλαγές τους με το κοινό έχουν βγάλει καταστήματα ψιλικών στην Θεσσαλονίκη, όπως καταγγέλλουν αναγνώστες  στο TyposThes. Παράλληλα, κατήγγειλαν και τα «χαλασμένα» μηχανήματα σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος που δεν δέχονται τις κάρτες (POS) για πληρωμή.

Όπως είπαν αναγνώστες, δεν είναι λίγες φορές που καταστήματα ψιλικών ειδών, δεν δέχτηκαν πληρωμή με κάρτα για συγκεκριμένα είδη όπως τσιγάρα ή άλλες φορές, οι εργαζόμενοι στα καταστήματα ενημέρωναν τους πελάτες ότι έχει επιβληθεί «πλαφόν» στην ποσότητα των καπνικών ειδών που πρέπει να αγοράσει κάποιος.

Με κάρτα… πάνω από τρία πακέτα

Όπως χαρακτηριστικά ανέφεραν σε μία περίπτωση, υπάλληλος καταστήματος – μινι μάρκετ που μάλιστα κάνει και καφέ, ενημέρωσε - ευγενέστατα μεν - τον πελάτη ότι είναι η τελευταία φορά – διότι ο πελάτης δεν γνώριζε το «πλαφόν» - που μπορεί να αγοράσει μόνο ένα πακέτο τσιγάρα με κάρτα και όχι με μετρητά και ότι την επόμενη φορά, αν θέλει να χρησιμοποιήσει την κάρτα του, πρέπει να αγοράσει πάνω από τρία πακέτα τσιγάρων. Όταν ο πελάτης ρώτησε εάν έχει αλλάξει κάτι και πλέον ισχύει κάτι τέτοιο η υπάλληλος, αποκρίθηκε ότι ΔΕΝ έχει αλλάξει κάτι αλλά είναι μικρό το ποσό και αργούν να πάρουν τα χρήματα τα καταστήματα.

Όχι με κάρτα τα εισιτήρια του ΟΑΣΘ

Παράλληλα αναγνώστες ανέφεραν ότι δεν είναι λίγες φορές που επιχείρησαν να αγοράσουν εισιτήρια για τον ΟΑΣΘ από καταστήματα ψιλικών και εισέπραξαν αρνητική απάντηση από τους εργαζομένους διότι όπως λένε, από τα εισιτήρια του ΟΑΣΘ, δεν υπάρχει κέρδος.

«Χαλασμένα» μηχανήματα POS και πεσμένο… διαδίκτυο σε καφέ - μπαρ

Επίσης, αναγνώστες του TyposThes ανέφεραν ότι τον τελευταίο καιρό, ιδίως μετά το άνοιγμα των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος μετά το κλείσιμο λόγο του κορωνοϊού, δεν είναι λίγες φορές που όταν φτάνει η ώρα να πληρώσουν και ενημερώσουν ότι προτίθεται να πληρώσουν με κάρτα, ο υπάλληλος τους ενημερώνει – μάλιστα με ύφος λυπημένο εμπεριέχων μια δόση έκπληξης- ότι είτε το μηχάνημά τους είναι χαλασμένο είτε ότι έχει πρόβλημα η σύνδεση του μηχανήματος με το διαδίκτυο, και πρέπει να πληρώσουν με μετρητά. Τέλος, χαρακτηριστική είναι η περίπτωση που μας ανέφερε ένας αναγνώστης για κατάστημα καφέ - μπαρ του κέντρου της πόλης της Θεσσαλονίκης. Όπως είπε, όταν ήρθε η ώρα να πληρώσει, προέταξε την κάρτα του, στην σερβιτόρα. Βλέποντας την  κίνησή του αυτή, ένας κύριος, μεγαλύτερης ηλικίας τον ενημέρωσε ότι το μηχάνημα είναι χαλασμένο. Από την μεριά του ο πελάτης τον ενημέρωσε ότι δεν έχει πάνω του χρήματα για να λάβει την απάντηση από τον άνδρα, ότι κάτι θα γίνει. Εν τέλει μέσα σε λιγότερο από 2 λεπτά η βλάβη είχε αποκατασταθεί και ο πελάτης κρατούσε ήδη την απόδειξη της συναλλαγής.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Παπαστεργίου από Θεσσαλονίκη: Δεν ψηφιοποιούμε απλά, καταργούμε τη γραφειοκρατία
Τι είπε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, μιλώντας στο 3ο Συνέδριο Καινοτομίας και Νέων Τεχνολογιών Τοπικής Αυτοδιοίκησης
Παπαστεργίου από Θεσσαλονίκη: Δεν ψηφιοποιούμε απλά, καταργούμε τη γραφειοκρατία