Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Γερογιάννης: Η AEGEAN «επενδύει» στο Μακεδονία και τη Θεσσαλονίκη

Τι είπε ο CEO της AEGEAN στο panel μεταφορών και υποδομών του ΔΕΘ Helexpo Forum

Οι εξελίξεις του κλάδου των μεταφορών και των υποδομών στην Ελλάδα, η πορεία υλοποίησης των μεγάλων έργων της Θεσσαλονίκης αλλά και η προοπτική περαιτέρω ενίσχυσης της τουριστικής δραστηριότητας από τον κόμβο της AEGEAN στο ανανεωμένο αεροδρόμιο «Μακεδονία»  βρέθηκαν στο επίκεντρο του panel που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 17/9 στο πλαίσιο της φετινής Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης.

Σε αυτό συμμετείχαν οι κ.κ. Γεώργιος Καραγιάννης, Υφυπουργός αρμόδιος για τις Υποδομές, Χρήστος Γιαννούλης, βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης, αναπληρωτής τομεάρχης Μεταφορών και Υποδομών του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και υψηλόβαθμα στελέχη του κλάδου των μεταφορών, όπως οι Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της AEGEAN, Αθανάσιος Λιάγκος, Εκτελεστικός Πρόεδρος του ΔΣ του ΟΛΘ ΑΕ και Χρήστος Βίνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, οι οποίοι συζήτησαν για τα σημαντικά θέματα των μεταφορών και των υποδομών υπό τον συντονισμό του Γιάννη Κεσσόπουλου.

Εστιάζοντας στη δυναμική της Θεσσαλονίκης ως οικονομικού και τουριστικού πόλου, και τα ενθαρρυντικά αποτελέσματα της επιβατικής κίνησης το φετινό καλοκαίρι από τον ενισχυμένο κόμβο της εταιρείας στο αεροδρόμιο Μακεδονία, ο κ. Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της AEGEAN, αναφέρθηκε στην προοπτική της πόλης για ακόμη μεγαλύτερη τουριστική ανάπτυξη και περιέγραψε τα επόμενα βήματα της εταιρείας για ακόμη μεγαλύτερη ενίσχυση του δικτύου της με νέους προορισμούς του εξωτερικού την επόμενη χρονιά. Ενώ αναφέρθηκε και στην επικείμενη έναρξη λειτουργίας του νέου ανανεωμένου lounge τη Θεσσαλονίκη τις επόμενες μέρες. Ένα lounge που είναι υπερδιπλάσιο του προηγούμενου, καθώς υπερδιπλάσιου βαίνει τα 500 τετραγωνικά, και αναβαθμισμένης αισθητικής και παροχών. Ένα lounge αντάξιο του αεροδρομίου αλλά και της πόλης.   Μάλιστα ανέφερε ότι μόνο τον Ιούλιο και το Αύγουστο η επιβατική κίνηση ήταν αυξημένη κατά 20% σε σχέση με πέρυσι και αυξημένη κατά 40% ειδικά στις πτήσεις του εξωτερικού.

Υπενθυμίζεται ότι η AEGEAN το φετινό καλοκαίρι ενίσχυσε τη βάση της στη Θεσσαλονίκη με ακόμη περισσότερες πτήσεις εξωτερικού, μετατρέποντάς την στο 2ο μεγάλο κόμβο της εταιρείας πραγματοποιώντας συνολικά 29 απευθείας δρομολόγια σε εξωτερικό και εσωτερικό.

Σχετικά με την εικόνα που παρουσιάζει συνολικά ο κλάδος των αερομεταφορών στην Ελλάδα, ο κ. Γερογιάννης εμφανίστηκε συγκρατημένα αισιόδοξος, μετά και από το πολύ καλό για τη χώρα μας φετινό καλοκαίρι, επισημαίνοντας ωστόσο ότι ναι μεν όλα δείχνουν ότι πάμε για αποκλιμάκωση της κρίσης σε ότι αφορά την επιβατική κίνηση και τις αεροπορικές μεταφορές, όμως πρέπει να συνεχίσουμε να είμαστε προσεκτικοί καθώς η συγκεκριμένη κρίση έδειξε ότι δεν μπορείς να έχεις μεγάλη προβλεψιμότητα αλλά ούτε και βεβαιότητα για το προσεχές μέλλον.

Οι εμβολιασμοί είναι ο βασικότερος τρόπος εξόδου από την αβεβαιότητα αυτή. Εκτός αυτού όμως, η υποστήριξη του εξαιρετικού brand της χωράς με αντίστοιχες υπηρεσίες από όλα τα μέρη της αλυσίδας αξίας, οι νέες ιδέες, η σοβαρότητα και η ευελιξία είναι αυτά που θα κάνουν τους επιβάτες να αγαπήσουν ξανά το ταξίδι.

 

Κλείνοντας ο κ. Γερογιάννης ανέφερε ότι η Ελλάδα φαίνεται πως έχει κερδίσει το στοίχημα της ανάκαμψης σε σχέση με άλλες χώρες. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο το γεγονός ότι η AEGEAN κατέγραψε αύξηση 70% στο σύνολο της επιβατικής κίνησης σε σχέση με το 2020 και 108% για το δίκτυο εξωτερικού. Αλλά το μόνο σίγουρο είναι πως υπάρχει ακόμα δρόμος να διανύσει ο κλάδος και η χώρα σε επίπεδο ουσιαστικής ανάκαμψης.

Κατά τον ίδιο, η εταιρεία είναι απόλυτα έτοιμη να κερδίσει το στοίχημα μίας δημιουργικής ανάκαμψης, καθώς συνέχισε κανονικά την ανανέωση του στόλου της με την παραλαβή αεροσκαφών της οικογένειας neo της Airbus. Μάλιστα μόνο μεταξύ 2022 και 2023 η εταιρεία θα παραλάβει αλλά 20 νέα αεροσκάφη (έχει ήδη παραλάβει 9).

Τέλος, σε ερώτηση σχετικά με το κυβερνητικό πρόγραμμα μεγάλων έργων μεταφορών και υποδομών και την επόμενη ημέρα των μεταφορών στην χώρα ο κ. Γερογιάννης υποστήριξε ότι αυτό είναι μία από τις βασικές προϋποθέσεις για την αναπτυξιακή προοπτική της ελληνικής οικονομίας. Όμως τόνισε ότι ταυτόχρονα χρειάζεται τόσο γρήγορη υλοποίηση των έργων και διασφάλιση των αναπτυξιακών προϋποθέσεων για την ανάπτυξη όλων των κλάδων που θα αποκτήσουν πρόσβαση σε αυτές στις υποδομές, όσο και μία αλληλουχία υποδομών με σκοπό την ουσιαστική και χρονική διασυνδεσιμότητα των έργων.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ