Skip to main content

Εξαρχουλάκος: Στη ZeniΘ ακούμε τον πελάτη - Νέες καινοτόμες υπηρεσίες και προσφορές

Συνέντευξη με τον κ. Μάνο Εξαρχουλάκο, Διευθυντή Μarketing και Επικοινωνίας της ZeniΘ

- Κ. Εξαρχουλάκο, είστε μια εταιρεία με ιστορία 20 χρόνων στην Ελλάδα, ωστόσο συνεχώς εμπλουτίζετε το portfolio των υπηρεσιών σας. Σε τι στοχεύετε μέσα από τις υπηρεσίες αυτές;

Πράγματι, η ΖeniΘ, ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, έχει ιστορία μεγαλύτερη των 20 χρόνων δραστηριότητας και επένδυσης στη χώρα.

Συνδυάζει τη γνώση της ελληνικής αγοράς ενέργειας με τη διεθνή εμπειρία και τεχνογνωσία του μετόχου της, του παγκόσμιου κολοσσού ΕΝΙ, που τη φέρνει στην πρωτοπορία των ενεργειακών υπηρεσιών και προϊόντων σε φυσικό αέριο και ρεύμα.

Στη ZeniΘ προσφέρουμε μια ευρεία γκάμα από ενεργειακές υπηρεσίες και προϊόντα σε ρεύμα και σε φυσικό αέριο για τις εξειδικευμένες ανάγκες των καταναλωτών, με στόχο να διευκολύνουμε και να βελτιώνουμε την καθημερινότητά τους, στηρίζοντας ταυτόχρονα τον οικονομικό τους προϋπολογισμό. Είμαστε οι ενεργειακοί τους σύμβουλοι.

 

- Διαβάζουμε διαρκώς για προσφορές και εκπτώσεις από εναλλακτικούς παρόχους. Τι θα συμβουλεύατε σε έναν καταναλωτή που θέλει να επιλέξει τον πάροχο ενέργειάς του, ώστε να κάνει τη σωστή επιλογή; Πώς στέκεται η ZeniΘ απέναντι στο ζήτημα αυτό;

Αυτή τη στιγμή ο καταναλωτής βομβαρδίζεται από διαφημίσεις στην τηλεόραση με υποσχέσεις για την «χαμηλότερη τιμή» σε μια αγορά ενέργειας της οποίας η αξιοπιστία έχει πληγεί στο παρελθόν. Οι εταιρείες πρέπει να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη και να προφυλάξουμε τον καταναλωτή, εκπαιδεύοντάς τον, στεκόμενοι δίπλα του ως πραγματικοί ενεργειακοί σύμβουλοι για να δούμε τις πραγματικές ανάγκες του, μιλώντας του ξεκάθαρα και με ειλικρίνεια για τις τιμές και τις προσφορές μας. Η απόφαση για τον πάροχο ενέργειας πρέπει να λαμβάνεται με διευρυμένα κριτήρια και να μην επηρεάζεται μόνο από ευκαιριακές δράσεις αλλά να προκύπτει ως αποτέλεσμα της συνολικής ιστορίας και της ποιότητας των υπηρεσιών μιας εταιρείας.

Και η ΖeniΘ, με 20 και πλέον χρόνια ιστορίας της στην ελληνική αγορά και με εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες έχει αποδείξει ότι αξίζει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Είναι σημαντικό λοιπόν να διατηρήσουμε αυτήν την εμπιστοσύνη και να τον επιβραβεύουμε γι’ αυτήν – γιατί είναι μια σχέση ζωντανή και γι’ αυτό συνεχώς επενδύουμε σε ανθρώπους, συστήματα, εκπαίδευση - για να διασφαλίσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία του πελάτη. Και μ’ αυτή τη λογική φροντίζουμε να είναι όλα ξεκάθαρα, εύκολα και γρήγορα για τον πελάτη και βεβαίως προς όφελός του, και όταν εκείνος μόνος του αναζητά online στο site μας τα προϊόντα που του ταιριάζουν και κατά την επαφή του στα 10 καταστήματά μας με τους ανθρώπους της ZeniΘ και τηλεφωνικά στις γραμμές εξυπηρέτησης 18321.

 

- Αυτές τις ημέρες βλέπουμε ότι υπάρχει μια μεγάλη προσφορά ενέργειας στο πλαίσιο της Red Week της ZeniΘ; Τι έχει να κερδίσει ο καταναλωτής;

H Red Week είναι μια κορυφαία προσφορά ενέργειας, μια προσφορά «στο κόκκινο» από τη ZeniΘ, γιατί προσφέρει ΔΩΡΕΑΝ ρεύμα για 3 ολόκληρους μήνες σε όσους κάνουν συμβόλαιο σε ρεύμα ηλεκτρονικά από τη σελίδα της ZeniΘ.

Η Red Week ωστόσο φέτος συνδυάζεται με το online συμβόλαιο, καθώς η ΖeniΘ δίνει τη δυνατότητα σε όσους θέλουν να κάνουν συμβόλαιο με την εταιρεία, να το κάνουν ηλεκτρονικά, εύκολα και γρήγορα και με ασφάλεια, από το σπίτι τους, και για φυσικό αέριο και για ρεύμα. Το online συμβόλαιο είναι ένα σημαντικό βήμα για να διευκολύνουμε τα πράγματα για τους καταναλωτές που θέλουν μόνοι τους να αναζητήσουν το προϊόν ενέργειας που τους ταιριάζει και ταυτόχρονα να κάνουν συμβόλαιο με την εταιρεία από οπουδήποτε και όποτε θέλουν, από την άνεση του καναπέ τους, 24 ώρες το 24ωρο, ακόμη και μέσα από το κινητό τους.

Δυο είναι λοιπόν τα οφέλη για τον καταναλωτή - η ευκολία, η ελευθερία επιλογής του χώρου και του χρόνου για το συμβόλαιό του και η κορυφαία προσφορά ενέργειας, 3 μήνες δωρεάν ρεύμα, δηλαδή δωρεάν πάγιο και δωρεάν κατανάλωση - έως 250kwh ανά μήνα για 3 μήνες του συμβολαίου – για όποιον κάνει ηλεκτρονικά το συμβόλαιό του στο zenith.gr μέχρι τις 25 Οκτώβρη!

 

- Εν μέσω της πανδημίας είδαμε μια ραγδαία αύξηση των ψηφιακών υπηρεσιών. Ποιες είναι αυτές και τι προσφέρουν στον καταναλωτή;

H ZeniΘ προσαρμόστηκε αμέσως στις νέες συνθήκες και εμπλούτισε τις υπηρεσίες της προκειμένου να εξυπηρετήσει με τον καλύτερο τρόπο τους πελάτες της. Έτσι ανέπτυξε μια βεντάλια από «έξυπνες» ηλεκτρονικές υπηρεσίες που ειδικά εν μέσω της πανδημίας μπορούν να διευκολύνουν πολύ τους πελάτες και να τους επιτρέπουν να εξυπηρετούνται με ασφάλεια. Πρόκειται για μια σειρά από ψηφιακές υπηρεσίες στις οποίες πρωτοπορεί και μας μεταλαμπαδεύει ο μέτοχός μας ΕΝΙ εδώ και χρόνια.

Δημιουργήσαμε το e-contract, χάρη στο οποίο όλοι πλέον μπορούν να πραγματοποιήσουν, εύκολα και γρήγορα, από το σπίτι τους, συμβόλαιο σε φυσικό αέριο και ρεύμα online μέσα από απλά βήματα. Παράλληλα, δημιουργήσαμε την υπηρεσία e-bill, με την οποία o πελάτης λαμβάνει ηλεκτρονικά τους λογαριασμούς του φυσικού αερίου και ρεύματος, σε κάθε οικιακή ή επαγγελματική παροχή. Με την εγγραφή τους επίσης σ’ αυτήν την υπηρεσία, οι πελάτες της ZeniΘ επωφελούνται από την εντελώς δωρεάν υπηρεσία ZeniΘ bill protection σε συνεργασία με την ΑΧΑ. Με το ΖeniΘ Bill Protection η εταιρεία καλύπτει το ποσό του λογαριασμού σε περίπτωση αδυναμίας αποπληρωμής (έως 200€) λόγω ακούσιας ανεργίας, ασθένειας, ατυχήματος ή νοσηλείας.

Παρουσιάσαμε και τη νέα ψηφιακή εφαρμογή Zeniapp, ένα εργαλείο ελέγχου και διαχείρισης της ενέργειας για τους πελάτες της ZeniΘ, που τους επιτρέπει να έχουν τον απόλυτο έλεγχο της ενεργειακής τους κατανάλωσης μέσα από τo smartphone τους. Oι πελάτες μας μπορούν να έχουν πρόσβαση μέσα από το smartphone τους στην ενεργειακή κατανάλωσή τους, το κόστος, τις συναλλαγές και τους λογαριασμούς τους.

Με την υπηρεσία MyZenith ο πελάτης της ZeniΘ μπορεί να πραγματοποιήσει μια σειρά από ενέργειες χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποιο από τα καταστήματά μας, όπως για παράδειγμα να κάνει την πληρωμή του λογαριασμού του online.

Για τους πιο παραδοσιακούς πελάτες μας που επιθυμούν την επίσκεψη σε κατάστημα, λανσάραμε μόλις επίσης την «έξυπνη» ηλεκτρονική εφαρμογή ZeniΘ e-ticket, προκειμένου να προφυλάξουμε τον κόσμο από τον συνωστισμό στα καταστήματά μας αυτή την εποχή, για να τους εξοικονομήσουμε χρόνο αναμονής και για να τους δώσουμε τη δυνατότητα να προγραμματίσουν καλύτερα την καθημερινότητά τους. Με το e-ticket οι πελάτες μας μπορούν να κατοχυρώνουν online τη σειρά εξυπηρέτησής τους στο κατάστημα της επιλογής τους. Μπορούν να βλέπουν άμεσα ποιο κατάστημα τους εξυπηρετεί καλύτερα και να εξασφαλίζουν προτεραιότητα, όπως και να ενημερώνονται αυτόματα όταν πλησιάζει η σειρά τους.

-Τι άλλο ετοιμάζετε για μας; 

Δεν εφησυχάζουμε, όπως έχουμε αποδείξει. Εκτός από τα ψηφιακά, συνεχίζουμε να δημιουργούμε και φυσικά σημεία επαφής με τον πελάτη, ερχόμαστε πιο κοντά του, προκειμένου να καλύπτουμε καλύτερα τις ανάγκες του. Ήδη φέτος εγκαινιάσαμε τα γραφεία μας και το δεύτερο κατάστημά μας στην Αθήνα, στο Orbit, το πιο «πράσινο» κτήριο της πόλης και το δεύτερο κατάστημά μας στο κέντρο της Λάρισας, φτάνοντας τα 10 φυσικά καταστήματα πανελλαδικά. 

Ανακοινώσαμε και μια πολύ σημαντική συνεργασία με την Εθνική Τράπεζα, το Πρόγραμμα Χρηματοδότησης Εγκατάστασης Θέρμανσης, για να προσφέρουμε τη δυνατότητα σε ιδιοκτήτες ακινήτων να πάρουν χρηματοδότηση με ευνοϊκούς όρους για την κατασκευή νέας εγκατάστασης θέρμανσης φυσικού αερίου, ή για την αντικατάσταση του υφιστάμενου λέβητα φυσικού αερίου, μια σημαντική διευκόλυνση για τον οικονομικό προϋπολογισμό.

Επίσης, συνεχίζουμε να παρέχουμε υπηρεσίες που δίνουν μεγαλύτερη αξία στον πελάτη, στηρίζοντάς τον έμπρακτα στα οικογενειακά του έξοδα. Έτσι παρέχουμε σε όλους τους πελάτες μας τη δωρεάν Οικογενειακή Κάρτα Υγείας ΕΥ ΖΗΝ, μέσω της οποίας ο καταναλωτής αποκτά πρόσβαση σε 3.000 παρόχους υγείας πανελλαδικά με δωρεάν check-up και υπηρεσίες υγείας σε προνομιακές τιμές, για έναν ολόκληρο χρόνο.

Στο φάσμα των επιπρόσθετων δωρεάν υπηρεσιών μας προσφέρουμε επίσης, σε συνεργασία με την AXA, τη δωρεάν υπηρεσία 24/7 Home Emergency για την κάλυψη τεχνικών αναγκών του σπιτιού και της επιχείρησης όλων των πελατών μας με όφελος έως και 600€.

Και συνεχίζουμε.

 

Αν έπρεπε να περιγράψετε με δυο λόγια τη σχέση σας με τους πελάτες σας, τι θα λέγατε;

Η σχέση μας με τους πελάτες μας είναι μια σχέση εμπιστοσύνης και ανταπόδοσης της εμπιστοσύνης αυτής. Για περισσότερα από 20 χρόνια είμαστε κάτι πολύ παραπάνω από απλοί πάροχοι ή πωλητές, είμαστε οι ενεργειακοί τους σύμβουλοι. Ακούμε τις ανάγκες τους και τους προτείνουμε λύσεις.