Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Fiorentino LFS: Πρωτιές για ανθοπωλεία από Θεσσαλονίκη που «αλλάζουν» το λουλούδι

Δημιούργησαν την πρώτη αλυσίδα ανθοπωλείων στην Ελλάδα και αναπτύσσονται πλέον σε Λάρισα και Χαλκιδική – Πρωτότυπη παραγωγή βίντεο και για την Γιορτή της Μητέρας

Της Ευγενίας Κουτούβελα

Στην οδό Μητροπόλεως δεσπόζει το κατάστημα - ζωντανή ιστορία του λουλουδιού στη Θεσσαλονίκη, το αγαπημένο Fiorentino LFS, που έχει καταγράψει ήδη περισσότερες από τέσσερις δεκαετίες στον κλάδο. Στις βιτρίνες του οι Θεσσαλονικείς μάθαμε τα κουτιά με τα τριαντάφυλλα, τους θόλους και τα eternity roses, όλα πρωτοπόρες τάσεις που διαμορφώνουν την αγορά του λουλουδιού όπως την γνωρίζουμε.

Το δίκτυο των ανθοπωλείων Fiorentino LFS, έχει «ανθίσει» σε τέσσερα σημεία πώλησης στη Θεσσαλονίκη και ένα στη Λάρισα, ενώ κάνει γνωστή την παρουσία του και στη Χαλκιδική, στο ξενοδοχείο Miraggio Thermal Spa, στο Παλιούρι, από τις 14/5. Το Fiorentino Exclusive, θα βρίσκεται στην είσοδο του ξενοδοχείου και θα μας παρουσιάσει εκτός από φρέσκα λουλούδια, μοναδικές συλλογές από eternity roses, επετειακά premium boxes, διακοσμητικά βάζα και επώνυμα αρωματικά κεριά. Επιπρόσθετα, έχει αναλάβει και την επιμέλεια διακόσμησης του ξενοδοχείου, που όμοια της βλέπουμε σε εισόδους ξενοδοχείων 5* του εξωτερικού. 

Μία νέα μεγάλη πρωτιά έρχεται να αλλάξει για πάντα το χώρο του λουλουδιού, καθώς το Fiorentino LFS πρωτοπορεί έχοντας δημιουργήσει το πρώτο franchise ανθοπωλείο της Ελλάδας, το οποίο άνοιξε πύλες στην Λάρισα, με την πόλη της Θεσσαλίας, να υποδέχεται με ενθουσιασμό το νέο κατάστημα.

Δεν είναι τυχαίο το γεγονός πως η επιχείρηση καινοτομεί και στην επικοινωνία με τον κόσμο, δημιουργώντας πρωτότυπα βίντεο, δικής του παραγωγής, με το πιο πρόσφατο να κυκλοφορεί χθες, Τρίτη του Πάσχα, για την Ημέρα της Μητέρας.

Δείτε το βίντεο.

 

 

Το TyposThes συνομίλησε με τον συνεχιστή του ιστορικού ανθοπωλείου, Αβραάμ Αβάνογλου, για τις καινοτομίες στο χώρο του λουλουδιού, τους στόχους μίας επιχείρησης που αναπτύσσεται ραγδαία, βάζοντας ως στόχο την «κάθοδο» και στην Αθήνα και γιατί όχι, στο εξωτερικό.

Διαβάστε όλα όσα ενδιαφέροντα είχε να μας πει.

Τα ανθοπωλεία Fiorentino LFS είναι η ζωντανή ιστορία της Θεσσαλονίκης στο χώρο του λουλουδιού, μετρούν πλέον τέσσερα  σημεία πώλησης στην πόλη, ενώ παράλληλα δημιουργούν το πρώτο κατάστημα franchise στη Λάρισα. Ποιο είναι το όραμά σας πίσω από την πορεία της επιχείρησης;

Από μικρός είχα ένα όνειρο, να μεγαλώσω την οικογένειά μας, που δεν ήταν άλλη από το ανθοπωλείο μας. Ήθελα η εταιρία μας να προσφέρει μία ολοκληρωμένη εμπειρία μέσα από τις υπηρεσίες της, ώστε όταν μπαίνεις στο κατάστημα μας, να χαμογελάς! Αυτό το όνειρο έγινε στόχος. Θέλω να δω την Fiorentino LFS να ταξιδεύει σε όλη την Ελλάδα και γιατί όχι και στο εξωτερικό.

Το ανθοπωλείο στη Μητροπόλεως ιδρύθηκε από τον πατέρα σας, Αναστάση Αβάνογλου, το 1973 και πλέον η νέα γενιά έχει αναλάβει τα ηνία. Ποιες είναι οι απαραίτητες προϋποθέσεις που εξασφαλίζουν αυτή την διάρκεια, αυτή την συνεχή και διαρκή σχέση με τον κόσμο;

Πολύ σωστά! Ο πατέρας μου ξεκίνησε την επιχείρηση αυτή με τον φίλο και συνέταιρό του, Γιάννη Χόρτη. Σίγουρα απαραίτητη προϋπόθεση είναι να είσαι δίπλα στη δουλειά κάθε στιγμή, αφού είναι μια δουλειά με τεράστιο εύρος ευθυνών καθότι μιλάμε για ένα προϊόν που σε λίγες μέρες μπορεί να χαλάσει. Επομένως, αυτά που εξασφαλίζουν τη διατήρηση και ανάπτυξη της εταιρείας ανά τα χρόνια είναι η αγάπη μου για τη δουλειά αυτή, το πέρασμα σε όλα τα επίπεδα που υπάρχουν μέχρι να καθίσεις στην καρέκλα του προέδρου, η συνεργατικότητα και η εμπιστοσύνη που δείξαμε εκατέρωθεν με τον πατέρα μου. Άλλωστε η εξειδίκευση μας, αφορά την συντήρηση ζωντανών πραγμάτων. Όπως και τα λουλούδια μας, φροντίσαμε την επιχείρησή μας, ώστε να γίνει αυτό που είναι σήμερα.

fiorentino-thes-1.jpeg

Ο Αβραάμ Αβάνογλου με τον πατέρα του και ιδρυτή του Fiorentino LFS, Αναστάση Αβάνογλου.

 

Οι βιτρίνες που έφεραν στη Θεσσαλονίκη τη χρήση πολυτελών κουτιών ως συσκευασίες λουλουδιών, ο διάσημος γυάλινος θόλος με το τριαντάφυλλο, το γνωστό Beauty and the Beast Rose. Είναι η καινοτομία, το «κλειδί» για την ανάπτυξη μίας επιχείρησης;

Είναι σίγουρα ένα από τα βασικά κλειδιά της ανάπτυξης του δικτύου μας γιατί όταν το 2015 υιοθετήσαμε αυτήν την τάση από το εξωτερικό, στην Ελλάδα ήταν ακόμα κάτι πρωτόγνωρο. Θυμάμαι χαρακτηριστικά μια συζήτηση που είχα με ένα αγαπημένο μου πρόσωπο όταν μου έδειχνε πρώτη φορά τα κουτιά με τα τριαντάφυλλα. Αμέσως έφτιαξα τη βιτρίνα μας με τέτοια κουτιά και είχα σοκαριστεί από την ανταπόκριση του κόσμου που χάζευε τις βιτρίνες και μας ρωτούσε λεπτομέρειες! Μετά μπήκανε οι θόλοι με το τριαντάφυλλο και στη συνέχεια άρχισαν οι παραλλαγές με βάση τα eternity Roses, κοινώς forever. Η καινοτομία στην ουσία, είναι αυτό που μας διαφοροποιεί στην αγορά. Η ατελείωτη ποικιλία των προαναφερθέντων παραλλαγών, αφορά την μοναδικότητα των συναισθημάτων των πελατών μας.

Η δουλειά σας είναι σχεδόν μυσταγωγική, καθώς τα λουλούδια είναι συνδεδεμένα με εκδηλώσεις αγάπης, ρομαντισμού και έρωτα. Σε όλα αυτά τα χρόνια σίγουρα θα έχετε πολλές ιστορίες να μοιραστείτε, ως μάρτυρες και συχνά «καθοδηγητές» αυτών των μοναδικών στιγμών. Μπορείτε να ξεχωρίσετε μία;

Πώς μπορώ να ξεχάσω όταν ένας παλιός μας πελάτης που όντας ερωτευμένος μας έδωσε σαφή εντολή όταν βγαίνει η κοπέλα από το σπίτι να την περιμένουμε και μέχρι να φτάσει στο αμάξι της να της πετάμε ροδοπέταλα στο διάβα της; Δεν ξεχνιέται και ας ήμουν απλά ακροατής της ιστορίας αφού αυτή η στιγμή λαμβάνει χώρα περί τα μέσα της δεκαετίας του 90’.

Το ερώτημα είναι, συνεχίζει ο σύγχρονος άνθρωπος να είναι ρομαντικός με αυτόν τον τρόπο που για να το πούμε απλά… «βλέπουμε στις ταινίες»;

Ο σύγχρονος άνθρωπος, καθώς έχει στη κουλτούρα να προσεγγίζει ρομαντικά με μία «απόσταση», ψάχνει να γεφυρώσει το χάσμα της οθόνης και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ένας τρόπος που προτιμάται έντονα λοιπόν, είναι η προσφορά λουλουδιών. Ο άνθρωπος αλλάζει με τις συνθήκες. Οι συνήθειες σε άλλες εποχές διατηρούνται για λόγους διαφορετικούς από αυτούς για τους οποίους αναβιώνουν. Το μόνο σίγουρο είναι ότι μια τέτοια συνήθεια, μπορεί να είναι μόνο καλή! Οπότε ναι, μπορούμε να πούμε ότι ο σύγχρονος άνθρωπος αψηφά την μη ρομαντική, σύγχρονη πραγματικότητα, και γίνεται ο ίδιος ρομαντικός.

Πώς προέκυψε η ιδέα πίσω από το πρώτο franchise ανθοπωλείο στην Ελλάδα;

Η ιδέα του franchise προέκυψε από μια συζήτηση που είχα με ένα πολύ καλό μου φίλο και συνεργάτη, τη στιγμή που ξεκίνησε να αναπτύσσει το δικό του δίκτυο και σκέφτηκα πως θα ήταν πολύ όμορφο να έλθω σε επαφή και με δυνητικούς συνεργάτες που θα γινόντουσαν συνοδοιπόροι στο ταξίδι αυτό και θα ήθελαν να επενδύσουν πάνω στο όραμα μου.

Προς έκπληξη μου, το κατάστημα προοριζόταν για τη πόλη της Λάρισας όπου και βρίσκεται. Η χαρά ήταν διπλή, γιατί αφορά μία πόλη στην οποία οραματιζόμουν την παρουσία μας χρόνια τώρα. Η αγορά της καλωσόρισε θερμά τα λουλούδια μας, και την ευγνωμονούμε που μας δέχθηκε στην αγκαλιά της.

fiorentino-larissa-3.jpeg
fiorentino-larissa-1.jpeg
fiorentino-larissa.jpeg

Οι Μίμης και Βασίλης Αληχανίδης, ιδιοκτήτες καταστήματος Λάρισας και εικόνες από τον χώρο. 

 

Ανακοινώσατε και ένα νέο σημείο πώλησης στη Χαλκιδική. Τα Fiorentino LFS θα γίνουν κόμματι και των καλοκαιρινών διακοπών μας;

Ναι, ο κόσμος θα μπορεί να βρει το καινούριο μας pop-up store στην εντυπωσιακή ρεσεψιόν του ξενοδοχείου Miraggio στο Παλιούρι Χαλκιδικής. Θέλαμε να προσφέρουμε μία πιο αποκλειστική σειρά προϊόντων με έντονα πολυτελές ύφος, για να αναδείξουμε και σε διαφορετικά κανάλια διανομής το εύρος των υπηρεσιών μας. Κυρίως όμως, πιστεύουμε πως και οι διακοπές αποτελούν ιδανική περίοδο για να εκφράζουμε την αγάπη μας στους ανθρώπους μας.

Θεσσαλονίκη, Λάρισα και πλέον Χαλκιδική. Ποια είναι η επόμενη πόλη – στόχος για τα ανθοπωλεία Fiorentino LFS;

Σίγουρα ο στόχος μας είναι η πρωτεύουσα. Έχουμε ήδη ξεκινήσει την έρευνα για το πρώτο κατάστημα στην Αθήνα, απλώς παραμένουμε συγκρατημένοι καθώς η τωρινή κατάσταση λόγω COVID-19, δεν είναι πολύ φιλική με το όραμα μας (γέλια).

Στην πορεία αυτών των δεκαετιών ζωής της επιχείρησης αισθανθήκατε το κράτος ως σύμμαχο ή ως εχθρό;

Το κράτος ως σύμμαχος δεν είναι βοηθητικός, τουλάχιστον όσο θα έπρεπε να είναι. Παρόλα αυτά, επειδή επιλέγουμε να αντιμετωπίζουμε τις καταστάσεις με αισιοδοξία, δεν θα θέλαμε να το βλέπουμε ως εχθρό. Προσδοκώ να δω τη στήριξη του κράτους έμπρακτα σε εμάς τους επιχειρηματίες και την παρότρυνση μας σε περαιτέρω πρωτοβουλίες που στη συνέχεια θα ωφελήσουν το ίδιο το κράτος με την ανάπτυξη της αγοράς.

image0.jpeg

 

Ποια είναι τα πιο δημοφιλή δώρα λουλουδιών και φυτών;

Τα πιο δημοφιλή προϊόντα μας είναι σίγουρα τα eternity roses μαζί με τα μπουκέτα με φρέσκα λουλούδια. Όσον αφορά τα φυτά, ο κόσμος πλέον αρχίζει και ζητά πράσινα φυτά εσωτερικού χώρου για να διακοσμεί το σπίτι ή το γραφείο του, αφού πλέον αποτελεί και τάση.

fiorentino-thes-5.jpeg
fiorentino-thes-2.jpeg
fiorentino-thes-6.jpeg

 

Τα φυτά αποτελούν ένα αναπόσπαστο κομμάτι των σπιτιών μας, καθώς ομορφαίνουν και βελτιώνουν τον χώρο μας. Τί να προτιμήσουμε αυτή την περίοδο;

Σίγουρα μέσα στα must φυτά που λατρεύω και εγώ προσωπικά και που έχω στο σπίτι μου είναι η ζάμια , η σανσιβιέρια και το σπαθίφυλλο. Τα δυο τελευταία μάλιστα έχουν την ιδιότητα να διοχετεύουν οξυγόνο και τη νύχτα στο χώρο μας άρα να καθαρίζουν την ατμόσφαιρα περισσότερο από κάθε άλλο φυτό.

Ποιο είναι το όραμά σου για το μέλλον του κλάδου;

Θα ήθελα ο κλάδος να αναπτυχθεί ποσοτικά αλλά και ποιοτικά. Να αναλαμβάνουν επιχειρήσεις ανθοκομικής άνθρωποι που έχουν εντρυφήσει στη τέχνη μας και διαθέτουν εμπεριστατωμένες γνώσεις. Αυτό πιστεύω θα ωφελήσει την εικόνα του κλάδου μας, που είναι κάπως παρεξηγημένη, και θα ανοίξει το δρόμο για παγκοσμίου επιπέδου εξέλιξη στη τεχνογνωσία που μπορούμε να εναποθέσουμε σε αυτό που αποκαλούμε «λουλούδι».

Βρείτε το Fiorentino LFS ΕΔΩ

Βρείτε το Fiorentino LFS στο Facebook ΕΔΩ

Βρείτε το Fiorentino LFS στο Instagram ΕΔΩ

Καταστήματα Θεσσαλονίκη

Fiorentino LFS Headquarters (Κεντρικά): Μιχαήλ Ψελλού 37, (Πλησίον Ν.Μ.Γεωργιάδη)

Μητροπόλεως 82

Βασ.Όλγας 150

APOLLONIA POLITIA: (HONDOS CENTER ,ΙΣΟΓΕΙΟ) Λεωφ. Γεωργικής Σχολής 84

Κατάστημα Λάρισα

Ηρώων Πολυτεχνείου 86, Λάρισα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πέραμα: Η εντολή να σταματήσει η καταδίωξη - Η ασυνεννοησία και ο νεκρός 20χρονος
Σοβαρή ασυνεννοησία ανάμεσα στο κέντρο επιχειρήσεων της Άμεσης Δράσης και τους δικυκλιστές της ομάδας ΔΙ.ΑΣ καταγράφηκε στη διάρκεια της καταδίωξης...
Πέραμα: Η εντολή να σταματήσει η καταδίωξη - Η ασυνεννοησία και ο νεκρός 20χρονος