Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Φόβοι για ντόμινο από λουκέτα στα καταστήματα

Δύσκολος χειμώνας ενόψει για την Αγορά – Περιμένουν στήριξη από τον πρωθυπουργό οι εκπρόσωποι του λιανεμπορίου

Της Λεμονιάς Βασβάνη

Από την έντυπη έκδοση "Τύπος Θεσσαλονίκης"

Ολοκληρώθηκαν πριν λίγες μέρες οι θερινές εκπτώσεις με την Αγορά να μην κινείται ικανοποιητικά. Οι καταναλωτές ήταν μάλλον διστακτικοί και σφιχτοί ως προς τα έξοδά τους, δεδομένου και του δύσκολου χειμώνα που προηγήθηκε με το πολύμηνο λοκντάουν. Και οι καταστηματάρχες δεν  είδαν τα ταμεία τους να γεμίζουν, ενώ τα έξοδα συνεχίζουν να «τρέχουν».

«Η κίνηση ήταν υποτονική όπως ακριβώς και στο ξεκίνημα των εκπτώσεων», δήλωσε στο «ΤyposThes » ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης κ. Παντελής Φιλιππίδης συμπληρώνοντας πως «μπορεί να υπήρχε καλύτερο ταμείο σε σχέση με το 2020, όμως η χρονιά εκείνη ήταν καταστροφική. Δυστυχώς δεν μας δόθηκε “ανάσα” με τις θερινές εκπτώσεις».

Ο ίδιος ευχήθηκε «να καταλαγιάσει η υστερία που υπάρχει με τον COVID-19, να εμβολιαστεί περισσότερος κόσμος, και να βελτιωθεί η κατάσταση».

Παράλληλα ανέφερε ότι είναι αναγκαίο να υπάρξουν μέτρα οικονομικής στήριξης στους επαγγελματίες του κλάδου γιατί διαφορετικά «πολλά καταστήματα δεν θα μπορέσουν να επιβιώσουν».

Αυτό εξάλλου ανέφερε ο πρόεδρος του ΕΣΘ και στον πρωθυπουργό στο πλαίσιο επαφών που είχε ο τελευταίος με φορείς της πόλης μας την περασμένη Τετάρτη στο ΥΜΑΘ. «Ο κ. Μητσοτάκης άκουσε με προσοχή όσα του είπαμε. Δεν μας υποσχέθηκε κάτι. Περιμένουμε τη ΔΕΘ για να δούμε τι θα γίνει. Δεν μπορούμε να κάνουμε διαφορετικά. Ελπίζουμε κάποτε λα ληφθούν αποφάσεις για τα προβλήματά μας που δυστυχώς αυξάνονται αντί να λύνονται. Ήδη υπάρχουν λουκέτα, ενώ φοβόμαστε για ντόμινο από λουκέτα μέσα στους επόμενους μήνες. Παράλληλα σκεφτείτε πως ήδη το 80% των εμπορικών καταστημάτων δεν έχει πρόσβαση στο τραπεζικό σύστημα…. Πληρώνουμε πολλούς φόρους και αναρωτιόμαστε πχ γιατί πληρώνουμε φόρο επιτηδεύματος φέτος. Ζητήσαμε την κατάργηση του τελευταίου. Είχαμε και άλλα αιτήματα που μεταφέραμε στον πρωθυπουργό. Πρέπει κάποιος να επιληφθεί της κατάστασης γιατί δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια για το εμπόριο και την επιχειρηματικότητα. Καμία κυβέρνηση δεν θα θέλει να είναι αυτή που να ευθύνεται για την κατάρρευση του εμπορίου», συμπλήρωσε ο κ. Φιλιππίδης.

Όλα αυτά συμβαίνουν ενώ η είσοδος στα εμπορικά καταστήματα γίνεται με ελεγχόμενη προσέλευση, ανάλογα με τα τμ. του κάθε μαγαζιού και μόνο με χρήση μάσκας. Επίσης αξίζει να σημειωθεί πως φέτος οι θερινές εκπτώσεις άρχισαν από τις 5 Ιουλίου.

Στην απόφαση αυτή προέβη το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, ώστε να προσελκύσει περισσότερους καταναλωτές στην αγορά και να αυξηθεί η κίνηση στο δοκιμαζόμενο λιανεμπόριο μετά τα πολύμηνα λοκντάουν.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πόσο κοστίζει η Eurovision: Τι συμβαίνει με τις διαφημίσεις - Τηλεθεατές και έσοδα
Είναι το τρίτο μεγαλύτερο σε μέγεθος τηλεοπτικό γεγονός μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες και το Παγκόσμιο Κύπελλο ποδοσφαίρου.
Πόσο κοστίζει η Eurovision: Τι συμβαίνει με τις διαφημίσεις - Τηλεθεατές και έσοδα