Skip to main content

«Φράκαρε» μεγάλη αλυσίδα σουπερμάρκετ: Παράδοση μετά από… 7 ημέρες (ΦΩΤΟ)

Μεγάλα τα προβλήματα στις παραδόσεις προϊόντων προς τους καταναλωτές

Αυξάνονται τα προβλήματα για τις παραδόσεις προϊόντων προς τους καταναλωτές, καθώς πλέον και μεγάλη αλυσίδα σουπερμάρκετ ανακοίνωσε μεγάλη καθυστέρηση για αγορές από το e-shop.

Ειδικότερα, το e-shop του σούπερ - μάρκετ Σκλαβενίτη «κράσαρε» μη αντέχοντας τον όγκο παραγγελιών, με την εταιρεία να εκδίδει ανακοίνωση ζητώντας υπομονή… επτά ημερών για όποιον επιλέξει την online παραγγελία.

Η εταιρεία αναφέρει ότι προσπαθεί να περιορίσει τον χρόνο αναμονής.

Όπως αναφέρει το σούπερ μάρκετ στην έκτακτη ανακοίνωσή του:

«Αγαπητοί μας Πελάτες,

Σας ενημερώνουμε ότι λόγω της αυξημένης ζήτησης, η πρώτη διαθέσιμη ημέρα παράδοσης είναι μετά από 7 ημέρες. Ζητούμε την κατανόησή σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να μειωθεί ο χρόνος αναμονής.

Σας ευχαριστούμε.»